Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7376 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

של פיוניר? מה אתם ממליצים?

כרגע (לפי מחירים של חנויות אמיתיות לא באינטרנט) אני חושב שאני ילך על deh2750 ועל רמקולים פיוניר..רק אני לא סגור בדיוק איזה...מישהוא יכול לעזור?

פורסם

לדעתי נסה להשקיע כמה שיותר ברדיו דיסק מתוך התקציב שלך

ורק אז חפש לך רמקולים

לדוגמא: 1000 רדיו דיסק,400 רמקולים

ואז תוכל להביא משהו טוב יותר ומתקדם יותר מאשר מה שרצית (פיוניר סדרה 2)

תוכל להביא פיוניר סדרה 4 אני מאמין

בהצלחה

פורסם

דווקא אני חשבתי שעדיף להשקיע יותר ברמקולים מאשר ברדיו דיסק...סלחו לי על הבורות אבל מה ההבדלים בין הסדרות חוץ מהמראה

פורסם

ההבדלים בין הסדרות הם גם החיצוניות וגם האפשרויות שיש בהם

לדעתי עדיף לך להביא רדיו דיסק יש שניה ב-1000 ש"ח אתה יכול להביא משהו קטלני ביותר וב-400 שח להביא את הפיוניר 350 וואט אם אתה כזה רוצה פיוניר...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

המוכר בחנות המליץ לי על ה230 ואט ב400 שקל ואמר שזה מספיק לי.. אני חשבתי ללכת על ה350 ואט ב500 שקל או על ה460 ו550 שקל...מה דעתכם?

נ.ב: אני מעדיף לא לקנות יד שניה

פורסם
המוכר בחנות המליץ לי על ה230 ואט ב400 שקל ואמר שזה מספיק לי..

ואני ממליץ לך לא להתקרב למוכר הזה, הרבה מקומות מוכרים את ה 230 בין 200 ל- 300 שקל.

×
×
  • תוכן חדש...