Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מומנט סגירת פלאגים- 106 ראלי 1.3


NadavRally
שימו לב! השרשור הזה בן 6811 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

משהו יכול בבקשה לומר לי מה המומנט שצריך לסגור את הפלגים, יש לי מפתח מומנט מוכן לשימוש :wink: אני רק צריך לדעת על איזה מומנט לכוון אותו

 

בתודה מראש נדב

 

נ.ב. אני לא מתכוון לסגור לפי רגש או כל מיני שיטות כאלו אז בבקשה רק מספרים...

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היי,

 

תנסה להעזר במידה של חברת בוש בדף המצורף.

שים לב מומנט הסגירה עבור יצקת ברזל ועבור סגסודת קלה שונה.

Pages from Bosch - sparkplugs_passenger.pdf

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מרק, תודה אבל קשה לי להבין את הטבלה שם! מה ההבדל בין M10X1 ל M18X1.5??? מה אומרות המידות הללו?

 

בתודה ובברכה נדב

 

נ.ב. אני אנסה להסתכל על הפלאגים עצמם...

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

M10X1 מציין את מידת התבריג של הפלאג (קוטר חיצוני) =10 מילימטר.

 

M18X1.5 =קוטר חיצוני 18 מילימטר פסיעה 1.5 מילימטר.

עדיף שתציין את סוג הפלאג שבידך.

 

שים לב היצרן אומר במפורשות שניתן לסגור גם בצורה הבאה:

פלאג קוני-הרכב את הפלאג ביד וסובב עד שתרגיש שהפלאג נוגע במשטח של הראש והדק בעזרת כלי עוד 15 מעלות.(8 דקות על השעון בערך).

 

בפלאג עם משטח ישר -הדק בסוף עוד 90 מעלות.

איזה כייף לי :)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אינני מצליח למצוא את כיתוב המידות על הפלאג...

 

מה רשום עליו...

 

14F-7ldur4

Z14

0001335732

0.9mm

 

אני יודע שהפלאג מתאים כי המוכר (חבר) בדק בספרות לפני שנתן לי אותו... אבל את מידת ההברגה אני לא מוצא...

 

אולי אצתרך להסתמך על שיטת הבערך? הפלאג הוא לא פלאג קוני, משמע אני אצתך להדק כ90 מעלות מעבר להידוק ראשוני... לא מוצא חן בעיניי בכלל.

 

אפשר להסתמך על גולנצ'יק ולהדק 28 נ/מ

 

בתודה מראש

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין שום בעייה. אני רוצה להקפיד זה הכל...
תפסיק להתקשקש בשטויות ולנסות להיות יותר צדיק מהאפיפיור.

 

הדק בכח היד וסגור עם ידית ראצ'ט עוד חצי סיבוב. זה הכל !.

 

לא יאומן שעל הידוק פלאג מסריח אנחנו מתקשקשים כבר יומיים (מה גם שאת המידה המדוייקת כבר רשמו לך)....

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6811 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...