Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8443 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בכל מובן המילה.

כאשר אני מסתכל עליה עכשיו, הכונסים מזכירים לי את הפורשה 959 המהוללת.

לא ככה?! :p

 

:shock::shock::shock:

 

959.jpg

 

מה :?::shock:

חוץ מהמיקומים (האלמנטריים, אגב) של הכונסים, אני לא רואה שום דמיון

(בייחוד לא בצורת הכונסים...) :roll:

MCS 2008

פורסם

תגידו לי! נפלתם על כל הראש????!!!! (לא מופנה לכולם)

ה 360 "מכוערת"????!!!!

נו באמת, אתם לא רציניים....

 

גם ה 456 יפה, הפחות יפה במישפחה (וזה בכוונה), אבל עדיין מאוד יפה.

אי אפשר לישפוט אותה לפי התמונות ריגול ולפי הנעזרות מחשב.

זוכרים את התמונות ריגול וההדמייה של המורצ'י א' לאגו?

אין דימיון קטן אפילו לדבר האמיתי.

 

נחכה לחשיפה, אני בטוח שאף אחד לא יתאכזב.

פורסם
תגידו לי! נפלתם על כל הראש????!!!! (לא מופנה לכולם)

ה 360 "מכוערת"????!!!!

נו באמת, אתם לא רציניים....

 

גם ה 456 יפה, הפחות יפה במישפחה (וזה בכוונה), אבל עדיין מאוד יפה.

אי אפשר לישפוט אותה לפי התמונות ריגול ולפי הנעזרות מחשב.

זוכרים את התמונות ריגול וההדמייה של המורצ'י א' לאגו?

אין דימיון קטן אפילו לדבר האמיתי.

 

נחכה לחשיפה, אני בטוח שאף אחד לא יתאכזב.

 

:mm_yeah: , ואני אוסיף שפרארי זה העיצוב ולכן לא פלא שכולם מנסים לחקות אותה.

יניב

פורסם

וואי, כמה מומחים לעיצוב פה פתאום !!!

אפשר לשאול איפה למדתם עיצוב בכלל.

 

האוטו הזה חלק ונקי מבחינה עיצובית ! הקוים כל כך נקיים וזורמים שלפעמים אפילו בא לי להוסיף משהו מכוער כמו ספויילר של פז'ו 405 ראלי או משהו כזה. כי ככה היא נראת כמו חלום, אם נוסיף לה איזה אלמנט מכוער, נגיד פנסים קדמיים של הונדה סיוויק - היא כבר תהיה דומה יותר למציאות...

 

אגב - PININFARINA הם האחראיים לעיצוב. PEUGEOT לקוחות מסורתיים שלהם. כל הדגמים של פז'ו המודרניות, אבל כולם ! למעט 306 ו 807 ו 405 גרסת ראלי כמובן עוצבו ע" פינינפרינה. גם פז'ו 106 - אותו פינינפרינה...

 

כל העולם מזמין פיתרונות עיצוביים מאיטליה, מ Italdesign, GIGUARO' Bertone, Zagatto, Pininfarina ועוד מיני רבים

מתי - אלפא 90 3.0 V6

פורסם

עומד מאחורי דברי על ה360 וכן ראיתי המון כמוה במציאות בתערוכות,סוכנויות ועל הכביש.

אני לא אומר שהיא מכוערת (היא יפה) אבל בהחלט יש בה כמה דברים שהם לא מתאימים לדעתי.

 

לגבי עיצוב תסלחו לי כולם מה עם ב.מ.וו שהרוב כאן אוהבים? אז בגלל שכריס עיצב X דבר אני חייב להסכים ולאהוב את זה כי זאת BMW? או לדוגמא את הפאנטום (RR) שלא כולם אוהבים? (אני דווקא כן אוהב אבל עדין יש לי דברי ביקורת כלפיה).

אותו הדבר לגבי פרארי עם כל הכבוד שיש לי כלפיהם אני לא אוהב את חלק מהדברים שהם עיצבו/עשו ואני לא מתבייש לומר זאת.

 

ROMEO כתב "גם ה 456 יפה, הפחות יפה במישפחה (וזה בכוונה)"

תגיד לי אתה רציני?, אתה באמת חושב שפרארי עשתה את המתיחה בכוונה בכדי שה456 תהיה פחות יפה? (חוץ מזה שה456 זאת אחת מהמכוניות הכי יפות שאי פעם עלו לכביש).

 

ואני אוסיף גם לגבי "נחכה לחשיפה, אני בטוח שאף אחד לא יתאכזב"

עם ה550 הרבה מאד התאכזבו אז למה שעם ה456 החדשה לא יהיו? כמה אנשים או עיתונאי רכב שמעתה שאמרו איזה יופי?! (אני דווקא אוהב את ה550 אע"פ שיש בה כמה דברים שלא במקום/מתאימים).

פורסם
וואי, כמה מומחים לעיצוב פה פתאום !!!

אפשר לשאול איפה למדתם עיצוב בכלל.

 

כל העולם מזמין פיתרונות עיצוביים מאיטליה, מ Italdesign, GIGUARO' Bertone, Zagatto, Pininfarina ועוד מיני רבים

אותי, בתור אחד מאלו שאהבו את העיצוב ונתנו לו פידבקים טובים, הצלחת לעצבן... :roll:

מתי אתה בדיוק סיימת את תואר שני בעיצוב מכוניות?

אה, הבנתי, אתה בעצם אלכס פדואה, לא? אולי אבידור רגב?

מה לא? :shock:

 

אולי תתן גם דוגמאות, כמו האוטו שבבעלותך?

ה-164 שעוצבה ע"י פינינפארינה וחולקת בצורה מביכה ביותר את קורה C

יחד עם פיז'ו 405 שעוצבה באותן שנים ע"י אותו מעצב?

:?

 

בידידות :wink:

דניאל

MCS 2008

פורסם

אוי מה הולך פה ...

 

אומנם היופי בעיני המתבונן.

אך אבוי לו למתבונן שחושב שהפרארי מכוערת

:idea:

ALFA ROMEO THE SPIRIT OF MILAN

גזבר מועדון אלפא רומאו הישראלי IAROC

פורסם

פשוט העיצוב הנוכחי לא לטעמם של כמה אנשים פה זה הכל

מה תכריחו אותנו לאהוב אותה בכח?!? :mad:

 

למשל ה 355 היתה יפה זאתי (360) פשוט נראת כמו איזה צעצוע לא יודע

כמו איזה ארטיק תות שליקקו אותו משהו מוזר ומעצבן יש בה

פורסם
וואי, כמה מומחים לעיצוב פה פתאום !!!

אפשר לשאול איפה למדתם עיצוב בכלל.

 

האוטו הזה חלק ונקי מבחינה עיצובית ! הקוים כל כך נקיים וזורמים שלפעמים אפילו בא לי להוסיף משהו מכוער כמו ספויילר של פז'ו 405 ראלי או משהו כזה. כי ככה היא נראת כמו חלום, אם נוסיף לה איזה אלמנט מכוער, נגיד פנסים קדמיים של הונדה סיוויק - היא כבר תהיה דומה יותר למציאות...

 

אגב - PININFARINA הם האחראיים לעיצוב. PEUGEOT לקוחות מסורתיים שלהם. כל הדגמים של פז'ו המודרניות, אבל כולם ! למעט 306 ו 807 ו 405 גרסת ראלי כמובן עוצבו ע" פינינפרינה. גם פז'ו 106 - אותו פינינפרינה...

 

כל העולם מזמין פיתרונות עיצוביים מאיטליה, מ Italdesign, GIGUARO' Bertone, Zagatto, Pininfarina ועוד מיני רבים

 

עם כל הכבוד למעצבים האטלקיים (ואני באמת מעריך אותם) לא כל עיצוב שלהם יפה או מתאים (סיטרואן AX, פיאט אונו ובייחוד העיצובים האיטלקיים לדייהו....).

 

אני לא מבין מה הבעיה בזה שאני ואחרים חולקים על "שלמותה" של ה360 אז מה עם יש לה סמל של פרארי?

פורסם
כל מי שמשמיץ את הפרארי הוא ממש טמבל!!! צריך אשפוז דחוף!

אבל מצד שני, מה תצפה מאוהבי פיג'ו..... :roll:, טמבלים

 

עמדתי לצחוק על הבחור שנתן שם של יין לפרארי 550, אבל אתה עצבנת אותי יותר. מה הטעם במשפט המפגר הזה, תגיד לי?

 

וכדי שמי שמקשקש פה אולי יפסיק לקשקש:

 

אוטוקאר נובמבר 27 שנת 2002. בחירת 100 המכוניות היפות ביותר אי פעם. במקום ה-18 הכללי ו-6 מבין הפרארים - ה-456GT. לפניה רק פרארים מהדור הישן:

 

במקום השלישי 250GT SWB

במקום הרביעי 288 GTO

במקום השנים עשר 275 GTB

במקום הארבע עשר 250 GTO (אחת המכוניות הנדירות והיקרות ביותר בעולם)

במקום השבע עשר דינו 246 GT

 

ה-360 מודנה נמצאת במקום התשיעי מבין הפרארים ו-34 סה"כ.

F40 במקום ה-39.

 

פרארי היא היצרן עם הכי הרבה מכוניות ברשימת היפות. אך באופן מעניין אף פרארי לא מופיעה ברשימת ה-10 הראשונים של המעצבים.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
פשוט העיצוב הנוכחי לא לטעמם של כמה אנשים פה זה הכל

מה תכריחו אותנו לאהוב אותה בכח?!? :mad:

 

למשל ה 355 היתה יפה זאתי (360) פשוט נראת כמו איזה צעצוע לא יודע

כמו איזה ארטיק תות שליקקו אותו משהו מוזר ומעצבן יש בה

 

תיקון - אדון כוכבכהה זכה בפרס התגובה המפגרת ביותר. תראה אחת במציאות ואז תדבר (אם תצליח להוציא מילה מהפה בעת שהלשון שלך תדבק לרצפה)

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

דווקא נראה לי עיצוב מעניין. בעיקר קו המותניים ובתי הגלגלים האחוריים שמשדרים כוח. הפרונט טיפה מאכזב, בעיקר הקו העליון של הפגוש הקידמי. השילוב של הפנסים ומכסה המנוע מזכיר לי נורא את ההונדה S2000.

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

×
×
  • תוכן חדש...