Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7490 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז ככה........... קניתי פטיפון :)

 

בעזרת פורום תפוז שהמליצו מה כן ומה לא, יחד עם הודעה פרטים מאחד החברים שם, ביקרתי היום אצל בחור בת"א שהחזיק Technics מדגם SL-3300, הנעה ישירה, אוטומטי ואפילו עם Repeat (גוד נווז למה אני צריך את זה בתקליט) ועוד כל מיני.. הפטיפון שמור במצב חדש ועם ראש חדש של SHURE, שלפי הבדיקה שלי רק הוא לבד עולה כ-200 ומשהו ש"ח... הפטיפון עלה לי 480 ש"ח, וכ-15 תקליטים שקניתי איתו, מיוחדים למדי, עלו עוד כ-100..

 

בקיצור, טוב טוב טוב לי על הלב, אני הולך לשמוע קצת מוזיקה, כזאת של פעם, עם הצלילים של האבק על המחט... (צליל שרק ה"זקנים" מכירים...)...

 

תודה לכולם על העזרה!

 

ליאור.

 

תמונה של הדגם שקניתי "להמחשה" (המצלמה לא ממש מתפקדת..בגלל זה גם אין תמונות חדשות של ה-TTS :) )

 

sl3300catalog.jpg

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

מצטרף להמלצה על פיוז. תיקנתי שם את הDUAL שלי. מקום נחמד עם היצע יפה מאוד.

 

מחט לפטיפון ORTOFON, ממש לא SHURE שנוטות לצליל מאוד באסי (מעוות לגמריי לדעתי)

אה, ולתקליטים שעמדו הרבה זמן תקנה מברשת פחמית אנטי סטטית, יעיל מאוד (רק לא לגעת בידיים, השומן הורס את הפחם)

Race Smart

פורסם

מזל טוב!

מחיר נאה בהחלט.

אתה מוזמן כבר עכשיו להוסיף לרשימת הלינקים שלך את החנות מס' 1 לראשים ומחטים עבור פטיפון

במקרה ותצטרך להחליף יום אחד את המחט (אתה תצטרך) או לחלופין לשדרג את הראש.

 

http://www.garage-a-records.com/index.php

 

הזמנתי מהם כבר כמה פעמים, והם רגילים לשלוח לישראל. עד עכשיו, טפו טפו טפו, עוד לא עלה לי אגורה במכס.

 

knappertsbusch

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

שלום.

 

מברוק על הפטפון.

להזכירך יש לכון את מישקל הראש לא יותר מ 4 גרם.

כמו כן יש לפלס את הפטיפון ורצוי להעמיד אותו על רגליים קוניות כאשר השפיץ למטה

(לימנוע ויברציות) דבר נוסף אם יש לך בבית מערכת רצנית + סאב לא להפעיל חזק את הסאב

כי הוא יכניס את הפטיפון לתהודה.

אין כמו מוזיקה מפטיפון טוב ותקליט טוב.

אגב שמתי לב שיש לך סטורובוסקופ על הפטיפון וכדאי לכון יש להישתמש אם מנורה רגילה (50 הרץ)

אחרת יזיף הפטיפון.

 

 

בברכה בני ל.

ביין היתר אספן של מכשרי רדיו ישנים.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...