Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני יודע שיש לי פריצה בראש כי שהמנוע פועל המיכל עיבויי מתמלא בועות אוויר ומעלה את מפלס המים למלעה

והם יוצאים דרך צינור המנקז אותם לבחוץ אם יש יותר מידי מים.

וזה גורם לאיבוד מים ולהתחממות הרכב.

 

הלכתי למוסך והוא רוצה רק על פירוק והרכבה 500-600 שקל לא כולל השיפוץ.

הוא אמר לי שיפוץ הכל וזה עולה לי בסביבות 1500 שקל כולל אטם שמן וכל שאר הפרטים הנלווים.

אני חושב שאני יכול להוזיל את העבודה ב800 900 שקל לפחות.

 

אני חושב שאת זה אני יכול לבצע לבד.

כי לפני מה שאני ראיתי זה שני ברגים בסה"כ אחד שמאל ואחד מימין.

 

בקשר לשיפוץ אם מישו באמת רציני יוכל לתת לי את החלקים שאני צריך לשיפוץ כדי להוזיל אותו כמה שיותר אני אשמח.

ועוד משהו מה הסיכון בפתיחת הראש מנוע הוא כל כך גדול?

 

מים= מים ירוקים. החלפתי לא מזמן אבל בגלל שיש איבוד אני כל הזמן צריך להוסיף.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

אני מגחח. ולמה זה?

 

שוב אני מסתכן בלהרוס .?

 

אני פירקתי מנועים בעודי ילד בבית ספר יסודי עוד. אני חשוב שאני אוכל להתסדר עם ההרכבה והפירוק

וכנראה שלא הבנת אותי נכון את השיפוץ אני לא מתכוון לעשות לבד אני רוכש רק את החלקים ובעל המוסך הסכים לכך.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

אתה מוכן לפרט מה כל כך מסובך בפירוק הראש והרכבתו?זה הריי שני ברגים נכון?

 

אז מה יכול להיות הסיכון בכך?

אני יהרוס עוד הרבה אני בטוח בזה אבל פה אני חושב שאני יכול לחסוך הרבה.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

חברים אני יכול להגיד שלא צריך לפחד משום עבודה ברכב תהיה גדולה ככל שתהיה. מה שכן אם אתה לא מבין טוב עדיף שלא תיגע.

 

ספציפית לשיפוץ ראש, בהנחה ואתה באמת מבין בכל האספקטים של שיפוץ ראש וכל מה שכרוך בזה (כולל בפירוק ובהרכבה) הבעיה היחידה בזה שתעשה את זה חלקית בעצמך היא בעיית האחריות-

 

ברגע שתהיה בעיה המוסך לא יהיה אחראי לזה ויזרוק את האשמה עליך. זאת הסיבה שבמקרים כאלה עדיף (לדעתי) לעשות הכל לבד (למעט הליטוש כמובן) או לעשות הכל במוסך שנותן כמובן אחריות לכל בעיה שתתעורר בפרק זמן סביר.

 

בהצלחה!

פורסם

אני לא יודע מעל המנוע אני רואה שתי ברגים. אולי זה הברגים של נו איפה שהקאמפשט יושב. לא יודע איך קוראים לזה.

 

אולי מתחת נחבאים עוד כמה ברגים.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

כשאתה חולם על 2 ברגים אתה כנראה מתכוון למכסה השסתומים.

 

ראש המנוע מחוזק ב 8-14 ברגים שסגורים במומנט ספציפי מאוד.

בנוסף, יש לבדוק ובמקרה הצורך לישר את הראש, בקיצור, הרבה יותר מ 2 ברגים.

לאחר ההרכבה אתה צריך לכוון את הטיימינג? מתי עשית את זה לאחרונה?

אולי פירקת מנועים בגן חובה בתיה, אבל גם הרכבת אותם?

חוץ מזה, 1500 ש"ח להכל כולל הכל זה ממש לא יקר.

דא"ג, באיזה אוטו מדובר?

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

ידידי,

 

 

אם אתה חושב שהראש שלך מחובר לבלוק רק עם 2 ברגים,טעות גדולה בידייך.....

 

2 ברגים אולי רק למכסה שסתומים....

 

ומה עם סעפת יניקה ?

 

ומה עם סעפת פליטה ?....

 

אני עשיתי את זה (פירוק ראש מנוע) אצלי, אני לא אגיד לך שזה היה "פרוייקט חיי", לא כזה מסובך, אבל אם אתה חושב שרק 2 ברגים- תשאיר את זה למוסכניק.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

הגבתי כבר לעניין שני ברגים.

 

וכן הרכבתי את המנועים בגן החובה של בתיה בגננת.

 

סיטרואן ZX 1.4 קרבו 93.

 

ואיך אני יודע כמה מומנו לסגור את הברגים?

 

הם לא אמורים להיות הכי חזקים שאפשר?

 

 

שוב אף פעם לא פתחתי ראש מנוע של רכב!

זה לא יקר כי זה בלי קבלות וזה עדין יקר לי כי זה לא משתלם לי שיקחו לי 500 שקל על הוצאה והרכבה של הראש בלבלד.

 

 

ובקשר לסעפת יניקה פירקתי כבר בגלל שהייתי צריך להחליף סטרט. לבדי.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

ואיך אני יודע כמה מומנו לסגור את הברגים?

הם לא אמורים להיות הכי חזקים שאפשר?

:shock: 100X!!!

 

תשמע, סך כל החלקים שפירקתי בחיי מסתכמים בטסה, 2 שפריצרים ו-3 פאנלים, אבל אפילו אני יודע

שלברגים צריך להיות מומנט ספציפי מאוד, כמו גם סדר חיזוק מסוים.

 

תתחיל בקניית ספר היינס לאוטו הספציפי שלך, שם מתואר סדר הפעולות והמומנט המדויק.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

אני לא מבין למה אנשים עוקצים בתגובות שלהם... בנאדם לא מבין תסבירו לו יפה.

 

בכל מקרה לפי התשובות שלך אפשר להבין שאתה לא מכיר את כל מה שכרוך כזה, לדוגמה שלבי החיזוק של הראש שזה משהו מאד חשוב, וזה רק עניין אחד מיני רבים שכרוכים בפירוק ראש והרכבתו. אתה צריך לקחת בחשבון שבהתעסקות עם המנוע כמעט ואין מקום לטעויות. המלצתי החמה היא שתשאיר את זה למוסך וזה בנוסף לעניין האחריות שכבר ציינתי.

פורסם

אבל אין לי את המיכשור לבדוק מומנט מסויים.

 

נראה לי שאני יוותר על הפתחיה ויקנה רק חלקים.

 

ולמה חשוב המומנט המסויים?

 

נתראה בתגובות בבוקר.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7306 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...