Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7488 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כדי לענות על שאלה זו נקח לדוגמה מגבר בעל 2 ערוצים של 50 וואט כ"א. נציין שברוב המוחלט של המקרים עוצמת המגבר המסופקת ע"י היצרן ניתנת בהנחה, שההתנגדות המחוברת אל המגבר היא 4 אוהם. לכן אם נחבר לכל ערוץ רמקול של 4 אוהם, עוצמת היציאה של כל אחד מהם תהיה 50 וואט. כעת, אם נקטין את ההתנגדות פי 2 (ל-2 אוהם), העוצמה של כל ערוץ תעלה גם כן פי 2, ל-100 וואט (לעתים עוצמה זו תהיה מעט נמוכה יותר, למשל בגלל ספק כוח חלש). אם נוריד שוב את ההתנגדות לאוהם אחד (פי 4 מההתנגדות המקורית של 4 אוהם), העוצמה אמורה לעלות ל-200 וואט. מצד שני, אם נעלה את ההתנגדות פי 2 (ל-8 אוהם), העוצמה תרד פי 2 ותהיה 25 וואט לכל ערוץ.

 

נלקח מ- autosound .

זה נכון

פורסם

אם אתה פוחד שהמגבר יישרף - הוא לא (כמובן בתנאי שאתה לא סוחט לו את המיץ ומספק לו אות נכנסת גבוהה מידי...)

 

להתנגדות של 8 אוהם המגבר פשוט יגביר בחצי מהיכולת שלו ב4 אוהם.

 

לעומת זאת אם המגבר שלך לא מסוגל לרדת ל2 אוהם יציב ואתה תיתן לו רמקול בהתנגדות הזו - הוא יישרף או שכל הזמן יכנס לך לפרוטקשן

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

אני פשוט חושש שאני הורס את הרמקולים.. עכשיו הם מחוברים ב2 אום. לא בטור... .

 

עד שאני אקנה מגבר 4 יציאות מה עלי לעשות??? להשאיר ככה.? או לחבר בטור שלא יהרסו...?

פורסם

אם המגבר יציב ב 2 אוהם, אין עם זה שום בעיה.

אם אתה תחבר אותם ב8 אוהם העוצמה שאתה רגיל אליה תרד פי 8, חבל לדעתי לתקן משהו שלא שבור (ולא ישבר אם הכיוונים בסדר)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

תאורתית אבל רק תאורתית:

מגבר שהספקו 50W ב4 אום, ב2 אום ישאף להפיק 100W ו1 אום ישאף להפיק 200W וב8 אום ישאף להפיק 25W,

 

בפועל:

מגבר שהספקו 50W ב4 אום בחיים לא יפיק ב2 אום 100W אלה פחות....כאשר מדובר על אותו אחוז THD, אם לא מתחשבים בנתון הזה אפשר להפיק ב2 אום 100W אבל הוא יגדל פי כמה,

אם נחבר 1 אום התנגדות המגבר ישאף להכפיל את ההספק מאשר ב2 אום התנגדות אבל יכול להיות שהספק יהיה אפילו פחות מההספק שב2 אום,

וכשמדברים על 8 אום, ההספק צריך להיות -לפחות- מעל חצי ההספק של המגבר בהתנגדות 4 אום.

משום שבהתנגדות 8 אום, יש פחות נפילות ביחס להתנגדות 4 ובדרך ככל המגבר יותר נציל בהתנגדות גבוהה יותר.

 

אם יש לך 4 רמקולים על מגבר 2 ערוצם, כול זוג במקביל על ערוץ אין יותר פשוט מיזה.

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...