Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מפגש איזור דרום -יש היענות?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7114 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חבר'ה,

לאחר ביקור במפגש בראשל"צ בחניית הסופר לנד,מפגש נחמד ממליץ בחום לכולם.

האם יש היענות לרכז מפגש באשדוד/אשקלון והסביבה?

תודה.

פורסם

אפשר לארגן,מאמין שאנשים יגיעו.

בכל אופן אני אבוא.

עם ההיכרות שלי עם הסיוויק (בניד פור ספיד) הייתי אומר שזה אוטו לא רע גם לסיבובים :wink:.
פורסם

לא חסרים אנשים מהסביבה אבל אני מאמין שאם זה יהיה מפגש של אשדודים

ואשקלונים הרוב יהיו ילדי פוזה שיש סיכוי רב שיהרסו את הערב...

כשיש לך דאבל וופר 8 אינצ' בכל דלת אתה מתחיל לחשוב פעמיים,

אם בכלל אתה צריך לשים סאב.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=455879

פורסם
לא חסרים אנשים מהסביבה אבל אני מאמין שאם זה יהיה מפגש של אשדודים

ואשקלונים הרוב יהיו ילדי פוזה שיש סיכוי רב שיהרסו את הערב...

אתה ילד פוזה? אני לא ילד פוזה.

אני לא מוצא שום סיבה שיהרסו את הערב.

פורסם
בכיף, תארגנו משהו באשקלון ואנשים מבאר שבע יוכלו להגיע גם כן.

למה בדיוק באשקלון?

מדוע לא באשדוד?

אשדוד נראה לי הרבה יותר טוב מכיוון שגם אנשים מאיזור נס ציונה/רחובות/והסביבה יוכלו להגיע בקלות.

אבל בעיקרון בואו נתחיל להתארגן על תאריכים.

פורסם

הגיע הזמן שיהיה מפגש באיזור הדרום

מקווה להגיע אם יתקיים

 

נ.ד.

skoda fabia 1.4 16V

skoda octavia 1.9TDI

audi A4 1.8T - sold

פורסם

מה דעתכם על מפגש בשבת בבוקר/מוצאי שבת בחניה של אוטו-דיפו באשדוד?

הבא כמובן.

מי שרוצה והוא אשדודי אפשר גם להתארגן על מפגש בשישי בקרוב.

פורסם

מקסים - אנשים מנס-ציונה ורחובות זה בערך 4-5 אנשים.

 

ולנו נחמד מאוד בסופרלנד - לנסוע לאשדוד ממש לא בא לי, וכמו שאני מכיר את אוראל גם הוא בדעה הזאת.

אז תעשו את המפגש שלכם באשקלון ותתחשבו בבארשבעים ובקרית גתים - לא בנו, לנו כבר יש מפגש.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
מקסים - אנשים מנס-ציונה ורחובות זה בערך 4-5 אנשים.

 

ולנו נחמד מאוד בסופרלנד - לנסוע לאשדוד ממש לא בא לי, וכמו שאני מכיר את אוראל גם הוא בדעה הזאת.

אז תעשו את המפגש שלכם באשקלון ותתחשבו בבארשבעים ובקרית גתים - לא בנו, לנו כבר יש מפגש.

מה זה לכם?

אם היה לי אפשרות הייתי מגיע למפגש שלכם,כי וואלה נהניתי וכולם אחלה חבר'ה שם.

פורסם

מפגשי אודיו דרום נערכים בקרית גת

מפגש ראשון שיצא לדרך היה בשבוע שעבר.

מפגש הבא יהיה בקרוב, וכולם מוזמנים!

מנואל יאללה קדימה לארגן!

 

ואנשים מיותר לעשות מפגש בכל עיר, לפי דעתי הכי טוב שזה מחולק לצפון דרום ומרכז.

בזמן האחרון כל עיר רוצה מפגש משל עצמה, כך אתם תגרמו שיהיו כמה מפגשים יחד ואז לא תהיה נוכחות גדולה.

(סתם נקודה למחשבה!)

פורסם

אביתר - זאת לא סתם נקודה למחשבה, זאת נקודה מאד חשובה!

למפגשי ראשון מגיעים חברה מקרית אונו וראש העין.

אז להגיע מאשדוד לקרית גת - זה ממש לא סיפור.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם
אביתר - זאת לא סתם נקודה למחשבה, זאת נקודה מאד חשובה!

למפגשי ראשון מגיעים חברה מקרית אונו וראש העין.

אז להגיע מאשדוד לקרית גת - זה ממש לא סיפור.

אני מדבר על מפגש יחסית קטן,של חבר'ה פה מאשדוד והסביבה שאין להם זמן או יכולת להגיע לעיר אחרת.לי אישית לא מרשים להוציא את הרכב מחוץ לעיר.

פורסם
אני לא מבין אותך, יש לך מפגש בקרית גת ומפגש ברמת גן.

זה בערך 25 דקות נסיעה.

לא כזה קריטי תאמין לי, מנסיון!

חבר,

לא מרשים לי פשוט,זה הכל.

×
×
  • תוכן חדש...