Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי הונדה סיויק 2002 ואני רוצה להחליף לה את האלטרנטור לאחד משופר שמטעין יותר חשמל.

 

עכשיו הבעייה היא כזאת,

מצאתי באחד בארצות הברית אבל הוא מיועד להונדה סיויק 2002 עם מנוע 1.7 (שם אין 1.6)

 

האם זה יתאים??

 

 

תודה מראש,

נתנאל.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שלום,

 

ממש אבל ממש לא מומלץ להחליף לאלטנטור 'חזק' יותר.

החלף את המצבר לקיבול גדולה יותר ב-20 אחוז לכול היותר.

איזה כייף לי :)

פורסם

למה לא מומלץ? זה דווקא אחד הפתרונות היותר ממולצים לצורך שיפור מערכת החשמל ברכב, בייחוד אם יש צרכן זרם חזק כמו מערכת סטריאו עוצמתית (שאני מאמין שלשם כך הוא רוצה אלטרנטור מחוזק).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

נראה לי שיש לי בעייה עם האוטו,

 

הוא רועד לי בטורים נמוכים, האוטו עשה רק 38 אלף קילומטר.

 

ממה זה יכול לנבוע?

 

יכול להיות שהאלטרנטור עומד לצאת לגמלאות??

תודה על העזרה!

פורסם

אלטרנטור לא קשור לרעידות.

רעידות בד"כ הן בגלל תושבות מנוע \ גיר בלויות.

הרכב ידני או אוטומט?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הרכב הוא אוטומט

 

הוא רועד קצת אבל זה משגע אותי

 

אני גם מרגיש שהוא רועד ואני גם רועד את המשענת ראש במושב של הנוסע ליד הנהג רועדת.

 

זה משגע לאללה!

 

מה עושים?

פורסם

זה קורה כל הזמן או רק במצב מסויים (עמידה, נסיעה, מזגן עובד...)?

אם אתה מעביר לניוטרל, הרעידות ממשיכות?

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

גם לי היה את אותה הבעיה, כאשר הייתי על D ברמזור והרגל על הבלם, האוטו היה רועד כאילו עוד שניה עפים הגלגלים, וכאשר הייתי מעביר ל-N האוטו היה עומד שקט. הפיתרון הוא קל יחסית, החלפת תושבת מנוע ימנית פתרה את העיניין, האוטו אפילו לא רועד טיפונת. ממש הפתעה :)

פורסם
שלום,

 

ממש אבל ממש לא מומלץ להחליף לאלטנטור 'חזק' יותר.

החלף את המצבר לקיבול גדולה יותר ב-20 אחוז לכול היותר.

מרק, אתה יכול להסביר בבקשה את הטענה למה לא להחליף לאלטרנטור חזק יותר?

under construction..

פורסם

לא הסברת עדיין מתי הרכב רועד...

 

אם הוא רועד בעמידה ב-D ברמזור מדובר בתושבות שיש להחליף ולא אלטרנטור, הסיבה היחידה להחליף לאלטרנטור גדול יותר היא מערכת סטריאו רצינית מאוד מאוד שזוללת הרבה מתח, אחרת אין שום סיבה שבעולם לעשות זאת.

 

אם האלטרנטור שלך לא תקין תשים אחד אחר שהוא גם של 1.6 אבל תקין ושלום על ישראל.


×
×
  • תוכן חדש...