Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4755 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

Lowenbrau

אמנם גרתי לא רחוק מהמבשלה שלהם, אבל אהבתי אותה עוד קודם :-)

הולך מצויין עם הכל, אבל במיוחד עם עוף גריל ב- biergarten מקומי...

 

גם Augustiner טובה מאוד... אני עוד זוכר את הפרסומת שלהם משנות ה- 90: Das Himmel des Bayerns (השמיים של ביירן).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הוגרדן , היינקן , סטלה , גינס .

גולדסטאר בעיקר מחבית פשוט מגעילה לא יודע למה טעם של שתן גמלים :shock:

והאחת הבירות שאני הכי אוהב להזמין בעיקר בפאב זאת קוואק (kwak) , חוויה בפני עצמה להזמין אותה בפאב , הכוס המיוחדת הזאת מהעץ פשוט מגניבה והבירה טעימה מאוד (עם טעם של ליקריץ עדין כזה).

 

הכוס והבירה עצמה ניראים ככה

kwak2-l.jpg

פורסם

בירות חיטה גרמניות כמו וויינשטפן ופאולנר.

הניוקאסל שצויינה פה אף היא חביבה ביותר.

יש בירה ישראלית מוצלחת מאוד בשם גמל (או דאנסינג קאמל).

יצא לי לשתות בחו"ל בקבוק בירה אירית בשם אוהרה. לאחרונה שמעתי שהחלו לשווק אותה גם בחביות לפאבים - מי שפגש אותה בת"א מתבקש לדווח.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם

פאולנרררר! עד המוות(איך זה שאף אחד פה לא שותה את זה, בירה מעולה לטעמי. בקטגורית "מתוקות" לוקחת את כולם)

אחרי זה טובורג אדום

סטלה

ווינשטפן

קארלסברג

פורסם

בפאב הקבוע שלי, טובורג.

בטיול לבולגריה שעשיתי לפני שנה, שתיתי בירה "ZAGORKA", משהו מאוד טעים, דומה ממש לפאולנר, אבל אני לא מצליח למצוא את זה בארץ.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם
פאולנרררר! עד המוות(איך זה שאף אחד פה לא שותה את זה, בירה מעולה לטעמי. בקטגורית "מתוקות" לוקחת את כולם)

דווקא יש פה את mishmesh שאוהב פאולנר וגאה בזה :) באמת טובה ב"מתוקות", יש לה מין טעם מרענן כזה :)

 

המלצה לימי הקיץ החמים: שמרו את הכוסות במקפיא!

יש לי 4 כוסות של גינס שנמצאות קבוע במקפיא, פשוט תענוג לשתות בהן.

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

הקפצה לצורך ריענון:wink:.

מה השתנה השנה הזו? גיליתם בירות חדשות ומעניינות? שתפו אותנו.

מה המועדפות עליכם נכון לעכשיו?

 

לא מזמן יצא לי לטעום בירות של סן ברנרדוס, מה אני אגיד, פשוט מעולות:yum:.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

סוףסוף שירשור על רמה :-P

 

מהחבית- וונשטייפן או גינס

בקבוק- בלטיקה 7, גולדסטאר, הייניקן אם ממש רוצים בירה קלילה

 

רביעי-חמישי הזה יש עיר הבירה בירושלים

חובה להגיע!

HU: Alpine W520 processor: JBL MS8 comp: Audison voce 3way @ Zapco reference 1000.4 & Zapco reference 350.2 Sub: Hertz HX300D @ Audison LRX 1.1

פורסם

מהחבית: גינס, פאולנר, הוגארדן, אם אין אז הולכים על גולדסטאר.

 

מהבקבוק: בלטיקה 5,7,9, טובורג גרין, גולדסטאר.

 

בירות צ'כיות חביבות: Pilsner, Budweiser.

ROOONEEYY


×
×
  • תוכן חדש...