Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3090 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
עם השאריות של טיפות טל בבוקר ברכבי סדאן.

ממש לא נוח לעשות רוורס.

לא נוח?

 

אסור לעשות רוורס.

 

אני נדהם כל בוקר קר, כמה אנשים יוצאים לכביש בלי להעביר מגב ידני על כל השמשות שלהם.

סכנת נפשות בשביל לחסוך דקת זמן.

 

ובחזרה לנושא, אכן חיסרון ברכבי סדאן. אולי נדרש פחות אבל בהחלט היה מועיל אם כן היה.

זכורה לטוב פיג'ו 306 סדאן שהיה לה מגב.

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

התשובה האמיתית היא שבארץ התקינה מחייבת מגב אחורי ל־3 ו 5 דלתות ולא מחייבת ל־4 דלתות.

התשובה לשאלה למה התקינה היא כזו ניתנה כבר.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
התשובה האמיתית היא שבארץ התקינה מחייבת מגב אחורי ל־3 ו 5 דלתות ולא מחייבת ל־4 דלתות.

 

גם אני חשבתי ככה.

 

אבל כנראה שזה לא ככה. איך סיוויק 5 דלתות קיבלה תקינה? התמונה לא מהארץ אבל גם בארץ אין בדגם הזה מגב אחורי.

 

rps20180108_215449.jpg

 

 

פורסם
אתה בטוח buki?

אולי בכל זאת הלאונה..[ATTACH=CONFIG]498958[/ATTACH]

 

במה אני בטוח? בזה שאין בסיוויק 5 דלתות 2006-2012 מגב אחורי? בטוח.

 

הלאונה הזאות היא במקור מיפן, במפרט יפני. ביפן יש מגב אחורי להרבה דגמי סדאן.

 

לא היו לאונה עם מגב אחורי בארץ. פיאט טמפרה עם מגב אחורי דווקא כן היו.

 

 

פורסם

בס"ד

 

ראיתי התייחסות לנושא בגזין של TOP GEAR לפני כמה שנים.

מסקנה: עניין של עלות כספית יצרן/לקוח.

הם נתנו מס' דוגמאות שיצרנים גבו מאות ליש"ט על תוספת מגב אחורי בפורשה וב.מ.וו

אני קם כל בוקר בשביל הילדים, בלעדיהם הייתי קם בצהריים...:lol:

פורסם

מכל ההסברים המלומדים על זרימת רוח לכלוך וכו'

תסבירו למה ה626 עם הספוילר וה'דלת חמישית (לא סטיישן ולא האצ'בק, אלא סדאן שהחלון גם הוא עולה) היה מצוייד בוישר, וה626 הזהה לחלוטין בצורה ובמימדים ללא הספוילר, זה שרק תא המטען נפתח לא צוייד בוישר.

כנ''ל בניסן אלמרה הצורה הישנה (96-99)

פורסם

חוץ מהדורות הישנים של הלאנסר אבולושן (EVO), אני לא מצליח להיזכר בסדאן שיש לה מגב מאחורה.

ואני מניח שלאיבו היה מגב כדי לנקות את השמשה מבוץ.


×
×
  • תוכן חדש...