Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7273 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נשברה לי תושבת של מאוורר של מעבד מסוג Pentium 4 478 של אינטל, דבר שמשבית לי לוח ראשי.

 

התושבת היא ריבוע הפלסטיק השחור המופיע בתמונה הבאה.

 

fan_mount2.jpg

 

אם למישהו יש לוח שרוף של 478 עם תושבת הפלסטיק עליו ( רצוי מחוזקת בברגים רגילים שיהיה קל לפרק אותה, ולא בניטים מפלסטיק כמו בתמונה ) ויהיה מוכן לתת לי את התושבת - אהיה אסיר תודה.

 

בתודה מראש,

צביקה.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

חעחע, גם לי נשברה פעם..

לא יותר פשוט לקנות מאוורר חדש קומפלט?

מאוורר של המעבד רצוי להחליף פעם בשנתיים בכל מקרה.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

יתכן ו"מחפש המהירות" ( ;) ), צודק.

 

עלות של קירור אינטל מקורי זניח מאוד, סביב 50 ש"ח בערך. קירור חזק ועדיף יותר יעלה סביב 100 ש"ח בערך. אולי תחליף וזהו...

פורסם

גם לי זה נישבר די מזמן ורק לפני כשבוע אספתי סבלנות לפרק את כל הלוח אם ולהחליף את זה מלוח אם אחר שיש לי.

בנתיים אתה יכול להשכיב את המחשב על הצד זה עובד יופי :) (מניסיון)

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

המאווררים של השנים האחרונות נמכרו ללא התושבת שבאה יחד עם הלוח.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

צבי,

איך זה נשבר?

בד"כ זה מחזיק המון ...

 

(אני אישית עובד עם סוקט כזה אצלי במחשב. פנטיום 4 ישן... 1800)

 

לצערי אין לי תושבת לתת לך

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

יש לי אחת שלמה מלוח אם שהיה לי פעם (סוקט 478, כרגע יש AMD :) )

 

מוזמן להגיע לקחת... אריאל או בהזדמנות שאני אהיה בפ''ת, כמובן אם נוח לך.

 

וחבר'יה מדובר בתושבת שיושבת על הלוח אם, מסביב למעבד בעצם ובולטים ממנה 4 עמודים שעליהם מחזיק הקירור, לפעמים עמוד אחד נשבר (מה שקרה לי מזמן), התושבת לא נמכרת עם אף קירור.

 

מזכיר את הימים שחרשתי על חומרה...

 

עמית.

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם

שלום לך

 

אני יכול להביא לך אחת כזאת , אם אתה באיזור הצפוני (עפולה ) אתה מוזמן וקבל אחת.

 

 

מינימן

חתימתי עברה על כללי הפורום ולכן נערכה.

×
×
  • תוכן חדש...