Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7201 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

קיבלתי קיקר COMP C12

הסאב נמצא בתוך תיבה שקיבלתי איתו.

המידות של התיבה הם(טרפז)

בסיס עליון 19 ס"מ

בסיס תחתון 31 ס"מ

רוחב 43 ס"מ

גובה 37ס"מ

לפי חישוב נפח התיבה ללא הורדגה של חומר נפח התיבה הוא 40 ליטר סביר להניח שעם הורדת החומר הנפח הוא משהו בסביבות ה-30 ליטר כלומר 1cf

לתיבה יש פורט באורך 17 ס"מ ובקוטר 7 ס"מ.

לפי דעתי הסאב יכול להפיק יותר ממה שהוא נותן עכשיו, בתיבה אחרת.

מישהו יכול להמליץ עלי על נפח תיבה?

אני מחפש באס חזק אך גם שיהיה פאנצ'י(אני פתוח להצעות גם לפתוחה וגם לאטומה).

אני אשמח אם משיהו יוכל לתכנן לי תיבה טובה... השתמשתי בתוכנה WINISD

ואת האמת לא ידעתי בדיוק איך לכוון את התדר של התיבה, וגם היו חסרים לי כמה נתונים.

 

מישהו שמע את הסאב הזה כבר?

איך הוא בכללי?

 

תודה רבה וחג שמח

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

פורסם

ראיתי את האתר של קיקר ואת ההמלצות לתיבות אני מחפש מישהו שאולי מניסיון או שמיעה של תיבה, להמליץ לי עליה.

כרגע התיבה שלי לא עומדת בסטנדרטים של קיקר לתיבה פתוחה שלי 30 ליטר פורטד

ושמה המינימום זה 49 פורטד, לכן אמרתי שלפי דעתי הסאב יכול להפיק הרבה יותר

אני פשוט מחפש מישהו עם הסאב הזה, או ששמע את הסאב הזה, או פשוט מידע כללי שימליץ לי על תיבה מתאימה.

אמיר

!!!205rallye -->206XS -->clio172-->fiat bravo tjet 1.4t --> Ford Focus ST

×
×
  • תוכן חדש...