Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7211 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים !

 

אבא שלי קנה סוזוקי מרוטי שנת 90 1000 סמ"ק .

 

אנחנו רוצים לעשות לו טיפול 80K ק"מ לבד.

 

כיום מופיע נורית בפנל- " CHECK ENGINE " .

 

את הנורית ניתן לכבות רק אם עושים את הטיפול במוסך מורשה.

 

איך ניתן לכבות את הנורית ללא מוסך מורשה , כי זה מציק כאשר מניעים את הרכב.

 

אין לנו טעם ללכת למוסך מורשה כי אנחנו עושים את כל הטיפול לבד ..

 

תודה

 

דורון

:mm_cool:
פורסם

1. לא קיימת סוזוקי מרוטי בשנת 90.

 

2. קשה לי מאוד להאמין , שהמנגנון הזה (כיבוי נורית שרות למנוע רק במוסך מורשה ) קיים בסוזוקי מרוטי . נורית CHECK ENGINE מסמנת תקלה במערכת ניהול מנוע (ושוב , איזה שנה הרכב , האם מדובר במרוטי , שנראית כמו אלטו מתחילת שנות ה 90 , או בסוזוקי ONE היותר חדשה ) .

 

 

פורסם
1. לא קיימת סוזוקי מרוטי בשנת 90.

 

.

סליחה טעות - זו סוזוקי מרוטי ONE שנת 98, שעד היום טופלה אך ורק במוסך מרכזי.

 

עברה 2 ידיים, ויש לנו את כל התיעוד, אבל לא נרשמה בעיה בניהול מנוע מעולם.

 

אז מה עושים, זה לא מסמן צורך בטיפול קרוב כמו בפולקסווגן ?

:mm_cool:
פורסם

ולמחוק את התקלה מזכרון המחשב? למה.?

 

זה תעוד חשוב מאוד במידה והתקלה היא ספורדית, ותעזור למוסך לבצע איבחון כראוי.

פורסם

דניאל הבחור כתב בהתחלה שהרכב הוא משנת 90 ובשנים אלה לא היה קיים OBD לכן כתבתי שניתן לנתק את המצבר.

 

פעל לפי הצעתו של דניאל.

איזה כייף לי :)

פורסם
דניאל הבחור כתב בהתחלה שהרכב הוא משנת 90 ובשנים אלה לא היה קיים OBD לכן כתבתי שניתן לנתק את המצבר.

 

פעל לפי הצעתו של דניאל.

מרק - תיקנתי טעות , הרכב משנת 98 ולא 90.

 

האם זה לא מעיד על טיפול קרוב ?

 

אם לא אז באמת חייבים ללכת למוסך מורשה.

:mm_cool:
×
×
  • תוכן חדש...