Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ווינשטפן!! בעיקר..

בעבר הלא רחוק גם הוגרדן, אבל היום זה רק בזמנים שאני רווי אלכוהול מהערב הקודם ואני צריך בירה קלה יחסית.

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אתה תקרא ל-Z06 חרא, ואני אגיד לך לטעום טעמו של "סמואל אדמס" מהו.

 

אם לא טעמת בירה אמריקאית איכותית, זה לא אומר שהיא לא קיימת...

 

ואכן - מילר זהו שתן בבקבוק

 

 

יוליה היקרה!

 

כמו שהקורבט היא מקרה חריג בתוך ערימת החרא הנקראת "תעשיית הרכב האמריקנית", כך גם סמואל אדאמס היא חריג בנוף הבירה האמריקאית.

פורסם

גולדסטאר.

 

כשהייתי בגרמניה לקח אותי בחור מקומי (סוכן של בוש) לפאב מקומי עם מבשלת בירה משלו. שם הבירה היתה דומה לגולדסטאר אבל יותר מחוספסת והרבה יותר טובה לטעמי.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם

הוגרדן וגינס בארץ

 

גולדסטאר במקום מים

 

יש מקומות שמגישים צ'כית אז KRUSOVIC'E או KOZEL

 

למי שיוצא להיות בפראג, יש מבשלת בירה (וגם מסעדה לא רעה) מעולה שנמצאת

ב:

Praha 1 - vodichkova 20

 

אמנם הבירה עולה 7 ש"ח במקום 4 אבל שווה כל שקל.:lol:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

בזמן האחרון התאהבתי באפליכם דובל, פשוט מעולה ואפשר להשיג אותה ביותר ויותר מקומות.

חוץ ממנה גינס, וויהנשטפן, הוגארדן והבירה הזו מטיב טעם שעולה 7 שקל ל660 מ"ל, שכחתי את השם (משהו גרמני)

יש לי חיבה מיוחדת לבירות חיטה כפי שראיתם, במסגרתה אני שותה גם אדלוויס, ארדינגר וכל מה שאוכל למצוא בעצם :wink:

לא מסוגל לגעת בגולדסטאר עם מקל, מהישראליות רק בירה נשר מאלט, אבל זה לא נחשב..

פורסם

בבאר רגיל : ג'ינס דראפט בלבד ( לא יודע אבל אני ממש לא אוהב את זו שבבקבוק אולי אני פרנוייד אבל הטעם לא זהה לדעתי)

 

בבאר שיש בו ערבי/שמחזיק בירה : בירה טייבה דארק - גם הגולד חביבה אם לא אוהבתי את הטעם המר - בירה פלסטינית מעולה

אתר החברה

 

נ.ב. עקרונית אני לא ממש חובב בירות אבל אם שותים אז את הבירות האלה

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
לא שותה אלכוהול :shock::?:roll:

 

זה לא נשמע ככה כשחצי שנה אחרי שקנית ממני את האוטו, התקשרת אליי ב5 בבוקר לשאול מה הקוד של הקודן.... :lol:

 

בקשר לבירה, החביבה עליי הוגארדן.

 

בבית ביום יום ובמשחקי ספורט : קרלסברג / טובורג גרין.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אני יכול לספר שהבירה האהובה עלי שמה "קריק" והיא מוגשת בפאב בשם "אייריש האוס" בחיפה בכרמל. הבירה היא עם טעם של דובדבן שזה חידוש מרענן בבירה. אני חייב לציין עוד בירה מעולה בשם "בארבאר" שנמצאת בלא מעט מקומות כיום והיא בירה עם אלמנט עדין של דבש. מעולה !

 

בדיוק מה שרציתי לכתוב!! :-P

הבירה האהובה עליי...!! שני חצאים ואני בשמיים :wink:

(דווקא יום שישי הזה הייתי שם :-P )


×
×
  • תוכן חדש...