Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4756 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יש עדכון מבורך:

FRANZISKANER

 

בירה גרמנית בווארית.

קיימים שני סוגים:

-בהירה (HEFE WEISSBIER-HELL).

-כהה (HEFE WEISSBIER-DUNKEL).

בשני המקרים מדובר בבירה מצויינת.

הבהירה עדיפה בהרבה לטעמי ומזכירה ברמיזה את הפאולנר והווינשטפן הגרמניות אבל עוקפת אותן בסיבוב.

 

גיליתי אותה ממש במקרה כשהשם שלה בתפריט של אחת המסעדות נשמע לי מעניין ומאז אני לא יכול למצוא שום בירה בקלאסה הזאת.

ניתן לרכוש אותה בסניפי חצי חינם (שם אני קונה, בטוח שיש עוד מרקטים גדולים שמוכרים) ב-9.90 לחצי ליטר (התייקרה לנו עגלת הקניות :wink: )

בפאבים המוכרים (בסגנון טמפל-בר) מחירה הוא 28-30 ש"ח.

 

שתו ותהנו!

בגלל השרשור הזה אני הולך להוציא לי אחת מהמקרר...

:-P

franziskaner_pivo_namesec.jpg

פורסם

עד לפני שנתיים בערך, הייתי מכור קשות לגינס!! ואז הייתי בווילס ובלונדון..

שם ההתמכרות התעצמה משמעותית, אך ברגע שחזרתי לארץ, לא יכולתי לגעת בגינס שמוכרים פה.

פשוט אין מה להשוות!

 

לאחרונה אני שותה בעיקר גולדסטאר, למרות שבשישי האחרון לא היה בפיצוציה אז קניתי טובורג רד. את האמת, אחלה בירה.

 

מזל שאני לא גר באירופה, אחרת הייתי אלכוהוליסט. בכל פעם שאני שם אני משתדל לטעום כמ שיותר בירות שאין בארץ. ואני חייב לציין שכמעט כל בירה שאני שותה שם, ממש טעימה!

 

אני אישית קורא לווינשטפן- ויינ-שתן. :-D היא ממש לא טעימה לי..

 

עודד.

 

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם

יש בירה שנקראת 'קרושוביצה', טעמתי לפני כמה חודשים בפאב שנקרא 'ג'נט' במרכז העיר ירושלים. בירה מעולה!

חוץ ממנה, אני אוהב מרפי'ס, גינס, טובורג מהחבית או גולדסטאר מהחבית.

מהבקבוק רק סטארופראמן.

Mazda 2 2013

פורסם

אין שום סיכוי להתקבע על משהו, יותר מדי מבחר.

הוגרדן, לה-שוף, שימאיי או דובל לפינוק,

בריגאן טריפל או קסטיל טריפל לפינוק דופק-מוח,

קרושוביצה או סטרופרמן או עוד צ'כית ששכחתי את שמה כשבא לי משהו קליל,

כנען חיטה כשיש פיצה,

גולדסטאר כשהנ"ל לא בנמצא.

 

מפרנציסקאנער אני קצת פחות מתלהב, אבל כפי שכתב BMW, הבהירה טובה יותר.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

למה בירה כשאפשר:

absinth_black_absinthe_80_1.jpg

 

:evil::evil::evil::-)

שמעון תמיד היה חזק בלחיצות, עוד כשהיתה לו המאה שש ראלי היה עושה רכבות מטבריה לת"א.
- רזמל על שמעון פרס :-D
פורסם
יש בירה שנקראת 'קרושוביצה', טעמתי לפני כמה חודשים בפאב שנקרא 'ג'נט' במרכז העיר ירושלים. בירה מעולה!

 

+1. הבירה האהובה עליי ביותר (הבירה צ'כית, אגב).

עוד מועדפות: פילזר אורקל ובאדווואר הצ'כיות גם כן, סטלה, Barbar וקריק.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021


×
×
  • תוכן חדש...