Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3089 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אפילו רכבים עם "תחת" אבל שהם עדיין "5 דלתות" כמו אלנטרה או C5 מצויידות במגב כזה.

מה הבעיה של היצרנים לשים מערכת כזאת בכל הרכבים? יש איזה חוק שאומר שעל 5 דלתות צריך להיות מגב אחורי?

Insane things comes from insanely people.

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חוק אוירודינאמיקה.

זנב קצר,גורם למים ובוץ להגיע לחלון. לכן יש מגב.

ברכב סדאן,בדרך כלל אין את הבעיה הזו. יש כמה סדאנים שיש להם חלק אחורי קצר ושם גם יש מגב. 306 לדוגמה.

דוגמה הפוכה:

בסיוויק הצבק,יש ספוילר בחלון אחורי,שגורם לאוויר לזרום מבלי לזרוק בוץ על החלון.לכן,אין מגב.

Omnia mea mecum porto

פורסם

ברנו שהייתה לי הבגאז' היה נפתח עם השמשה האחורית ולא היה מגב (אבל אני חושב שנתקלתי ברכבים זהים שכן היה). לעומת זאת ביונדאי אקסנט עם בגאז' באותו סיגנון (אסטים?) יש מגב.

אם אני מבין נכון רק רכבים בלי תחת בכלל (האצ'בק, ג'יפים, סטיישן) מחוייבים במגב אחורי ולא אמורים לעבור טסט בלעדיו? או שיש הוראה לגבי כל רכב ספציפי?

ב-106 שלי יש מגב, אבל אני אף פעם לא מוצא את עצמי מפעיל אותו. אוליי בגלל שיש ספויילר כמו שאמרו.

בכל מקרה זה לא כמו שמשה קדמית שכל לכלוך קטן מפריע בעין ופוגע בבטיחות, אני לא מבין את הצורך לחייב במגב.

אגב זכור לי דיון שהיה פה באותו נושא ומישהו גם העלה תמונה מניסוי שעשו שמראה את הצורה שהאוויר עובר על פני האוטו ואת ההשפעה של צורת הרכב על זה. ברכבי האצ'בק יותר לכלוך מצטבר על השמשה האחורית.

פורסם

ב911 זאת אופציה של 1500 שקל :loco::drinking:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מה זה וישר מזהב? :shock:

 

גודפלאש: שמעתי על מקרים שנכשלו על זה טסט. אבל אי אפשר לדעת, אולי עוד שיטת מצליח של מכוני הרישוי.

פורסם

בסיוויק הצבק,יש ספוילר בחלון אחורי,שגורם לאוויר לזרום מבלי לזרוק בוץ על החלון.לכן,אין מגב.

 

בסיוויק האצ'בק יש מגב אחורי למרות הספוילר.

פורסם

הוא התכון לסיוויק החדשה, ואכן אין מגב אחורי, החלון גם לא מתלכלך יותר מדי.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

  • 8 שנים מאוחר יותר...
פורסם

שמתי לב שיש מגב רק למכוניות עם חלון בדלת תא-המטען (3, 5 דלתות) ואין כמעט אף רכב 4 דלתות עם מגב אחורי. למה?

פורסם

זה עניין אוירודינמי למיטב ידיעתי,

 

ברכבי סדאן הרוח יורדת מעט בזווית לכיוון התא מטען ולכן החלון האחורי בעיקרון פחות מתלכלכך.

ברכבי האצ'בק המצב הוא שונה כי הרוח יורדת למטה הרבה אחרי הרכב ולכן דרוש ניקוי לשמשה האחורית

 

להמחשה:

תצורת סדאן (3 קופסאות)

 

sedan.jpeg

האצ'בק (2 קופסאות)

hatch.jpg

 

לא התמונות הכי טובות אבל זה מה שגוגל מציע :)

רואים דיי בברור שבסדאן הרוח "עוזרת" לניקוי השמשה ובהאצ' פחות.

 

אני מניח שיוכלו להרחיב עליי בהמשך..

Subaru BRZ 2018 MT

פורסם

הסיבה העיקרית היא שהמגב האחורי אמור לנקות את נתזי הבוץ מהחלק האחורי.

ברכבי 5 דלתות סמיכות החלון האחורי לקצה הרכב גורמת לחלון להתלכלך, אך ברכבי סדאן החחון האחורי ממוקם כמה עשרות ס"מ קדימה ולא יתלכלך.

 

זו עוד סיבה להעדיף את תצורת החמש דלתות על פני הסדאן.

פורסם

האמת שבקורולה מגב אחורי ממש חסר לי

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...