Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7469 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

1. מה עדיף להחזיק זוג דוטק ו6*9 אינפינטי -הגייביאל מהדיוטי פרי או הP4004??

2. המונו P3001 יחזיק לי קיקר קומפויאר? או שיש העדפה למונו אחר?

ומה החיר של המונו ה"אחר" במידה ויש..

3. ש עדפיות אולי במקום לשים 6*9 במגש האחורי לשים זוג קומפוננט נוסף 4'/5.25/6.5?

ומקדימה יושבים 6.5'.

4. למערכת כזאת צריך להחליף אלטרנטור? יהיה לי שינוי בצריכת המצבר?

 

תודה לכולם.

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

1.הJBL יתאים יותר לרכיבים.

2.הP3001 יעבוד טוב,אך אתה יכול למצוא מגברים שיעבדו יותר טוב כמו המאגנט פאנטום.

3.זה העדפה שלך.

4.רוב הסיוכויים שלא תצטרך להחליף.

מחפש קומפוננט רוקפורד T5...

פורסם
1. מה עדיף להחזיק זוג דוטק ו6*9 אינפינטי -הגייביאל מהדיוטי פרי או הP4004??

2. המונו P3001 יחזיק לי קיקר קומפויאר? או שיש העדפה למונו אחר?

ומה החיר של המונו ה"אחר" במידה ויש..

3. ש עדפיות אולי במקום לשים 6*9 במגש האחורי לשים זוג קומפוננט נוסף 4'/5.25/6.5?

ומקדימה יושבים 6.5'. למה אתה צריך מאחורה ? אתה בטוח שאתה צריך במה אחורית? לא כדאי לחסוך

ולשדרג את הסאב /מגבר סאב ?

4. למערכת כזאת צריך להחליף אלטרנטור? יהיה לי שינוי בצריכת המצבר? סביר להניח שלא

 

תודה לכולם.

בהצלחה ותהנה יהודה

בברכה יהודה

פורסם

ה3001 של רוקפורד יתאים אולי לקיקר קומפ לקומפ וי אר הוא מאוד רחוק מלהתאים..

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם
1. מה עדיף להחזיק זוג דוטק ו6*9 אינפינטי -הגייביאל מהדיוטי פרי או הP4004??

2. המונו P3001 יחזיק לי קיקר קומפויאר? או שיש העדפה למונו אחר?

ומה החיר של המונו ה"אחר" במידה ויש..

3. ש עדפיות אולי במקום לשים 6*9 במגש האחורי לשים זוג קומפוננט נוסף 4'/5.25/6.5?

ומקדימה יושבים 6.5'.

4. למערכת כזאת צריך להחליף אלטרנטור? יהיה לי שינוי בצריכת המצבר?

 

תודה לכולם.

1. עדיף את ה JBL , הרוקפורד חלש יחסית.

2. כמו שנאמר הCVR לא ינוצל "כמו שצריך" עם המונו של רוקפורד הנ"ל.

3. אין לך למה לשים קומפוננט מאחורה , 6X9 מספיק אתה לא תרגיש הבדל בסאונד.

4. אי אפשר לדעת , תחבר הכל , אם תיראה שיהיו בעיות של חשמל אז באמת צריך להתחיל

ולבדוק איך לפתור את זה (אלטרנטור , מצבר , חיווט ואם לא אז כבל..)..

פורסם

1. יכול להיות שה-JBL יתאים יותר אבל הוא לא איכותי ממש...לדעתי עדיף כבר להוסיף קצת ולהביא את האוריון 4004 שהוא יותר איכותי משניהם...

2. ה-CVR יתן בראש עם הרוקפורד אבל לא ינוצל עד הסוף....(הפנטום בכלל יותר חלש ממנו!!!) אם אתה רוצה להביא משהו בזול מארה"ב דבר איתי בפרטי... במחירים כאלה כמו בארץ עדיף כבר לקנות בחו"ל,יש היפוניקס, קיקר, MTX ועוד..

3. אם כבר 6.5 אז רק מידים (מיד-בס) ולא 6*9 או קומפוננט(אלה אם כן יחסר לך שאר הצליל באוזן..)

אם תשים קומפוננט מאחורה זה ימשוך לך את הבמה אחורה..

4. לפי הרכיבים האלה(מה שאתה רוצה לקנות ואפילו מה שהציעו לך..) אתה לא צריך שום דבר מיוחד ..קבל לא ממש יעזור ויש מצב שגם יזיק.. אין לך מערכת שצורכת כלכך הרבה חשמל..(אלה אם כן האוטו שלך יש או עם בעית חשמל..איזה אוטו יש לך??) תשים מראש חיווט טוב ואיכותי ולא תעשה עבודה פעמיים ..

בהצלחה.

WWW.TURBO-JET.CO.IL טורבו ג'ט- פיתרונות בלחץ מים גבוה-ניקוי מחליפי חום, הסרת בטון, קילוף טיח וציפויים, חידוש אבנים לסוגיהם ופריצת קווי מים וצנרת.
פורסם

חחחחחחחחחחח איש נחש אל תצחיק אותי תעשה לי טובה...

הרוקפורד יותר חזק מהפאנטום?!?!?!

אתה שם לב מה אתה אומר?

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אוקיי, תודה רבה על התגובות.

מה המחיר של האוריון? אני מאמין שהוא יקר...

לגבי האוטו-יש לי MX3.

טוב אני כנראה ילך על 6*9 מאחורה או שבכלל אני לא ישים כלום מאחורה(נראה כבר)

אז איזה מונו כן יחזיק לי COMP VR 400RMS ? ומה המחירים?

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם

אני ממש לא מבין מדוע ממליצים לא להתקין במה אחורית.

אמנם זה כאב ראש למתקין אבל זה נותן סאונד יותר "מלא".

אנשים שרגילים ל-4 רמקולים, ירגישו בהבדל בין נוכחות במה אחורית והיעדרותה.

 

היום זוג 6X9 איכותיים מחירם הא כ-400 שקל.

בתוספת של כ-100 שקלים , ניתן להביא את הפולס. כמו כן, אם יש שני ערוצי הגברה פנויים אז למה לא?

 

האוריון מחירו כ-1600 ש"ח, ל כל כך רחוק ממחירו ה"ישראלי" של ה-JBL, קח בחשבון שהוא מוצהר פחות מה-JBL, אב הא עדיין מצליח לפרק את האמ-אמא של הדוטק. כמו כן, אחוז העיוות, שלו ממש אפסי.

בברכה, שי.

פורסם

האוריאון לא כל כך יקר (יחסית למחיר הרדיל של ה JBL \ הרוקפורד.) :

http://www.pompa.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=4004&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=398

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=523&CatCode=167

נכון ללפני שבועיים לא היה את ה JBL במלאי בדיוטי פרי.

פורסם
http://www.pompa.e-shop.co.il/Product.asp?Pid=Z1000&Cat2Cat1ID=61&Cat2ID=401מה אתם אומרים עליו? שווה משהו? ירים קופמויאר? לפי הנתונים הוא אמור להחזיק אותו.

INSIDE RED MAZDA MX3 :hu: pionner840mp

component: morel hybrid ovation 6

amplifire1: jbl GTO75.4

amplifire2: monoblock pheonix gold 600.1

sub: kicker L5

ואני מבסוט !

פורסם

אם אתה חושב שרוקפורד 4004 חלש , אז אין לך מה לחפש באוריון 4004 .

שניהם בעלי נתונים זהים .

ובנוסף ידוע שהרוקפורד UNDERRATED ומספק יותר ממה שהוא מוצהר .

זה נכון

פורסם

ובנוסף ידוע שהרוקפורד UNDERRATED ומספק יותר ממה שהוא מוצהר .

אל תהיה בטוח...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25


×
×
  • תוכן חדש...