Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בדיוק.

זו היתה תקנה טיפשית ומיותרת שלא תרמה כלום לבטיחות המכונית,ורק כיערה אותן ללא הכר,מה גם שתיקון תאונה היה מסובך ויקר.

טוב שבסוף שנות ה 80 ירדו האמריקאיים מהרעיון האווילי הזה.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם לאבא שלי היתה אוסטין מונטגו. זה היה סטיישן שנת 1987, שהוא קנה חדשה. היו לו המון צרות איתו, עד כדי כך שהוא קיבל פיצויים מאוסטין באנגליה. נדמה שהחליפו לו בולמי זעזועים שלוש פעמים וקלאץ' פעם אחת תוך שנה וקצת. בסוף הוא התפתר ממנו אחרי שנה וחצי. הוא תמיד אמר שזה האוטו הגרוע ביותר שהיה לו, ונשבע שהוא לא יקנה שוב אוטו בריטי.
של אבא שלי היו משנות התישעים המוקדמות ,שתי הבעיות שלה היו זמינות חלפים ועצם העובדה ששיווקו אותה בארץ עם מנוע קטן מידי.(מיסוי וכו')

חוץ מזה יש לו רק טוב להגיד על הרכב ,איבזור(ביחס למחיר) נוחות וצריכת דלק.

אני מאמין שיש קשר ישיר בין העובדה שהאוטו תוכנן למנוע גדול יותר ולזה שהוא מת מהר עם מנוע קטן יותר (המונטגו רכב כבד) .

בעיה נוספת הייתה שבתור ילד לך תסביר לחברים בבית ספר מה זה הרכב שיש לאבא שלך ......

בקיצור רכב ששווק בארץ עם מנוע לא מתאים ולכן עשה בעיות הוא לא הרכב הגרוע ההיטוריה ,הוא אולי השיווק הגרוע בהיטוריה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אגב שכחתי לציין את האודי 200 כאחד הרכבים הגרועים בהיסטורייה, נדמה לי שכונה אודי 5000 וגרם להרג של מספר נהגים תמימים.

1. אין שום אפשרות שבעולם להכניס את האוודי 200 (5000) לקטגוריה שאפילו קרובה לאוטו גרוע!

לא רק שלא הייתה רעה, ללא ספק יכולה להכנס לרשימה של הטובות בזמנה!

2. שטות מוחלטת. גם אני שמעתי את זה בעבר. אני מפנה אותך לכתבת תחקיר של "60 MINUTES" שהתחילה את כל השטות הזאת ולכתבת ביקורת עליה.

 

בברכה, יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
1. אין שום אפשרות שבעולם להכניס את האוודי 200 (5000) לקטגוריה שאפילו קרובה לאוטו גרוע!

לא רק שלא הייתה רעה, ללא ספק יכולה להכנס לרשימה של הטובות בזמנה!

2. שטות מוחלטת. גם אני שמעתי את זה בעבר. אני מפנה אותך לכתבת תחקיר של "60 MINUTES" שהתחילה את כל השטות הזאת ולכתבת ביקורת עליה.

 

בברכה, יניב

קראתי את הכתבה והתגובה וחיפשתי בעוד אתרים, מסתבר שטעיתי. אני זוכר ששמעתי את הטענות והכתבות נגד, אבל כנראה שהניקוי של אודי היה באותיות קטנות. בכ"ז זה לא עזר לאודי עם הדגם הזה ונראה לי שהתחקיר והכתבות עזרו להחלפת הדגם היפה הזה.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

לא רק שזה לא עזר לדגם הזה (5000) זה מזיק לאוודי עד היום.

 

1. יש להם כבר מוניטין קלוקל.

2. תלויות נגדם מאות תביעות בשווי של 6 מיליארד דולר!!!

ברור שהם ינפנפו את כולם בלי לשלם גרוש אבל הפירסום....והמשאבים לטפל בכל התביעות האלה.

3. ואם זה לא מספיק, יש כנגדם תביעה של כמה אלפי בעלי אוודי 5000 שטוענים שבגלל טיפול כושל בפרסום הזה, ירד הערך של הרכוש שלהם (האוטו) ואוודי צריכה לפצות אותם!

 

פשוט מגוחך, מזל שזה קרה למפלצת כמו VAG כי יצרן יותר קטן.... אני לא בטוח שהיה מצליח לשרוד את זה ולהוכיח את חפותו.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

אגב חלודה ואלפאסוד - היום הפשטתי עוד את האוטו (תודה גדולה לצחי על העזרה!) וגיליתי, כמו בכל הסודים, שקורה A השמאלית שלי, מתחת לניקלים, פיתחה חלודה מכוערת ביותר עד לרמת חורים.

 

נו, כפרות, עוד חלודה פחות חלודה כבר לא משנה לי :)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

אני גאה להוסיף לרשימה זו את האסקורט דור אחרון גיר אוטו' רציף שהיא בהחלט ראויה למקום כבוד ברשימת המכוניות הגרועות ביותר!!

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"

פורסם
וגיליתי, כמו בכל הסודים, שקורה A השמאלית שלי, מתחת לניקלים, פיתחה חלודה מכוערת ביותר עד לרמת חורים.

עד לרמה שאפשר לפתוח את הצ'ופצ'יק של הדלת עם היד דרך החור בקורה :wink:

No worries 8)

פורסם

כמה אתרים שמוקדשים לעניין (לאחר חיפוש בגוגל על פי מילות המפתח Worst Cars)http://home.att.net/~planetgarp/badcars.html

 

http://www.forbes.com/lifestyle/2004/01/26/cx_dl_0126feat.html

 

http://www.cartalk.com/content/features/Worst-Cars/results1.html

 

http://www.drive.com.au/editorial/article.aspx?id=1604&vf=1

 

ויד עוד...

שימו לב שיש כמה מכוניות שמופיעות בכמה אתרים

וש "פורבס" מתיחס בעיקר להיבט הבטיחותי

ושסוסיתא לא מופיעה...

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם

DACIA DELTA אחת מהגרועות שגם הספיקה להיכחד לחלוטין מהעולם!!! :wink:

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

שלום.

 

"ציטוט" בני ל שלו נעליכם מעל רגליכם והרכינו ראשכם בטרם מעלים אתם על דל שפתיכם את השם אלפא סוד. מישהו מכם נהג ברכב הזה?,

 

קודם כול אין לי נעלים אני צח'צח' הולך רק אם סנדלים. :-P .

לגבי הניסיון שיש לי באלפא בו ניתן לך קצת לחשוב!!!

בהיזדמנות הראשונה שתיפגוש את גורג' קרושה או את ,מוטי מוטיל ,או את אחד מהחברה מקפריש

משנונות ה 70-80 תימסור לו ד"ש ממני ותגיד שאמרתה שאני לא מכיר אלפא-דרום!!! אופס סליחה "סוד"

תקבל במקום שעור בהיסטוריה מי אני , ולמה כי אני מכיר אותם בעל פה את כול דגמי האלפא מהשנים האלה

אבל לא כצרכן אל מהצד השני של המיתרס והמבין יבין!!!

 

אכשו ברשותך אני יחליף את הסנדלים לנעליים ואלך לדרכי :wink: .

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
DACIA DELTA אחת מהגרועות שגם הספיקה להיכחד לחלוטין מהעולם!!! :wink:

 

לא לחלוטין.

היא הולכת לחזור כדצ'יה לוגאן.

דגם זול לרנו קליאו סדאן.

 

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
לא לחלוטין.

היא הולכת לחזור כדצ'יה לוגאן.

דגם זול לרנו קליאו סדאן.

 

 

משה.

היא לא הולכת לחזור

זה רכב אחר לגמרי

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
היא לא הולכת לחזור

זה רכב אחר לגמרי

דצ'יה זה היצרן עדיין קיים.

דלתא הדגם ייצורו הופסק לאחרונה (בערך)

לוגן זה הדגם החדש (וכמו שכתבתי דגם שמבוסס על הרנו קליאו סדן).

 

 

משה.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)


×
×
  • תוכן חדש...