Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7626 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לוגן זה הדגם החדש (וכמו שכתבתי דגם שמבוסס על הרנו קליאו סדן).
היא מבוססת על הרנו מגאן. אבל בהרבה פחות מאובזרת (ה"כ שחסר, תיבה ידנית ועוד ועוד).

 

מה שבטוח - היא לא לא לוקחת סיבובים כמו המגאן

וכפי שידוע לאחדים מאיתנו בפורום - רנו מגאן מדוזלת ולבנה עם מספר צבאי נוסעת בכל מקום, בכל תנאי, תגהץ' סיבובים ותחלוץ תעלות...:wink:

עברתי לכתובת חדשה

(יותר מדי בעיות בהתחברות-משתמש).

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

"היא הולכת לחזור כדצ'יה לוגאן".

זו שאלה של הבנת הנקרא או הבנת הנכתב.

כל אחד מבין ממה שכתבת שמדובר באותה מכונית בדיוק עם שם אחר.

אלבום התמוונות של המוסטנג 1966 והפלקון 1960 ושני אוטובוסי הטייגר 1965 ו-1975, ראו כאן:

http://www.flickr.com/photos/benihasp/

פורסם
דצ'יה זה היצרן עדיין קיים.

דלתא הדגם ייצורו הופסק לאחרונה (בערך)

לוגן זה הדגם החדש (וכמו שכתבתי דגם שמבוסס על הרנו קליאו סדן).

 

 

משה.

 

אותה החארטה בשינוי הבארטה..... :roll:

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם
אותה החארטה בשינוי הבארטה..... :roll:

משהו כזה.

לקחים דגם קיים של רנו והורסים אותו...

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
היא מבוססת על הרנו מגאן. אבל בהרבה פחות מאובזרת (ה"כ שחסר, תיבה ידנית ועוד ועוד).

 

מה שבטוח - היא לא לא לוקחת סיבובים כמו המגאן

וכפי שידוע לאחדים מאיתנו בפורום - רנו מגאן מדוזלת ולבנה עם מספר צבאי נוסעת בכל מקום, בכל תנאי, תגהץ' סיבובים ותחלוץ תעלות...:wink:

לי זה יותר ניראה כמו קליאו סדאן

.http://www.motocar.co.il/motocar/news/news.asp?id=5176

 

 

http://www.auto.co.il/Content/Articles/ArticlesView.asp?ArticleID=1001&SubjectID=80

Dacia%20Logan-drive2-350.jpg

Dacia%20Logan-drive-98.jpg

renault_w.jpg

renault2_w.jpg

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
DACIA DELTA אחת מהגרועות שגם הספיקה להיכחד לחלוטין מהעולם!!! :wink:
נסעת באחת? תחזקת אחת? או שאתה שמעת הרבה בדיחות?

 

הדלתא היתה מכונית אמינה מאוד, זולה לתחזוקה ויחסית למחיר נוחה...

זה שהיא לא הצליחה בארץ זה לא בגלל שהיא היתה גרועה, זה בגלל שהישראלי המפונק לא ממש היסתדר עם זה שמשהו זול יכול להיות איכותי (בהשוואה למחיר כמובן)...

הישראלי אוהב את האוטו שלו, הישראלי לא יקנה "אהבה זולה" אפילו אם היא ממש קולעת לו לצרכים.

הישראלי אוהב מכונית עם "הרבה אוטו" בגלל זה 5 דלתות "זה לא אין"... ובארופה כן... גם סטיישן... זה אומר שסטיישן זה גרוע? כי אנחנו לא אובים את זה?!

הישראלי לא קונה מכוניות קטנות, גם כרכב שני. הוא יקנה "אוטו אמיתי, כזה עם באז"... וישלח את האישה לנסות להחנות אותו בכל הדוחק והצפיפות כשהיא לוקחת את הילד מהגן :? . כאשר ברור לנו שהיה עדיף לה אוטו קטן... בקיצור, יצר ה"שופוני"...

 

הדלתא היתה אחלה אוטו. מקרובי שמיפחה ש"עברו" על האוטו הזה, דרך נהגים חדשים, עליות של חיפה, כל יום... חברים עם כאילו, ואחד שזכור לי טוב, טוב...

רכב אחר לא היה עובר את מה שהוא העביר את דלתא שלו!

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

הדאצ'ייה היתה מכונית גרועה באמת,גם בגלל איכות הייצור האיומה שלה.

זה הגיע למצב שבמרכז המסירות של קפריש היו צריכים פעמים רבות להרכיב את המכוניות ממש מחדש,לטפל בחלודות שהיתפתחו,מערכות חשמל שקיצרו ועוד.

הדאצ'ייה היתבססה על הרנו 12 בגירסתה הראשונה,משנת 1969.

במשך השנים שופרה הרנו 12 ועודנה,והיתה די טובה לזמנה.

בדאצ'ייה לא נישאר מזה הרבה.הגיר שלה היה איום ונורא,הרעש שלה היה מחריד,שלא לדבר על איכות הגימור.חוטי חשמל הישתלשלו מעל עבר,הנדסת אנוש 0,אפילו השמשות והצמיגים היו באיכות ירודה.

גם המחיר לא היה מציאה.באותו סכום ניתן היה לקנות סובארו 1300 בת 5 או אלפא-סוד משנת 83,שהיו טובות ממנה לעין ערוך גם כמשומשות.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הדאצ'ייה היתה מכונית גרועה באמת,גם בגלל איכות הייצור האיומה שלה.

זה הגיע למצב שבמרכז המסירות של קפריש היו צריכים פעמים רבות להרכיב את המכוניות ממש מחדש,לטפל בחלודות שהיתפתחו,מערכות חשמל שקיצרו ועוד.

הדאצ'ייה היתבססה על הרנו 12 בגירסתה הראשונה,משנת 1969.

במשך השנים שופרה הרנו 12 ועודנה,והיתה די טובה לזמנה.

בדאצ'ייה לא נישאר מזה הרבה.הגיר שלה היה איום ונורא,הרעש שלה היה מחריד,שלא לדבר על איכות הגימור.חוטי חשמל הישתלשלו מעל עבר,הנדסת אנוש 0,אפילו השמשות והצמיגים היו באיכות ירודה.

גם המחיר לא היה מציאה.באותו סכום ניתן היה לקנות סובארו 1300 בת 5 או אלפא-סוד משנת 83,שהיו טובות ממנה לעין ערוך גם כמשומשות.

היתה כזו לחבר טוב...

אחרי היתעללות ממושכת שכללה נסיעות בשטח בסופי שבוע, כל הסופ"ש, כל החבר'ה, לא קרה לה כלום...

בסופו של דבר איזה נהג משאית דחף אותו מהדרך. הוא התהפך לאיזה שדה, כמה גילגולים ונחת על הגלגלים, חוץ משימשה מנופצת ופח עקום האוטו לא ממש התרגש מזה, הוא הניע ונסע...

את האוטו צבענו בצבע "טמבור" כמה חודשים אחרי שהוא עמד עם השריטות והמכות.

גם אצל הבעלים החדשים הוא המשיך לנסוע ככה, עם הצבע "טמבור" ללא שום חלודות מיוחדות.

הלוואי ובג'אסטי או במרצדס שלי היתה עמידות כזו לחלודה :wink:

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...


×
×
  • תוכן חדש...