Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצאתי ביד2 אלפא רומאו 164 משנת 90, יבוא אישי. היא נמצאת בסוכנות טרייד אין בחיפה. זה הגיוני לדעתכם שמוכרים אותה ב9000?

 

אם לא, למה?

אם כן, למה?

המחירון שלה אמור להיות כפול מזה לפי ידיעתי.

פורסם

איזה נפח מנוע? ידנית/אוטומטית?

 

ראית ובדקת את הרכב שאתה שואל לגבי המחיר שדורשים עליו? אם לא אז הניחוש שלך לגבי הסיבה למחיר הנמוך טוב כמו הניחוש שלי.

 

בכל מקרה קח בחשבון שהחלפים והאחזקה יחסית יקרים והביקוש לרכבי "יוקרה" בתקציבים נמוכים הוא אפסי.

 

 

אסף

פורסם

אם יש לך את לוח פוקוס של שבוע האחרון או שבוע לפני תמצא את הרכב שם , כדאי גם לבדוק את בלוח פוקוס באינטרנט אם הרכב שם .



 

ממה שזכור לי הרכב היה עם תוספות פלסטיק על מכסה מנוע - ילדותי , היה כתוב שהם מוכרים ב 60% מתחת למחירון .. נראה לי שהרכב היה שחוט עם איזה ילד והם מתקשים מאוד למכור .

 

 

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

מה שידידנו האביר על הסאאב הלבנה אמר לרוב נכון, אתה צריך לחשוב למה הוא מוכר בכזה מחיר ועדיין לא נחטף, לרוב יש סיבה.

אתן לך דוגמא אישית, אנחנו מחפשים קליאו ספורט, מצאנו שחורה יד 1 64 אלף ק"מ 10% פחות מהמחירון, בטלפון הבחור אמר שהאוטו מדהים שמור וכו', באנו לראות את הרכב (נסיעה מחיפה לפ"ת, גם ביזבוז יום עבודה וגם דלק) ראינו קליאו יפה, הבחור נתן לנו מפתחות כי היה עסוק ואנחנו כמו ישראלים טובים מפשפשים בתא כפפות לחפש ספרי טיפולים רשיונות והכל, מוצאים מגילת טיפולים באורך חמישה עמודים, הרכב הובא בגרר בסביבות ה-5 פעמים, עבר פאקונג ראש ב9000 ק"מ, ועוד הרבה מטעמים, כמו כן עבר תאונה שהבחור בכלל אמר שהאוטו לא עבר תאונה מעולם.

 

תעשה שיקולים אם שווה לך ליסוע לבזבז יום שלם על בדיקה וכו' ואז להתאכזב, כמו כן אל תבוא עם ציפיות בשמיים.

פורסם

הרכב המדובר הוא שחור, בלי תוספות מטומטמות, ידני, יד 4, מנוע 2000. ראיתי אותו במו עיני, והוא נראה במצב טוב, חוץ מכמה שטויות, כמו פנס של אור ערפל שבור, בקלית סדוקה קצת, ועוד כמה דברים שוליים.

פורסם

אם יש לך את לוח פוקוס של שבוע האחרון או שבוע לפני תמצא את הרכב שם , כדאי גם לבדוק את בלוח פוקוס באינטרנט אם הרכב שם .



 

 

ממה שזכור לי הרכב היה עם תוספות פלסטיק על מכסה מנוע - ילדותי , היה כתוב שהם מוכרים ב 60% מתחת למחירון .. נראה לי שהרכב היה שחוט עם איזה ילד והם מתקשים מאוד למכור .

 

 

 

הוא לא מתכון ל 164 האפורה אלא, ל164 שחורה ידנית מלוח יד2.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
הוא לא מתכון ל 164 האפורה אלא, ל164 שחורה ידנית מלוח יד2.
אוה אוקיי, כי האפורה נראתה כרב שמישהו התעלל בה וזה רק מהצצה קטנה בתמונה הקטנה בלוח פוקוס תוך כדי הפקקים, והמחיר היה דומה .

 

בכל מקרה רכב כזה במחיר כזה אומר כאב ראש בלתי פוסק, ולפי מה שזכור לי מההודעות האחרונות שקראתי שלך בחיפוש אחר רכב שאתה מחפש רכב שלא ישחט אותך בעלויות שוטפות וטיפולים .. וממה שזה נשמע הרכב הזה הולך להיות משחטה

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

הרכב המדובר מאוד יפה ריפודי עור וכן הלאה..

 

השאלה האם אתה מוכן להחזקה יקרה אלפא בת 16 הוצאות די רבות.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם
מה שידידנו האביר על הסאאב הלבנה אמר לרוב נכון, אתה צריך לחשוב למה הוא מוכר בכזה מחיר ועדיין לא נחטף, לרוב יש סיבה.

אתן לך דוגמא אישית, אנחנו מחפשים קליאו ספורט, מצאנו שחורה יד 1 64 אלף ק"מ 10% פחות מהמחירון, בטלפון הבחור אמר שהאוטו מדהים שמור וכו', באנו לראות את הרכב (נסיעה מחיפה לפ"ת, גם ביזבוז יום עבודה וגם דלק) ראינו קליאו יפה, הבחור נתן לנו מפתחות כי היה עסוק ואנחנו כמו ישראלים טובים מפשפשים בתא כפפות לחפש ספרי טיפולים רשיונות והכל, מוצאים מגילת טיפולים באורך חמישה עמודים, הרכב הובא בגרר בסביבות ה-5 פעמים, עבר פאקונג ראש ב9000 ק"מ, ועוד הרבה מטעמים, כמו כן עבר תאונה שהבחור בכלל אמר שהאוטו לא עבר תאונה מעולם.

 

תעשה שיקולים אם שווה לך ליסוע לבזבז יום שלם על בדיקה וכו' ואז להתאכזב, כמו כן אל תבוא עם ציפיות בשמיים.

לתומי חשבתי שאתה מקבוצת VAGina, מה אתה מחפש ברנו ??

 

דיברת עם בנאי (4RUNNER)?? הוא נתן לך אישור ?? ההורים יודעים שאתה הולך לקנות רנו ?? הם עשויים לנשל אותך מהירושה......מעבר לרנו מקבוצת VAGina הוא מעשה גרוע יותר מחילול כבוד המשפחה בעדות מסויימות.

 

שמע לבאבא, אתה הרי מבין עיניין, זה לא רכב בשבילך.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

בחזרה לעניין ה-164: יש מוסכניק ותיק בחיפה שמתמחה באלפות. עלי מראש לציין שמעולם לא יצא לי לטפל אצלו היות ואני גר במרכז ויש פה מספיק מכונאים טובים שמכירים את הרכב, אבל מחברי מועדון שכן מטפלים אצלו שמעתי רק ביקורות טובות.

 

שמו הוא אהוד שחר והמוסך שלו נקרא הכוכב. שאל אותו אם יהיה מוכן לקבל את ה-164 הזאת לבדיקה. מי יודע, אולי בכל זאת מדובר בפנינה שעוד אף אחד לא גילה...

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
לתומי חשבתי שאתה מקבוצת VAGina, מה אתה מחפש ברנו ??

 

דיברת עם בנאי (4RUNNER)?? הוא נתן לך אישור ?? ההורים יודעים שאתה הולך לקנות רנו ?? הם עשויים לנשל אותך מהירושה......מעבר לרנו מקבוצת VAGina הוא מעשה גרוע יותר מחילול כבוד המשפחה בעדות מסויימות.

 

שמע לבאבא, אתה הרי מבין עיניין, זה לא רכב בשבילך.

הרכב בשבילו :lol:, אני רק אשתמש בו בסופ"שים כשאחזור מהצבא.

דיברתי עם בוב הבנאי, יש אישור, אמרתי שאני מצטרף לכוחות שלך וביחד נחבור נגד הVAGים :wink:.

תשמע אני מודה לך על דאגתך ומסכים איתך, אבל אני בנאדם שיודע לשלוט על יצריו, ובנוסף עשיתי כבר קורס נהיגה מתקדמת ומתוכנן לי ברגילה הראשונה עוד קורס, אני לא עושה עם הרכב כלום עד שאני מכיר את האוטו ויודע שאני שולט עליו (שזה לוקח הרבה מאוד זמן, לא מתיימר להיות מה שאני לא), סמוך עליי שאני נהג זהיר, ואשמור על עצמי ועל הרנו!

 

גם אני שמעתי על מוסך הכוכב רק דברים טובים, מחזק את דבריו של אלעד.

פורסם

תוך חודש חודשיים אתה תיאלץ לתקן אותה בעוד 9000 שקל, זה למה. אלפא 164 לא זולה לאחזקה גם כשהייתה חדשה. עכשיו כשהיא בת 16 ובטח מוזנחת רצח היא תעלה הון.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לתומי חשבתי שאתה מקבוצת VAGina, מה אתה מחפש ברנו ??

 

דיברת עם בנאי (4RUNNER)?? הוא נתן לך אישור ?? ההורים יודעים שאתה הולך לקנות רנו ?? הם עשויים לנשל אותך מהירושה......מעבר לרנו מקבוצת VAGina הוא מעשה גרוע יותר מחילול כבוד המשפחה בעדות מסויימות.

 

שמע לבאבא, אתה הרי מבין עיניין, זה לא רכב בשבילך.

מנסה לשמר את מועדון המשוגעים קטן ומצומצם ?

הבחור לא יודע עדיין מה זה רנו... הוא כבר יגלה.

Veni Vidi Vici

פורסם

164 לא נסחרות במחירון אלא אם מדובר באוטו מדהים עם מנוע 3000 ידני.

 

לפני שנה וחצי, כשרכשתי את הקסנטיה, הייתי יכול לרכוש ב-20K אלפא 164 מודל 94, נפח 2000 ידנית, מיד שניה עם קילומטראז' נמוך. מחצית מזה עבור רכב זקן יותר ב-5-6 שנים (עברה שנה וחצי מאז) זה סביר מאוד.

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

פורסם
דיברתי עם בוב הבנאי, יש אישור, אמרתי שאני מצטרף לכוחות שלך וביחד נחבור נגד הVAGים :wink:.

 

אישור מבנאי זו התחלה לא רעה.

לגבי ההצטרפות זה בעייתי כי אני סולו.

אני לא נגד VAG אני דווקא מאוד בעד.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

×
×
  • תוכן חדש...