Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7341 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי 2 מגברים באוטו וקרוס של לאנזר .

האם אני יכול להגביר מהמגבר (את ה gain ) עד הסוף ואז מהקרוס לשחק עם הווליום?

בקרוס יש אופציה לכיוון העוצמה .

פורסם

gain אינו משמש להגברה/המנחת ווליום..

ערוך חיפוש בערך GAIN /כנס לFAQ ותשכיל מעט על הGAIN ותפקידו העיקרי.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

לא מצאתי שום דבר לשאלה שלי -יותר קל לעונות משלוח אנשים לחפש

(חיפשתי עוד לפני ששאלתי)

איך gain זה לו ווליום עם הוא משנה את העוצמה שהולכת אל הרמקול?

פורסם

לא,לא יותר קל לענות[בהתחשב בעובדה ששאלה כמו שלך כבר עניתי בצורה מפורטת מעל ל3 פעמים ולא יתכן שכל שבוע מישהו אחר יבוא עם שאלה זהה לבחור ששאל שבוע טרם לכן שאלה דומה ואנחנו ניצתרך שוב לנפק תשובה דומה,לשם כך דפי הפורום נישמרים ואופציית החיפוש קיימת,תסכים איתי..]

בכ"א כניראה שלא חיפשת והתאמצת מספיק .

הינה לך דיון בנידון שלקח לי בדיוק 30 שניות למצוא בארכיון:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?p=15862#post15862

 

תפקיד הGAIN מוסבר שם בצורה מפורטת ויעילה ע"י אייל ואין לי [ובטח לא לאחר] מה להוסיף ,כי הכל מפורט ומוסבר שם היטב עם דוגמאות נילוות להסבר.

בהצלחה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...