Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7380 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום,

 

ממש אבל ממש לא מומלץ להחליף לאלטנטור 'חזק' יותר.

החלף את המצבר לקיבול גדולה יותר ב-20 אחוז לכול היותר.

 

הסבר?

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

האוטו רועד גם בD וגם בN מה שבטוח זה שאני חייב מצבר גדול יותר ואלטרנטור משופר!

 

יש לי מערכת שזוללת את האמא שלי החשמל!

 

סאב 2000RMS וקומפוננט 880RMS

 

בקיצר צריך עוד חשמל!

 

המצבר המקסימלי שנכנס בגודל להונדה זה 74 אמפר או 75 לא זוכר בדיוק

פורסם

אבל למה מרק זורק פצצות לאויר ולא מסביר?

 

נתנאל - העבר את המצבר לתא המטען, אם אתה צריך משהו גדול יותר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

לא, להעביר את כל החיווט לתא המטען עם חוטים מיוחדים, כמובן ואז יש לך מקום גם למצבר 100 אמפר. הבעיה שלך היא שבאמת תצטרך אלטרנטור יותר חזק.

בכלל, נראה לי שאתה באמת לא צריך מצבר גדול יותר אלא טעינה חזקה יותר. אבל אני לא מבין גדול בחשמל, לכן אני מנסה להבין את מה שמרק אמר.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

אתה צריך קודם כל אלטרנטור יותר חזק ואח"כ מצבר יותר חזק\איכותי.

אלטרנטור מחוזק ייתן לך טעינה יותר טובה גם בסרק - מה שימנע לך את הרעידות, הרעידות נובעות מצריכת חשמל מוגברת, האלטרנטור לא מספיק להטעין את המצבר שנגמר בקצב מהיר יותר ממה שהוא יכול להיטען ע"י האלטרנטור המקורי. לכן במצב הקיים שלך עכשיו, האלטרנטור עובד במלא התפוקה, המצבר לא נטען , וכל צרכני החשמל ברכב סובלים מזה גם כן, הטורים יורדים בגלל העומס, מה לעשות שמתכנני הונדה לא תיכננו את המערכת חשמל ברכב לעומסים של 2000W RMS....

לכן מה שאתה צריך זה קודם כל אלטרנטור יותר חזק, מצבר יותר חזק יהיה טוב לכמה ימים ואח"כ ייקח יותר זמן להטעין אותו ל 100%,והאלטרנטור יעבוד קשה יותר.

 

תחליף קודם אלטרנטור.

 

אח"כ שים מצבר של ווארטא סילבר-בלו או מקסימה(אפרא'ג גבוהה), תלוי בתקציב שלך.

 

אם אתה מעוניין, אתה מוזמן להתקשר למקום שמתמחה באלטרנטורים סטנדרטיים ומחוזקים ולהתעניין מה כן יתאים לרכב שלך:

048722155

פורסם

נתנאל, לפי סגנון הכתיבה שלך אני מבין שאין לך כל-כך מושג בחשמל ובמערכות, ואם היה לך "סאב 2000 RMS ו קומפוננט 880 RMS" היית מבין שלפני שמתקינים בכלל דבר כזה אז מחליפים חלק גדול ממערכת החשמל ברכב. מה גם שאין ממש דבר כזה קומפוננט של 880 RMS.

 

והרעידות שלך לא באות מהאלטרנטור.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הקומפוננט של MB QUART משתמש ב520 RMS (ארבע רמקולים)

המגבר של היפוניקס 880RMS

 

ומה לעשות אני לא מבין בחשמל לרכב.

 

והנה השאלה הבאה:

 

האלטרנטור של ההונדה שלי הוא 70 אמפר

 

יש לי 2 אופציות:

או לשים 2 BATCAP X800 ולהטעין אותם עם האלטרנטור האורגינל

או להשאיר את המצבר הקיים 46 אמפר ולשים אלטרנטור 170 עד 220 אמפר (שכבר הלכתי למומחה וקיבלתי הצעת מחיר דיי גדולה 2000 שח לאלטרנטור ועוד 1000 עד 1500 עבודה כי צריך להחליף את כל הרצועה)

פורסם

תעשה טובה ותן את הדגמים המדוייקים של המערכת ברכב שלך.:idea:

הקומפוננט של MB QUART משתמש ב520 RMS (ארבע רמקולים)

המגבר של היפוניקס 880RMS

 

ומה לעשות אני לא מבין בחשמל לרכב.

 

והנה השאלה הבאה:

 

האלטרנטור של ההונדה שלי הוא 70 אמפר

 

יש לי 2 אופציות:

או לשים 2 BATCAP X800 ולהטעין אותם עם האלטרנטור האורגינל

או להשאיר את המצבר הקיים 46 אמפר ולשים אלטרנטור 170 עד 220 אמפר (שכבר הלכתי למומחה וקיבלתי הצעת מחיר דיי גדולה 2000 שח לאלטרנטור ועוד 1000 עד 1500 עבודה כי צריך להחליף את כל הרצועה)

פורסם

אתה לא צריך שום שינוי במערכת החשמל שלך.

המערכת שלך לא מצריכה הוצאה של אלפי שקלים על אלטרנטור 170 אמפר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אוקיי, זה כבר נשמע אחרת.

לפני שאתה רץ לעשות שינויים מרחיקי לכת, תתחיל מחיווט טוב למגברים (4 גייג' כ"א + מינוס זהה).

 

סה"כ מערכת של שני מגברים וסאב לא מצריכה החלפת אלטרנטור, אבל יכול להיות שבמקרה שלך יש צורך בכך (אני לא בקיא במפרטים הטכניים של הדגמים שהזכרת).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"


×
×
  • תוכן חדש...