Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4757 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
קוזל כהה לפני עליות המיסים האחרונות עלתה משהו כמו 6 ש"ח לבקבוק, ואני מתבאס עכשיו שלא קניתי כמה שישיות כי עכשיו היא לא יורדת מ11 ש"ח לבקבוק ברוב הסופרים.

 

נוכלות ישראלית קלאסית! מעלים את המס בשקל לבקבוק והמחיר עולה ב5 :x

באופן כללי, המחירים בארץ של בירות צ'כיות הזויים לחלוטין ולא מוצדקים בעליל.

 

ובנימה אופטימית יותר - ברחוב ארלוזורוב בחיפה, יש דראגסטור בשם רד מאקט (או רד סטאר, או רד-משהו אחר, ממוקם מול החנות "פוטין") שמבקבק בירות מהחבית. יש לו קוזל כהה, ספאטן ופרנזיסקאנר בחביות והוא ממלא בקבוקי 1.5-2 ליטר מול עיני הלקוח.

לא זול, אבל בכל זאת מהחבית ובמחיר יותר עממי מכל פאב.

פורסם
ליקר מרקט 2000 מול מכון דוד אזור תעשייה צור שלום,קריית ביאליק יש שם צמוד תחנת דלק פז ואולם רוסי למלעה "metropol"

 

 

תודה!

 

 

ובנימה אופטימית יותר - ברחוב ארלוזורוב בחיפה, יש דראגסטור בשם רד מאקט (או רד סטאר, או רד-משהו אחר, ממוקם מול החנות "פוטין") שמבקבק בירות מהחבית. יש לו קוזל כהה, ספאטן ופרנזיסקאנר בחביות והוא ממלא בקבוקי 1.5-2 ליטר מול עיני הלקוח.

לא זול, אבל בכל זאת מהחבית ובמחיר יותר עממי מכל פאב.

 

נשמע טוב.. רשמתי לעצמי לבקר שם. מאוד אוהב את פרנזיסקאנר.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם
הגולדסטאר הלא מסוננת החדשה פשוט מעולה! ללא ספק הקבועה שלי בזמן הקרוב.

 

+1, ממש מצויינת. שתיתי חמש רצוף :)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
דווקא eagle מזוהה אצלי עם פועלי בניין רומנים :lol:

בירה לא משהו, אבל לסטודנט בלי כסף שרוצה להתקרר קצת מהחום והמחנק באמצע יום לימודים זו עסקה משתלמת.

 

על טעם ועל ריח... אני מוצא אותה יותר טעימה לי מאשר כל הבירות הישראליות האחרות ( כן כן כולל גולדסטאר )

בס"ד

זה אחד החלומות שלי מאזדה 6, כי הוא גם אמין, יפה ממש (על גבול הפוזה אם לא עבר אותו) וגם יש לו כוח לא חסר..
פורסם
קוזל כהה לפני עליות המיסים האחרונות עלתה משהו כמו 6 ש"ח לבקבוק, ואני מתבאס עכשיו שלא קניתי כמה שישיות כי עכשיו היא לא יורדת מ11 ש"ח לבקבוק ברוב הסופרים.

 

ב"משקאות הטורקי" ליד השוק בפ"ת מוכרים זוג בקבוקים ב-15 ₪.

seat leon 1.8 tsi DSG


×
×
  • תוכן חדש...