Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כדי שלא תדפוק את האטם החדש...

כדי שלא תהרוס את ההברזות בבלוק...

כדי שלא תגרום לעיוות הראש...

כדי שלא ישברו לך ברגים...

כדי שהסגירה תהייה מספיק חזקה, אך לא תגרום לנזקים

 

מאוד מומלץ שתרכוש לך העתק של היינס לדגם הרכב שלך, כך הכל יהיה מובן והסיכויים לגרימת נזקים אילו או אחרים בעתיד יהיו נמוכים ככל האפשר

 

בהצלחה!!

ישראל

Opel Astra 1.4L 1992

VW Passat TDI 2000

Ford Conncet TDCI 2004

Ford Mondeo 2.0L 2005

פורסם

זה לא משתלם לי שיקחו לי 500 שקל על הוצאה והרכבה של הראש בלבלד.

.

אני מודיע לך באופן החגיגי ביותר, לאור רמת הידע שאתה מפגין, שאם תעשה את זה לבד, 500 ש"ח יעלה לך רק הגרר בחזרה למוסך, שלא לדבר על החשבון שתקבל על מנוע חדש + פרוק והרכבה+מעמ.

תלמד את האוטו בכיף ולאט לאט תרכוש מימנויות מכניות. זה כיף וזה נותן המון סיפוק (שלא לדבר על חסכון בכסף) אבל (וזה אבל גדול!) לא קופצים ישר על שיפוץ ראש מנוע.

לשיקולך.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

זה סיפור לא קטן ועושה רושם שאתה לא כל כך מודע לפרטים הקטנים בפירוק והרכבה...

המלצת כולנו פה היא שתלך למוסך , אבל תעשה מה שאתה רוצה זה רכב שלך...

 

 

 

אתה חייב מפתח מומנט כדי לחזק תברגים..

 

ואם בטעות תחזק חזק מדיי בורג והוא יישבר לך לחציי, אז זה יהיה כבר סיפורר

אגב לי קרה מקרה כזה שחיזקתי בורג של מכסה שסתומים יותר מידי והוא נשבר...

היה סיפור להוציא את החצי השבור... ממש סיפור..

טעות קטנה יכולה לעלות לך ביוקר ...

קח לתשומת ליבך...

פורסם

TAHAR.

 

ניקוז נוזל קירור כמו שצריך לא הצלחת לעשות (ולהשערתי ההתחממות של המנוע תרמה תרומה ישירה להרס אטם הראש , אם אכן קרה).

אתה רוצה לעשות ראש מנוע לבד?

 

אף אחד מאיתנו , כולל המכונאים הכי וותיקים בפורום - לא למד ביום את הכל , אלא בשלבים , ותוך לימוד תיאורטי לפני המעשי.

 

אני אחזור על מה שכתבתי לך לפני כמעט 3 שבועות :

 

 

עוד עצה - לפי כמות השרשורים שלך מאז שקנית את האוטו - מציע לך להפסיק את הנסיונות וללמוד באופן קצת יותר מסודר. אחרת תיכנס להוצאות כספיות גדולות. :idea:

התגובות שלי אליך ציניות כי אם אתה מתכונן לפתוח ראש מנוע ואתה חושב שיש שם שני ברגים , אין לך שום מושג מה אתה הולך לעשות , ואני רואה כבר את שרשור ה"חברים אני מחפש מנוע חדש לאוטו".

 

אתה רוצה להרוס את האוטו שלך ? לבריאות - רק אל תצפה ממני לעזור לך בזה.

שב תלמד , אח"כ גש אל הרכב. לא מפתחות מומנט ולא נעליים. גם אם יהיו לך סטים אך ורק של SNAP ON או HAZET או השד יודע , העבודה לא תצליח בלי ידע.

פורסם

סליחה, אבל הבנאדם לא רוצה להקשיב והוא מעונין לחסוך 500 שקל..

 

תנו לו להרוס את המנוע, ובפעם השניה שהוא יפרק כדי לבצע החלפת מנוע הוא ילמד איך עושים את זה נכון..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

שמע בקיצור עם האוטו חשוב לך קח אותו למוסך ותשלם , אין לך ברירה זה שפירקת חלקים של מנוע עוד כשהיית קטן לא אומר שאתה באמת מבין בזה...

קח למוסך שמישהו מקצועי יעשה את זה במקום שגרר יקח לך את האוטו יש למוסך עם ראש פתוח וברגים שבורים.

ובאמת למה אתם עוקצים אותו ?

אם הבנאדם לא רוצה להקשיב על תגיבו וזהו ושיהרוס מנוע ( זה כבר סיפור אחר עם תשלומי כיס לא קטנים ! )

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

פורסם

אמרתי שאני אראה את התגובות בבוקר כי נרדמתי כבר.

 

בכל מקרה תודה. הפנמתי הכל אני אלך למוסך. למרות שאני שונא את זה.

אבל אני מאלה שנדבקים למוסכניק המבצע ולא עוזבים אותו עד סוף הטיפול כדי שהכל יצא מושלם.

 

 

אני אלך למוסך כדי לעשות זאת. תודה רבה :-)

 

ועוד שאלה האם המנועים 1400 של פיג'ו 205 הם אותו מנוע?

 

ואם לא האם תוכלו להגיד לאיזה רכבים יש אותו מנוע כמו לשלי.?

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

תודה.

כי יש סיכוי שמצאתי אחת לפירוק.

:-)

 

עריכה: הצלחתי להוזיל עוד קצת את העסק בכך שמצאתי ראש מנוע אחרי שיפוץ ב500 שקל.

ביחד כולל פירוק והרכבה זה יוצא 1000 +אטם ושמן זה בטח עוד 200 שקל.

 

אני ימתין לראות אולי יש עוד דברים ב"שוק" הבארשבעי.

crazy... citroen ZX.

למכירה j-b weld יש לי שלוש חבילות.

פרטים בה"פ

פורסם

לפרק ראש זה פרויקט כי פשוט.

אבל עם אין לך את הידע המינימלי את תיכנס לזה אתה תיצא ביותר נזק ממה שחשבת.

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

לפרק ראש מנוע זה באמת פרויקט מאוד פשוט.

 

בקשר להרכבה... זה כבר יותר מורכב:wink:

(אעפ"י שגם בפירוק אפשר לעשות טעויות קשות שיעלו ביוקר)

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7307 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...