Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7522 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי לא מזמן קומפוננט של סוני מדגם: XS-HA1726 הם 50 RMS

בקרוב אני ארכיב אותו, הוא יורכב ברמקולים של הדלתות האחוריות באוטו שלי

מה אתם אומרים עליהם ? יעשו צליל טוב?

או שעדיף לי להתקין במגש האחורי את הפיוניר 240W מדגם TS-E6990 הם 70 RMS

 

(כרגע יש לי רק קומפוננט קדמי של אודיובאן AS62Q)

ואני מתלבט אם להרכיב את הקומפוננט סוני או הפיוניר

ועוד משהו, הרמקולים האחוריים או הקומפוננט לא יקבלו הגברה...

יש לי מגבר 4 יציאות אבל הוא מגביר רק את האודיובאן והסאב

תודה לעונים

sony.jpg

E_20004328.jpg

פורסם

אבל רשמתי שיש לי סאב :|

 

יש סאב! ויש קומפוננט קדמי (שניהם מוגברים ע"י המגבר שהוא 4 יציאות)

 

עכשיו אני רק צריך לשים במה אחורית (ללא מגבר)

פיוניר 240 במגש האחורי? (ד"א הפיוניר 240 האלה יותר חזקים מה 350 החדשים בהרבה...)

או

קומפוננט סוני בדלתות? (נראה חמוד לאלה 50 RMS)

פורסם

תודה רבה , תשובה לעיניין!!

 

עכשיו עוד שאלה

האם האיכות של הפיוניר כמו הסוני?

כי בקומפוננט יש טוויטר קטן כזה חיצוני

ובפיוניר יש טוויטר ומיד ריינג גדולים שאולי יוסיפו צליל טוב יותר מאשר הסוני?

פורסם

את לא צריך את הפיוניר וזה למה:

מהמעכרת שלך אתה אמור לקבל את הצלילים הבאים: מיד, מיד באס, באס וטויטר.....

ברמקול של הפיוניר אם אני לא טועה זה (3-WAY) ואתה מקבל....מיד, טויטר ובאסים....ומכיוון שיש לך כבר סאב אתה לא אמור לקבל באסים מה6*9 (זה התפקיד רק של הסאב) כי זה רק ייגרע לך מהאיכות של המוזיקה.

תבחר בקומפננטים הם יתנו לך בדיוק את סוגי הצלילים שאתה צריך, ובאיכות יותר טובה.

ועצה אחרונה....לדעתי במקום להשים אותם בדלת האחורית תשים אותם במגש האחורי (במידה ויש כבר חורים ל6*9 אפשר לעשות בניה ממש פשוטה ל6.5 אינץ').

עמית.

יש הרבה דגים בים....אבל הכל תלוי באורך החכה שלך :wink:

פורסם

ואלה לשים את הקומפוננט במגש האחורי? אבל זה יראה מצחיק

כי גם לשים את הטוויורים לידם? בטוח שאיכות יותר טוב מהפינויר? זה לא פיוניר רגיל!! זה משהו טוב זה :)

×
×
  • תוכן חדש...