Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נכון זאת שאלה טיפשית אבל היום מישהו שאל אותי את זה ופשוט אין לי תשובה ,

הרי גם ל - 745 אין ווישר אחורי בזמן שלפיאט אונו יש ...

 

למה אין לרכבי סדאן ווישר אחורי ?

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נכון זאת שאלה טיפשית אבל היום מישהו שאל אותי את זה ופשוט אין לי תשובה ,

הרי גם ל - 745 אין ווישר אחורי בזמן שלפיאט אונו יש ...

 

למה אין לרכבי סדאן ווישר אחורי ?

 

אולי כי אין איפה לתקוע אותו .....

כלומר יש, למשל ב 406 יש ווישר, אבל זה קצת קשה ולא ממש צריך את זה ....

ENSURE YOUR BRAIN IS WORKING BEFORE PUT YOUR MOUTH INTO A GEAR

-------------------------------------------------------

מקסים.

פורסם
נכון זאת שאלה טיפשית אבל היום מישהו שאל אותי את זה ופשוט אין לי תשובה ,

הרי גם ל - 745 אין ווישר אחורי בזמן שלפיאט אונו יש ...

 

למה אין לרכבי סדאן ווישר אחורי ?

 

אין בזה מש צורך, וזה פשוט מכוער :wink:

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
נכון זאת שאלה טיפשית אבל היום מישהו שאל אותי את זה ופשוט אין לי תשובה ,

הרי גם ל - 745 אין ווישר אחורי בזמן שלפיאט אונו יש ...

 

למה אין לרכבי סדאן ווישר אחורי ?

 

ככל הזכור לי החוק מחייב.

מעבר לזה , ברכב סדאן נוצרת מערבולת רוח על הבגאז' , והיא מפנה את המים מהחלון.

בהצ'בק אין כזו מערבולת (או שיש במידה פחותה בהרבה ) ולכן צריך לפנות את המים עם מגב.

פורסם
בנוסף יש את ה306 סדאן, דייהטסו אפלאוז, סקודה אוקטביה (דגמים מוקדמים)

 

אפלאוז היא לא 4 דלתות אלא 5 (או 4וחצי אם אתה מתעקש)...

פורסם

למכוניות סדאן אשר מבוססות על גרסת 5 דלתות , יהיה וישר אחורי.

פשוט יותר נוח ליצרן כבר לשים שם וישר ולגמור עם זה....

 

לדוגמא: סביר להניח שלקליאו סדאן המכוערת להפליא, יש וישר אחורי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

היא לרכב פרטי דו-שימושי(האצ'בק, סטיישן) בעלי 3 או 5 דלתות ששנת יצורם 1995 ואילך .

מיותר לציין שכל אביזר שהיצרן התקין ברכב גם אם הוא מחוץ לתחום התקנה חייב שיעבוד.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

  • שנה מאוחר יותר...
פורסם

כבר הרבה זמן אני מנסה להבין מדוע מגב אחורי יש רק ברכבים עם 5 דלתות ואין ברכבים עם 5 דלתות?

שאלתי כבר הרבה אנשים ולאף אחד לא הייתה תשובה, אולי מישהו יודע?

guyg

פורסם

כל רכב שנוסע, יוצר מאחוריו תת-לחץ שגורם בחורף למי גשמים מלוכלכים להתערבל לטיפות על חלקו האחורי.

 

ברכבים בתצורת hatchback (שתי קופסאות), החלון האחורי נמצא בסוף האוטו ומתלכלך מאותן טיפות מים. ברכב sedan (שלוש קופסאות), החלון האחורי רחוק מקצה הרכב ולכן מתלכלך הרבה פחות.

 

נסה פעם בחורף לנסוע בחלק האחורי הפתוח של ארגז של משאית או טנדר, ותבין למה אני מתכוון.

נמרוד


×
×
  • תוכן חדש...