Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7322 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבעיה שלך היא בעיקר שאתה מנסה להבין את היחסים המתאימים כאשר זה דבר שלא נועד להבנה כמו שהוא נועד לרגש... תכוון לפי השמיעה שלך - תראה את התוצאה ותסיק את המסקנות מיד אחרי זה.

 

ככל שהרמקולים שלך ינגנו יותר נמוך יהיה לך באס יותר קדמי, מן הסתם זאת גם השאיפה שלך - לקבל כמה שיותר באס מהמידבאסים - אבל לא על חשבון עיוותים.

 

יאללה - תיגש למלאכה!

 

הווליום - תתחיל כשהגיינים של המערכת באמצע והמגברים במינימום ואז תנסה לכוון את עצמך לתוצאה שבא ב4\3 מתוך העוצמה של הHU אתה לא מקבל עיוותים...

 

ברור שיש כאן הרבה מה להבין - אבל בשלב הראשוני, לפני שאתה בכלל מתחיל להבין או לקבל מושג לגבי חיתוכים הגיוניים לתחום תדר לפי סוג רמקול וכו'... בסופו של דבר האוזן קובעת הכי טוב

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

כמו שאמרת האוזן קובעת, אבל קיים גם טווח מומלץ שבו הרמקול עובד בצורה הכי טובה שאפשר, ואם עוברים את הטווח הזה, אז יכול להגרם נזק לרמקול. שמעתי שהם פועלים טוב למדי אבל נהרסים כי חתכו אותם לא נכון..

תקנו אותי אם אני טועה. בגלל זה אני שואל הרבה שאלות, בשביל לדעת איך לחתוך נכון ולא להרוס.

 

תודה על העזרה חברה (:

E46 330CI

פורסם

יש לך פולס של מורל - זה סט חביב מאוד, אני חוזר ואומר חביב מאוד!

 

בנתונים שלו הוא מוצהר 45 הרץ עד 22 קילוהרץ.

הוא לא ממש יורד ל45 הרץ... בוא נתחיל בזה - אבל היה לי את המילניום שזה סט אחד לפני המוראל, הוא היה חמש ורבע אינטש ואני חתכתי אותו בסביבות ה70 הרץ והוא ניגן יפה מאוד - תתחשב בזה שאני לא שומע מממאאווד חזק.

 

תיגש לרכב שלך ותנתק את הסאב והאחוריים עם יש ותתחיל לכוון את הקומפוננט מקדימה - תתחיל כשאתה מחובר במגבר בHPF על החיתוך הכי גבוה שיש (ככה הרמקול בטוח לא יפגע) ותתחיל לרדת למטה בחיתוך (רצוי שחבר יעשה את זה בזמן שאתה יושב ומאזין לשינוי) ותקשיב טוב לכמות הבאס שמתחילה להתווסף לך בקומפוננט - עד שתרגיש עיוות קל - ואז אתה תצטרך בהתאמה או להנמיך את הגיין במגבר או להעלות את תדר החיתוך.

 

תעשה את הכוון ככה:

1. גיין במגבר על האפס!!!

2. מערכת - תעלה ל75 עד 80 אחוז עוצמה גג!

3. HPF במגבר ל250!

4. תתחיל לפתוח את הגיין במגבר עד שתגיע לעוצמה רצויה - כשאתה מתחיל להרגיש שהטוויטרים כואבים מידי או שיש לך כלשהו עיוות תנמיך את הגיין ושם קבעת את הרף שלו וזה עוד בזמן שהHPF על המקסימום.

5. תישאר על העוצמה המקסימלית שבחרת לך ותתחיל עכשיו להוריד את תדר החיתוך - בכל פעם שתיתקל בעיוותים - תנמיך את הגיין במגבר ותמשיך להוריד בתדר החיתוך.

 

עם הסט הקדמי שיש לך אתה אמור לקבל תוצאה טובה בחיתוך של בין 70 ל90 הרץ ברמקולים - אבל תגיע לזה בדרך שאמרתי לך רק כדי לקבל את התחושה ואת ההבנה של מה קרוס אובר עושה.

 

בנוסף לכך - אל תעבוד עם LOUD פועל בHU - זה רק מכניס עיוותים - תכבה אותו, את הבאס ואת הטרבל תכוון ל0 כי מערכת מכוונים כשהיא שטוחה לחלוטין בHU ורק אח"כ מוסיפים קצת צבע ושאר ירקות... בלי באס-בוסט במגברים בלי כלום - רק גיין וקרוס אובר!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

מצטרך לנושא,אם יש לי במגבר גם בורר עוצמת באס האם לכוון אותו לאמצע או?

gladen pro25+rs audio 100m- brax gx2400

eton ug20 -brax gx2000

gladen pro10- helix c one

 fiio m11plus-brax dsp

×
×
  • תוכן חדש...