Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7627 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב - מכיוון שהשרשור הזה גולש למה שהוא לא כוון אליו, אני מציע למנהל לסגור אותו לאחר שהתקבלה החלטה פה-אחד (הפה שלי...) ולפיה הרכב הגרוע ביותר בהסטוריה - מכל בחינה שהיא - הוא:

 

(תופים, בבקשה)

 

 

קרמן גיאה דגם 34 אוטומטי!

 

 

דניאל - הזורע רוח אל יתפלא אם יקצור סופה...:)

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

  • תגובות 67
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טוב - מכיוון שהשרשור הזה גולש למה שהוא לא כוון אליו, אני מציע למנהל לסגור אותו לאחר שהתקבלה החלטה פה-אחד (הפה שלי...) ולפיה הרכב הגרוע ביותר בהסטוריה - מכל בחינה שהיא - הוא:

 

(תופים, בבקשה)

 

 

קרמן גיאה דגם 34 אוטומטי!

 

 

 

דניאל - הזורע רוח אל יתפלא אם יקצור סופה...:)

טוב. שוב בניגוד למה שהתכוון הסופר, אני אקח את מה ש-msigal כתב ברצינות, ואני אתן לו תשובה רצינית.

 

אם היינו פותחים שרשור על "הכשלונות המסחריים הכי קטסטרופליים", אז שם יש לאוטו שלי מקום של כבוד. אולי גם בשרשור על "העיצוב הכי משונה" או אפילו "האוטו הכי מכוער" (דעה די נפוצה כנראה). לעומת זאת היא לא מכונית רעה. יש לה את האמינות והפשטות של פולקסווגן. כן היו לה בעיות חלודה רציניות, אבל לפחות זה היה רק אחרי כמה שנים, ולא מיד.

 

הדגם 34 נכשלה כי היא הייתה יקרה מדי, לא מספיק מהירה מול המתחרות שלה באותו המחיר,שכללו דגמים של פורשה, לנצ'יה ואלפא-רומיאו, ולא מספיק שונה מהקרמן גיאה דגם 14, שעלתה הרבה פחות.

 

העניין האוטומטי לא רלוונטי, כי עד שייצרו את הדגם האוטומטי האוטו כבר נכשל.

 

נו, אני כנה או לא?

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

פורסם

דניאל,במקרה נגעת בנקודה נכונה.

ישנם סיבות רבות לכישלון של מכונית,שלאו דווקה קשורים למכונית עצמה.ישנן מכוניות מצויינות שניכשלו מיסחרית מפני שנולדו לפלח שוק שהיצתמצם או שחדל להיתקיים(פורד אדסל),שהיקדימו את זמנן טכנולוגית(NSU RO 80)או שתומחרו לא נכון ונאלצו להיתמודד במיגרשים "אבודים"(פיאט 130,לנצ'ייה גמא).

אין ספק שהיצרנים הבריטיים והאמריקאיים מחזיקים בשיאי המכוניות הגרועות ביותר,בין היתר בשל הסיבה שהשווקים שלהם היו קונים אותם בכל מיקרה(ארה"ב)או שנהנו מתמיכה ממשלתית(בריטיש ליילנד).

לוטוס,אסטון מרטין ורולס-רוייס הן דוגמאות מצויינות לכך שכשרצו הבריטים הם ידעו לייצר מכוניות מצויינות.

סיבה נוספת לכישלון מכונית,היא מישחק במיגרש לא מוכר וידוע.כמעט כל מכוניות הסאלון האיטלקיות והצרפתיות ניכשלו מיסחרית(גם אם לא היו גרועות-להפך)כי הם נאלצו להיתמודד מול תוצרת גרמנייה(מרצדס וב.מ.וו)שיצרניה היתמחו בכך.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הרשה לי לתקן אותך, חן:

האדסל לא כשלה בגלל שוק שהצטמצם או חדל להתקיים.

היא פשוט כוונה לשוק (או יותר נכון - נישה) שלא הייתה קיימת.

וחוץ מזה היא הייתה מכוערת. ממש מכוערת (גריל דמוי .......אסלה).

לפי דעתי דווקא השם היה מאוד סימבולי ומתאים (אדסל, למי שלא מכיר, היה בנו של הנרי פורד, ולא היה מוצלח במיוחד. הנרי לא ממש אהב והוקיר אותו, בין היתר בגלל חשש להומוסקסואליות).

 

אני מצטרף לחברה שטוענים כי הקורבייר היא היא הגרועה ביותר.

מנוע 6 ציל' אחורי מקורר אויר, חוסר במוט ייצוב (עקב עלות של 15$ לכל לרכב) ואוטו שנבנה כנסיון פתאטי להתחרות בחיפושית......

למי שלא מסכים, שיתכבד ויקרא את ספרו של ראלף ניידר "לא בטוחה בכל מהירות".

אני מבטיח שהוא ישתכנע.

שמוליק.

bmw e21 320i (318i) 1982

1971 bmw 1800

BMW 3.0 CSI 1973

פורסם

היתנהגות הכביש של הקורוויר היתה גרועה,בין היתר בשל הסיבה שהיא עשתה שימוש במיתלה אחורי בעל מיפרק בודד(כמו בחיפושית(לא ב 1302 ו 1303)פיאט 850 ועוד),שגרם לגלגלים האחוריים לאבד את שפיעתם בכל עלייה על מהמורה או בור.

בשנותיה האחרונות של הקורוויר היא קיבלה מיתלה אחורי ניפרד לחלוטין,אך זה כבר היה מאוחר מידי.

אגב ראלף ניידר,צרחן הצרכנות,הגה את רעיון הפגושים המגושמים שהותקנו בכל המכוניות ששוקו בארה"ב בשנות ה 70,וגרם למכוניות אירופאיות ששוקו בארה"ב להראות כמו מוטציות של עצמן...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
כמה ישראלי....,לא כל רכב שלא הצליח הישראל (ובמיוחד בשנות ה 70 האפלות מהבחינה המוטורית בישראל) הוא "הגרוע בהיסטוריה".

 

הסיטרואן GSA היתה מכונית מעולה ואמינה מתקדמת ונוחה וכל מילה מיותרת.

האוסטין מטרו היתה מיני מרווחת,חזקה וחסכונית,האמינות לא היתה בשמיים אבל לא משהו שהופך אותה לגרועה בכל הזמנים יש לראותה דווקא כיורשת ראויה למדי למיני מיינור האגדתית..

הלנצי'ה בטא היא אחת הטובות בכל הזמנים, מי שלא נהג או נסע בה לא ידע זאת לעולם,מגרעה אחת היתה לה והיא החלודה.

הפיאט 132 היתה רכב מעולה,חזק,מרווח ואמין (כן כן ) אלא שמכונאי ארץ הקודש שהיו מורגלים במנועי אסקורט וקדט של שנות ה 70 לא ידעו לטפל במנוע מתקדם יותר ולכן יצא "שם רע" למנועי פיאט/לנציה בעלי גל זיזים כפול ורצועת גומי למרות שלטעמי ולטעם מביני דבר מדובר במנועים היותר טובים לתקופתם שהותקנו במכוניות עממיות.

הסיטרואן BX רחוקה מאד מתואר המכונית הגרועה בהיסטוריה והציעה אבזור,נוחות,ביצועים ואחיזה יוצאי דופן במחיר שווה לכל נפש. זה שאחרי 15 שנות שימוש מאסיבי הן הזדקנו אינו הופך אותן לגרועות כל כך.

 

ל RO 80 לא מגיע התואר המפוקפק שכן מדובר בניסיון אמיץ ונועז שלא הצליח... בזכות ניסיונות אמיצים התקדמה תעשיית הרכב ויש לעודדם אבל נכון שהמנוע שלה לא היה "בשל" דיו לשימוש יומיומי וארוך טווח שנדרש מרכב שכזה.

 

הפינטו והאולדסמוביל, הן יכולות להיכנס לרשימת המועמדות ובענינן אין לי הרבה דברים טובים לומר..

סיטרואן BX - דוגמא לרכב שביקורת האיכות של המפעל שחררה מבלי לבדוק דברים בסיסיים כגון האם השמש הקופחת תקמט את החלון או האם הגיר האוטומטי יחזיק מעמד קצת יותר מכמה אלפי ק"מ.

 

סיטרואן GSA - דוגמא לרכב שכל עוד היה תקין היה מעולה, רק מה, שכחו שצריך גם לתחזק את הרכב ולהחליף חלקים ושכל טיפול מצריך פירוק חצי אוטו זה מעיד על אוטו שלדעתי תוכנן גרוע ולא הזכרתי את הלוח מחוונים הדבילי.

 

RO80 - נכון, ניסיון אמיץ, התוצאה פשיטת רגל של היצרן - יותר גרוע מזה אין.

 

פיאט 132 - שכחת שגם הם היו מחלידות בקצב מטורף.

 

אוסטין מטרו - בולמים שונים שגרמו לכך שרוב הנוסעים ברכב סבלו מחוסר נוחות משווע.

 

לנצ'יה בטה - לדעתי גם המשלוחים הנוספים לייצור הראשון סבלו מחלודה - אני לא זוכר שראיתי לנצ'יה בטה סדאן לפחות עשר שנים, ואני מאלה שמסתכלים ונמכרו די רבות, הם פשוט התמוססו.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם

הגיר האוטומטי של ה BX יוצר בכלל ע"י ZF הגרמנית...

נכון ה GSA היתה מכונית מורכבת יחסית,אבל מכונאי מיומן שהכיר את המכונית היה מםרק ומרכיב כמעט הכל בפרק זמן קצר.מורכבות מכנית אפיינה את כל מכוניות סיטרואן ה"אמיתיות"(DS,CX,SM),שפשוט דרשו בעל מקצוע בעל ניסיון.

לגבי ה RO80-סביר להניח שאם היתה מוצגת עם מנוע קונבנציונלי טוב,היא היתה הופכת להצלחה גדולה,כי היא היתה מכונית מרווחת,נוחה ובעלת התנהגות כביש מצויינת,שנראית טוב גם כיום.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
הרשה לי לתקן אותך, חן:

האדסל לא כשלה בגלל שוק שהצטמצם או חדל להתקיים.

היא פשוט כוונה לשוק (או יותר נכון - נישה) שלא הייתה קיימת.

וחוץ מזה היא הייתה מכוערת. ממש מכוערת (גריל דמוי .......אסלה).

 

שמוליק.

הגריל לא היה דומה לאסלה - אלה ...ובכן ... זה לא המצאה שלי אלה כפי שהאמריקאים כינו אותה

אמממ... ערוות אישה

בתקופה הפוריטנית של האמריקאים (טוב כאילו שהם כבר יצאו מזה) - בנוסף האדסל היה חרא של אוטו

edselgrille-button.jpg

 

95472_1958_Ford_Other.jpg

 

edselgrille-button.jpg

whenever I see an Alfa I tip my hat

H. Ford

פורסם
סיטרואן BX - דוגמא לרכב שביקורת האיכות של המפעל שחררה מבלי לבדוק דברים בסיסיים כגון האם השמש הקופחת תקמט את החלון או האם הגיר האוטומטי יחזיק מעמד קצת יותר מכמה אלפי ק"מ.

 

.

 

אני חייב לומר, שלמרות הכל, ה BX היתה רכב מעולה. היתה לנו אחת כזאת ב87, יד ראשונה, עם הילוכים, האוטו נמכר ב91 עם קצת יותר מ200000 ק"מ, בלי בעיות מיוחדות, ממש נהננו. כשחשבתי שאני לאאעשה מנוע לסקורפיו, אלה אקנה משהו במקום, הרכב הראשון שהלכתי לראות היתה BX 91 1900 TZS.

 

הרכב הגרוע ביותר לטעמי הוא כל אוטו שאני רוצה ולא יכול להרשות לעצמי, אז הנחמה היא בכך שהוא בטח ממש גרוע. 911, E TYPE ועוד כמה...

אצא לי השוקה / להקת "ברוז"

פורסם

הרכב הגרוע ביותר שהיה לי היה ללא ספק וולוו 340 עם הילוכים "אוטומטיים".

 

ממש ערימת זבל מחורבנת מכל בחינה אפשרית.

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info

פורסם

לגבי ה-BX אתם צודקים בכך שלאחר שתוקנו הליקויים (1987) הרכב כבר היה די נטול בעיות.

 

אבל צריך לזכור שהרבה סיטרואן לא נשאר ממנו (מנוע פיג'ו, גיר דיברנו, לוח שעונים רגיל).

 

אגב שכחתי לציין את האודי 200 כאחד הרכבים הגרועים בהיסטורייה, נדמה לי שכונה אודי 5000 וגרם להרג של מספר נהגים תמימים.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

פורסם
אוסטין מונטגו

 

...

 

היו לאבי שתיים כאלה ,הסיבה היחידה שהוא לא קנה שלישית היא שלא היה מודל יותר חדש מהדגם הזה.

נסענו איתן (שתיהן סטיישן)לכל מקום בארץ עמוסים ב7 נוסעים על ציודם לסוף שבוע.

לא התחממו לנו אף פעם ,אכלו דלק ברמה סבירה, ואפילו הגנו עלינו בשתי תאונות (אחת שרשרת בין פולקסווגן לוולוו....)

אני לא יודע מה היה הניסיון שלך עם הרכב,אבל בואו נתמקד בנסיון ולא שמועות וסטיגמות.

 

לגבי הבחירה שלי .....אני לא ממש מצליח להגיע להחלטה,אבל אני בטוח שהיא צרפתית....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם
היו לאבי שתיים כאלה ,הסיבה היחידה שהוא לא קנה שלישית היא שלא היה מודל יותר חדש מהדגם הזה.

נסענו איתן (שתיהן סטיישן)לכל מקום בארץ עמוסים ב7 נוסעים על ציודם לסוף שבוע.

לא התחממו לנו אף פעם ,אכלו דלק ברמה סבירה, ואפילו הגנו עלינו בשתי תאונות (אחת שרשרת בין פולקסווגן לוולוו....)

אני לא יודע מה היה הניסיון שלך עם הרכב,אבל בואו נתמקד בנסיון ולא שמועות וסטיגמות.

 

לגבי הבחירה שלי .....אני לא ממש מצליח להגיע להחלטה,אבל אני בטוח שהיא צרפתית....

גם לאבא שלי היתה אוסטין מונטגו. זה היה סטיישן שנת 1987, שהוא קנה חדשה. היו לו המון צרות איתו, עד כדי כך שהוא קיבל פיצויים מאוסטין באנגליה. נדמה שהחליפו לו בולמי זעזועים שלוש פעמים וקלאץ' פעם אחת תוך שנה וקצת. בסוף הוא התפתר ממנו אחרי שנה וחצי. הוא תמיד אמר שזה האוטו הגרוע ביותר שהיה לו, ונשבע שהוא לא יקנה שוב אוטו בריטי.

דניאל באום

פורד פיאסטה 1100 1987

www.type34.info


×
×
  • תוכן חדש...