Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8442 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בעעעעעעעע

 

אני מקווה שהם לא יצרו אותה :mad::mad:

 

מה זה?? 456 בתחפושת של M575 ?? זה כמו שיונדאי יצרה את הקופה שלה (הקודם)

 

ששם אהם "ניסו" לחקות את ה456 של פרארי

 

לדעתי זה נראה כמו 456 הישנה שעילה הדביקו את הפנסים של ה הקראררה GT , החציאת של המראלנו , את התא מטען מקדימה שייך ל360 והג'אנטים של האנז'ו :x

 

זה נראה כמו רכב קומבינה :roll:

 

למה הם לא מחדשים משהו :?:

2001 Renault clio b sport (RS) 172 out:roll:

2001 Audi a3 8L 1.8 out:lol:

2001 Mercedes benz w203 240 IN8)

פורסם
המכונית הזאת מגעילה וזכירה יותר מידי את ה 360 מודנה שגם היא לא מציאה מבחינת היופי....

 

:shock:

 

מההה?

 

יכול להיות שבלבלת בין מודנה למדונה? (או דימונה?)

ערן | חבר IAROC - הבית לבעלי וחובבי אלפא רומיאו* - נפגשים כל יום שישי בהרצליה פיתוח!

*וגם אבארט :)

פורסם
המכונית הזאת מגעילה וזכירה יותר מידי את ה 360 מודנה שגם היא לא מציאה מבחינת היופי....

:shock:

מההה?

יכול להיות שבלבלת בין מודנה למדונה? (או דימונה?)

:lol::lol::lol:

עזוב, החיים בסרט...

Ferrari_360_Modena.2.jpg

זה אוטו ממש מכוער, אני לא מבין מה אתם מוצאים בו... :wink:

:lol::yum:

 

וברצינות, אני לא מבין מה כולכם רוצים מה-456 החדשה...

:shock: נראה לי שכולם התבלבלו מהפנסים של הדגם המוסווה.

היא תהיה יפיפיה.

 

456rearblack.jpg

 

לא שרע לי עם הישנה... :yum: מיכאל לוי, זרוק לנו איזו עצם ותן סיבוב. :wink:

MCS 2008

פורסם

אני ממש אוהב את ה-456 הנוכחית, ובאמת הגיע הזמן להחליף אותה.

 

מהתמונות ממש קשה לראות איך תראה ה-456 העתידית, ואפילו עיבוד המחשב לא נעשה כמו שצריך.

 

אין ברירה. נחכה לינואר

 

 

וחוץ מזה - במציאות ה-360 נראית מ-ד-ה-י-מ-ה

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

מסכים, להגיד שה-360 מכוערת זה חוסר טעם פושע. במציאות היא אחת המכוניות המדהימות שראיתי. וגם ה-550.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

בנוגע ל456 הנוכחית, ממש הרסו את העיצוב החיצוני שלה במתיחת הפנים. היה לה קדים פנסים ומכסה מנוע (עם הכונסים :yum:) ממש יפים שתאמו את העיצוב הכללי והמתיחה הרסה אותם וגרמה ל456 להראות כמו אוטו רגיל סתמי וחסר אגרסיביות.

בנוגע לפנים הרכב אני אהבתי את הייחוד הקלאסי של הדגם שלפני המתיחה שבין היתר גרם לאוטו להראות מרווח (בייחוד את ההגה המהמם :yum: ) מה שכן, המושבים ב456 המחודשת מוצאים חן בעיניי.

 

בנוגע ל360...יש לה כמה פאקים עיצוביים שממש לא מחמיאים לה ולרכב ברמה שכזו (לדוגמא הכונס שלפני הגלגל האחורי שהוא מכוער ולא זורם עם העיצוב הכללי. ישנם עוד מספר דברים אבל אם אני אפרט אותם אז זה לא יגמר אז נסתפק בזאת :roll:).

פורסם

כל המשמיצים את ה 360? ראיתם אותה מול עיניכם על הכביש ולא רק בתמונות שאתם מרשים לעצמכם לדבר ככה!?!?! :x

 

האוטו הזה הוא פשוט יצירת אומנות, אני עדיין לא החלטתי מי יותר מדהימה, הספיידר (פתוחה) הוא המודנה (קופה):

 

photo_top.jpg

 

 

photo_side.jpg

 

 

photo_topred.jpg

 

 

photo_sidered.jpg

אסף, עורך אתר מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC

Alfa Romeo - The Flair For Speed

פורסם

בנוגע ל360...יש לה כמה פאקים עיצוביים שממש לא מחמיאים לה ולרכב ברמה שכזו (לדוגמא הכונס שלפני הגלגל האחורי שהוא מכוער ולא זורם עם העיצוב הכללי. ישנם עוד מספר דברים אבל אם אני אפרט אותם אז זה לא יגמר אז נסתפק בזאת :roll:).

פאקים עיצוביים???

נו באמת...

אתה מדבר פה על פרארי (והם יודעים לעצב)!!!

alfa 146 ti

ישראל

×
×
  • תוכן חדש...