Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7178 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מר אברגיל ומר מקלארן F1

 

שוב פעם אתם משתמשים בשמי ללא רשות ???

ועוד מצטטים בשמי כל מיני שטויות ???

 

אלפא - nרא של רכב, היו לי 3 כאלו (כולל רכב מירוצים) אחת מהן ג'וניור GT מדהימה !!!

רנו - כנ"ל, היה לי אחד יותר מידי

VAG - :mm_yeah: :mm_yeah: , מר אברגיל קיבלל סיבוב ויכול לחוות דעה טוב ממני, אני משוחד.

 

ועכשיו ברצינות, אלפא 164 אינו כאן ואינו כאן, הוא רכב גדול ודי כבד ולכן לא כ"כ ספורטיבי, גם כפלטפורמה לשיפור הוא לא יכול לשמש כבר, ישן ובלוי משנתון זה, וגם בתור רכב מנהלים מפנק הוא לא יכול להצליח, מאותה סיבת התיישנות ובלאי.

 

צריכת דלק די גבוהה, די הרבה תקלות ומוסכים, ולכן זה המחיר, אם אתה מחפש הרפתקאות חביבות ויודע למה אתה נכנס (כולל סכום יפה כל שנה למוסכניק החביב עליך) תוכל גם להנות מהפרויקט ומרכב די נדיר ולדעתי גם יפה מאד.

 

בהצלחה

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

אני נאלץ לצטט משפט שמר בנאי טורח לפמפם לי לאחרונה "עזוב, זה VAG, זה רכב לקו ישר....."

 

בנאי, עד עכשיו מצפצפות לי האוזנים מהצעקות והבכי שלך...... חוות דעתי "אפשר לעשות עבודה עם הרכב שלך אבל נראה לי שאם כבר ליאון אז הייתי מעדיף בכל זאת את ה- 2X4".

 

לגבי רנו מסכים, לא ברור לי איך עשיתי אותה טעות פעמים :cry:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

אורשד...

זה שלא החלפת את הסימלון שלך אומר שאתה מעדיף אותן MK1?

 

בקשר למקלארן F1 והקליאו...בהצלחה! התענוג מובטח!

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם
אורשד...

זה שלא החלפת את הסימלון שלך אומר שאתה מעדיף אותן MK1?

 

אני מעדיף את הרכב של שראל 8)

 

אני מבקש לתקן אותך.... אושרד :oops:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

ברשד

 

אני "בוכה" לך כי אני לא רוצה לתת לך רכב שלם ולקבל אותו בתפזורת.

סומך עליך, מעריך את יכולת הנהיגה שלך, אבל מעדיף שאני אשב ליד ההגה.

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
ברשד

 

אני "בוכה" לך כי אני לא רוצה לתת לך רכב שלם ולקבל אותו בתפזורת.

סומך עליך, מעריך את יכולת הנהיגה שלך, אבל מעדיף שאני אשב ליד ההגה.

 

ליאור

דבר איתי מיד לאחר סיום עידל פיטר, אני עושה לך נווטות מקצועית , קפה בסיום על הבאבא :-)

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
אורשד...

זה שלא החלפת את הסימלון שלך אומר שאתה מעדיף אותן MK1?

 

בקשר למקלארן F1 והקליאו...בהצלחה! התענוג מובטח!

תודה רבה, אנחנו נזקק להצלחה למצוא אחת טובה, אבל יש זמן, קנינו רכב לבנתיים, לא צריך ליסוע באוטבוסים :lol: .
פורסם
דבר איתי מיד לאחר סיום עידל פיטר, אני עושה לך נווטות מקצועית , קפה בסיום על הבאבא :-)

אולי הפעם אני אהיה נווט שלך ???

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם
אולי הפעם אני אהיה נווט שלך ???

מסכים (וזה קשה לי) אבל בתנאי שאתה מגיע מחופש בחליפת המרוצים שאתה מציע למכירה נועל את נעלי המרוץ וחובש את קסדת הפוגרטי רפליקה שלך.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

×
×
  • תוכן חדש...