Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סליחה על השאלה (לא מצאתי תשובה בחיפוש בפורום), ברשותי רכב מסוג סוזוקי בלנו שנת 96 אוטו' אשר עבר 117,000 ק"מ .

 

שאלתי היא : איזה סוג שמן מומלץ לרכב הזה ואיזה תוסף שמן מומלץ?

בטיפול האחרון (114,000 ק"מ) החלפתי שמן ל -10W40 אולם אני לא יודע מאיזה סוג הוא ובנוסף הוספתי תוסף MOA של BG.

 

הבנתי שהתוסף של LM מתאים יותר...האם זה כך?

 

תודה מראש

 

איתן

פורסם

באקלים קר 5W/30

בינוני 10W/30

חם 20W/50

בבלנו שלי החלפתי ל- 20W/50 בגלל רעש בשסתומים,הרעש נעלם.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

חצי סינטטי 10W40 של כל חברה נורמלית, קסטרול, ולוולין, ESSO, ARAL, ודומיהם בתקן SJ או SL ואתה מסודר.

כבד לך על הג'אנט ?? AC DELCO באותו תקן יהיה בסדר גם כן.

בשום פנים אל תתפתה לשמנים במחיר 50-60 ש"ח לגלון.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

נכון בבלנו שסתומים הידראוליים,הרעש לא היה מהשסתומים, אלא מהמרימים

תופעה ידועה גם במאזדה. שמן 20W/50 מומלץ ע"י היצרן לאקלים חם.

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

5W30 עדיף בכל מזג אויר אם מצב המנוע טוב.

אם הוא במצב בסדר אז 10W40/15W40/20W50 לפי הסדר כדי להגיע ללחץ זמן תקין.

אל תוסיף את MOA את סתם עושה בלאגן, פשוט תחליף את השמן לאחר פחות קילומטרים זה הכל.

אוברשד AC DELCO מגיע למחירים של 55-60-70 שקל במקומות הנכונים.

התוסף המפורסם של LM הוא טוב יש הטוענים שהמקביל של מוליקיוט יותר איכותי, לדעתי זה נכון אבל אין לי נתונים מדוייקים.

לא מובן לי למה אתם מחליפים שמן בגלל תיקתוקים מהשסתומים בהנעה קרה?

אתם עושים יותר נזק מתועלת.

פורסם
נכון בבלנו שסתומים הידראוליים,הרעש לא היה מהשסתומים, אלא מהמרימים

תופעה ידועה גם במאזדה. שמן 20W/50 מומלץ ע"י היצרן לאקלים חם.

בסדר, כוונתי הייתה מה אומר הרעש מהמרימים ?

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

אופל,רעש במרימים,הוא תוצאה של חופש בבוכנות שלהם.(כשהמנוע בטמפר" העבודה.)

KD2,"לא מובן לי למה אתם מחליפים שמן בגלל תיקתוקים מהשסתומים בהנעה קרה?"

היכן קראת את "בהנעה קרה"?

 

לי לא מובן למה אתם משתמשים בשמות זרים ומוזרים.השם שלכם לא יפה?:roll: :roll:

 

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם

סליחה דויד טעות שלי.

אופל תקתוקים מהשסתומים מעידים על פעולה לא תקינה ושמן שבורח מהבוכנה שלהם ואז מרחקי הפתיחה שלהם משתנים וזה לא טוב.

פורסם

תודה רבה לכולם על התגובה....אבל לא ראיתי שהזכרתם את השמן החצי סינטטי של LM , האם כדאי להשתמש בו ובנוסף עוד שאלה , הזכרתם את העובדה שכדאי לקצר את הזמן בין טיפול לטיפול....כרגע אני עושה כל 10.000 ק"מ ..לכמה לקצר??

×
×
  • תוכן חדש...