Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7669 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני הייתי מציע חוק שלפיו לא יורשו נהגים מכל סוג שהוא לנהוג, בכל ימות השבוע

ובכל כבישי הארץ. זה בטוח יוריד את מס' תאונות הדרכים...

עצוב, עצוב מה שקורה במדינה הזו, ודרך קבלת ההחלטות בה...

  • תגובות 71
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אותה הגברת בשינוי אדרת.

כל אחד פה כותב את אותו הדבר. ענישה נקודתית. למשטרה אין כוח אדם לענישה נקודתית, אז הנה, מצאתי את הפתרון האולטימטיבי:

אם במשטרה היו משכורות יותר טובות, תנאי עבודה יותר טובים זה היה משפר את המצב כל כך.

למשטרה כך היה נוצר של גוף קצת יותר יוקרתי ולא גוף של "מנאייקים" כמו שאנו נוהגים לקרוא להם.

תראו את המשטרה בארה"ב - איזה כבוד נותנים להם.

אם למשטרה היו משכורות ותנאים יותר טובים, הדבר היה מעודד הרבה יותר אנשים להתגייס לשורות המשטרה, ולשוטר של היום היה הרבה יותר כבוד.

לסיכום - אני מאמין שאם היו קצת יותר הקצאות תקציביות(קצת הרבה) לכיוון המשטרה, שזוהי הזרוע המבצעת של המדינה, בדיוק כמו הצבא(ואני לא רואה שום סיבה להנחית אותה מבחינה תקציבית), הדברים היו נראים הרבה יותר טוב.

ולא נצטרך שום הצעות חוק אוויליות למינייהן.

 

שלד

פורסם

vbmenu_register("postmenu_620756", true); mcyossi צודק,גם עליי זה שנוא שישנה את ההכללה לגבי נהגים צעירים.

 

נכון אני כנהג צעיר רואה את רוב הנערים בגיל שלי איך הם נוהגים וגם שומע מפיהם (משהו ששמעתי השבוע ביום שבת בלילה :"פעם אחת נסעתי חזרה הבייתה כולי שטוי, נוסע בזיג זג מצד לצד, כאילו הכביש של אבא שלי, לא יודע בכלל איך הגעתי הבייתה ואיך הורדתי את החברים בבית שלי") .

 

אנשים כאלו צאיך פשוט למלוק להם את הבייצים כי כר קרה לי פעמים רבות ששיכור או נהג שמתפרע בכביש כמו מטורף כמעט הוריד אותי מהכביש עם הצורת נהיגה שלו. ותתתפלאו, לא כולם היו צעירים, היה אחוז מאוד של מבוגרים בני 25+ אך כן גם צעירים רבים.

 

אל נכון מאוד, הנהגים הצעירים, אחוז הגבוה מהם זה קטסטרופה, כי הם כלל לא מודעים לסכנה שכשאר הם נותנים פוול גז על איילון בלאנטיס/פסאט/MPV ושלל רכבים אחרים של ההורים וטסים להם על 180+, הם לא יודעים מה עלול לקרות במקרה של טעות קטנה (מה גם שהם נוסעים במהירות כזאת חותכים בין הנתיבים המוגזמות) .

 

הפתרון, הוא להוריד אותם מהביש, אנשים שנוהגים ככה, ואיך ?

פשוט ותר ניידות בכבישים, הרי המשטרה מקבלת תקציב רב שאותו היא מבזבזת על ניידות במפגשים, במקום זה, אם הם היו קצת חושבים יותר בהיגיון, ופורסים בכבישי המהירים יותר ניידות, הסדר בכבישים יהיה הרבה יותר טוב.

או שכולם יסעו לאט ולא ירצו לקבל שלילה והכל יהיה בסדר, או שיסעו מהר כמו אידיוטים, ולבסוף יקבלו שלילה במקום ויבכו במשך שנה או שנתיים. (כמו חבר שלי שבשישי האחרון נתפס על 140 בצומת גלילות ונאלצתי ליסוע עד לשם כדי להחזיר את רכבו הבייתה ביחד עם עוד כמה חברים).

 

בארץ מחנכים רק לעבור טסט, לא מחנכים נהיגה נכונה, לא מחנכים מה עלול להתרחש במקרה ו...

 

אז ברור שייהיו שלל תאונותת. אכן פוזה של אנשים על נשים/ חברים זוהי אחת הסיבות. אבל ישנם גם את הסיבות של השפעה מסרטים.

 

אני כנהג חדש, שלא מתנהג או דביל חסר תקנה בכבישים, לא רוצה להיות מוגבל בשעות הנהיגה שלי בגלל רוב של 80% שנוהגים כמו חבורה של טיפשים חסרי תקנה.

 

יותר כוח בכבישים, יביא ליותר סדר. יותר עונשים. והכל יסתדר, לא חוקים.

 

וכמו כן לא רק הנהגים החדשים הם אלו שנוסעים כמו נהגים חסרי מעצורים, גם בפורום זה, וגם בפורומים אחרים ניתן למצוא רבים שבגילאי 20+ שעדיין נוהגים ככה.. כי יש הרבה אנדרנלין, ו.. או.. שנהגו ככה בעבר ונהגו להשתולל ברמות. ככה שההכללה שהרבה פה עושים וגם שלל הביקורות, גם מתיחסים אליכם כיום, או שמתיחסים אליכם בעבר. אתם גם הייתם שמה.

 

 

חוק לא יעזור הרבה, כמו שיש את החוק שחל איסור על הנסעה של יותר משני נוסעים ללא מלווה, והנהגים הצעירים עוברים עליו חופשי כאילו כלל אין את החוק הנ"ל, אז גם החוק הזה לא כל כך יבוצע על ידי אחזו גדול מאוד של נהגים חדשים. וחבל שככה מוצאים שם רע לקבוצה הנ"ל.

 

ותאמינו לי אני בדיוק כמוכם כשאני רוא/ שומע איך הנהגים בגיאים שלי שאני אישית מכיר, איך הם נוסעים/ נוהגים ותמיד באים מספרים לי איזה שטויות הם עושים (כי חושבים שזה מדליק אותי), הם מספרים דברים שאחוז גבוה ממכם, פשוט היה נותן להם כאפה מצלצלת במקום.

 

אכיפה מוגברת ברוב הכבישים המהירים והבין עירוניים בארץ, ולייד מקומות בילוי, זה מה שיביא את השינוי ברמת הנהיגה של הנערים.

 

או שהדרך היחידה ואני לא מאחל לאף אחד. רק כשנהג /נוסע חובה על בשרו תאונה קשה ללא נפגעים מטעות של הנהג, הם מבינים את הלקח.

כניראה שזו הדרך היחידה שהנהגים בארצנו מבינים (גם לגבי חגירת חגורות בטיוחת, אני מקבל צמרמורת לראות נוסעים צעירים שנוסעים ברכב לא חגורים וטסים בכביש על 180 + ..

רק מהמחשבה של השיגור דרך החלון, אני כולי מצטמרר.

 

פשוט ביזזיון מה שהולך פה.

- BLUE HONDA CIVIC EX EF (ED4) D16Y8 1991

- BLUE HONDA CIVIC ES FD 2008

- Black HONDA CIVIC HATCH 5DR 2006 manual

פורסם
תרבות נהיגה זה עניין שורשי.. תרבות בכלל זה עניין שורשי.

בארץ זה פשוט לא קיים, מה שהיה פעם נעלם כבר ממזמן, ככה זה שאתה חי במדינה שכל אחד דואג רק לתחת שלו ויד רוחצת יד (אבל לאו דווקא את היד שלך).

 

הפיתרון הוא קשה, איטי וממש בגדר מלחמת חורמה.

לימוד נהיגה ותרבות נהיגה צריך להתחיל מילדות (כמו גם חינוך מיני תקין) ולעקוב במפורט אחרי תוכניות לימוד מיוחדות שיפותחו במקביל ע"י מומחי תחבורה (מן הסתם, אף אחד ממשרד התחבורע לא ייכלל בהגדרה) ואנשי חינוך.

 

יש להעלות את רמת לימוד הנהיגה באופן כללי בארץ ולהפוך את כל תהליך הלמידה לקשה ומקיף הרבה יותר, שאנשים יצאו ממנו כשהם יודעים לנהוג באופן סביר לפחות, כיום מקבלי רישיונות יודעים איך לעבור טסט וזהו.

זה אומר שבערך כל מורה לנהיגה בארץ יצטרך לעבור השתלמויות נהיגה רציניות ומקיפות ביותר ואף להיבחן עליהן, הן באופן תיאורטי והן באופן מעשי, כמו גם תוכניות ריענון שנתיות או דו-שנתיות במינימום כולל מבחנים חוזרים.

ומי שלא עובר את המבחנים הנ"ל לא ראוי ללמד, נקודה סוף.

 

לדור שכבר איחרנו, אותם אילו שהם כבר בעלי רישיונות יש להנהיג את החוק ביד רמה ובזרוע נטויה.

להנהיג קנסות ענק למי שנוהג בפראות, למי לא שומר מרחק, שלילות רישיון ארוכות טווח למי שנוהג תחת השפעת אלכוהול או סמים וכיוב' כולל מאסר בפועל למי שייתפס כשהוא חוזר על אותן העבירות.

מה שלא לומדים דרך הראש, לומדים לפעמים דרך הכיס.

מה שלא לומדים דרך הכיס, לומדים בנסיעות באוטובוס.

אם גם באוטובוס לא קלטת, בטוח תקלוט כשאיזה באבא מגודל יעשה אותך ל-bitch שלו בכלא.

 

מוטי.

מוטי, אם תגיש מועמדות לראשות הממשלה, יש לך את הקול שלי!

 

כל אחד פה מעלה חוקים והצעות, fizban כתב לכם את הדבר הכי נכון, תצעקו פה מה שאתם רוצים, זה לא יעזור.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

פורסם

כל ההצעות חוק הללו הם תעודת עניות אחת למשטרה, למשטרה אין יכולות לסיכול נקודתי וסצפציפי, יש הרבה נהגים חדשים משתוללים ויש הרבה שלא אז הפתרון כי אין מספיק שוטרים וניידות זה להחרים את כל הצעירים וחצי מהניידות מסתובבות במקומות שלא צריך בכלל ואתן דוגמה שיש לי מלא כמוה

 

יום שישי שעבר לא היו כמעט משטרות, כל מה שאמרו שיתגברו כוחות היה רק לשישי אחד אח"כ הכל חזר לקדמותו, 4 לפנות בוקר הייתי עם מישהי ליד קניון איילון בחניון של האצטדיון, מקום שומם מאין כמוהו, באתי לשם כי רציתי מקום שומם בשביל... לא משנה פתאום קפצה עליי ניידת בדיקה של רישיון ואז היה הכל בסדר ולילה טוב, ואני שואל אתכם אין להם מקום אחר להסתובב?

הם שם בשביל לתפוס איזה אחד שאולי יבוא ללחוץ שם במקום שיורידו 10 שילחצו בלב ת"א

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

רבותי ההיסטוריה חוזרת...

מישהו זוכר את הפרטים המדוייקים של החוק שהיה בתחילת שנות התשעים?

על מי הוא חל? (נהגים חדשים עד שנתיים על הכביש? או עד גיל מסויים? או שילוב?)

ומה היה העונש? קנס או זימון למשפט וכו'?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
כן... בטוח... מי שיושב בפאב וכבר בארבע מת מעייפות ינהג לאט הביתה... :roll: .......... או שלא!

זה מה שקורה כשהשלטונות מתמלאים באנשי צבא ולא באנשי חינוך, באנשי פקודה ולא לימוד.

 

מוטי.

פשש אהבתי את התגובה, באמת עצוב שאין אנשי חינוך בכנסת.

 

לפי דעתי אלו חוקים מיותרים ולא פרקטים, טסט בלילה זה בהחלט רעיון מצויין וגאוני, אבל שאר החוקים מיותרים לגמרי בנושא זה.

 

נהג חדש זה שנתיים להזכירכם, תמיד עושים שטויות ופוזה בכמה חודשים הראשונים, אבל אחר כך כבר לומדים.

אולי טוב ליישם את החוקים האלו על נהגים שהוציאו רישיון עד חצי שנה ולא לכל תקופת הנהג חדש.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

מדינת ישראל שוכחת גם כשהיא מכניסה את הגורמים לתאונות את הכבישים הרעועים שמתפרקים כשרכב עובר עליהם, את המיסוי הבלתי יאמן על מכוניות חדשות שמגדיל את מספר המכוניות הישנות הלא בטוחות על הכבישים.

עונש קולקטיבי דבילי שכזה יוביל לתצועה הפוכה כמו החוק שמותר להסיע רק שני אנשים- דבר שמגדיל את המכוניות על הכביש ותאונות(חברים נסעו לתל אביב בשני מכוניות ולא באחת החבר מאחורה לא ידע את הדרך, נכנס באוטו של החבר מקדימה ולא בגל שלא שמר מרחק אלא בגלל קטנוע שחתך אותו).

 

מוטי צודק הממשלה הזאתי מתמלאת באנשי צבא שהראש שלהם בשטחים ולא בתוך הקו הירוק, צריכים ללמד ולא להעניש.

אגב יש מדינות מסויימות בעולם שמותר בהן להוציא רשיון מגיל 21- דבר יעיל בצורה מדהימה.

פורסם
מתוך ידיעות אחרונות, בקצרה:

דני יתוםפ הניח הצעת חוק חדשה האוסרת על נהגים חדשים לנהוג בין השעות 2 ל-5:30 בבוקר.

כבר קוראים להצעה זו עוצר לילה לבני הנוער בישראל, אך זהו רק המשך של המאבק שהתחילו בהצעת החוק הקודמת של טסט כפול...

מה דעתכם? האם זו באמת הדרך להלחם בתאונות הדרכים של הצעירים...?

 

צביקה

מה באמת כל כך משעמם לחברי כנסת האלו??אף פעם לא שמעתי על המזימה הזאת של טסט כפול..מתי זה הוצע,והם יש סיכויים שזה יכנס???מסכנים האנשים שרוצים לקבל רישיון..

פורסם

ומשיהו פה שמע משהו על ההצעה של תאוריה עם 60 שאלות???יענו עכשיו הם רוצים ליראות שאנשים כן ידועים משהו לגבי האוטו ומרכבו.

פורסם
מה באמת כל כך משעמם לחברי כנסת האלו??אף פעם לא שמעתי על המזימה הזאת של טסט כפול..מתי זה הוצע,והם יש סיכויים שזה יכנס???מסכנים האנשים שרוצים לקבל רישיון..

טסט כפול,אחד ביום ואחד בלילה:

http://www.nrg.co.il/online/1/ART/951/008.html

(קרא בסוף,כתוב שם שזה עבר בקריאה שנייה ושלישית.)

 

דעתי בנושא:

אני חושב ש 2 טסטים זה לא מה שיעלה את רמת הנהגים החדשים. :?

כל שיטת לימוד הנהיגה בארץ היא דפוקה מהיסוד,צריך רפורמה כוללת ולא תוספות מינימליות.

אני חושב שצריך להעלות את מינימום שיעורי הנהיגה,להוסיף תכנים שלא נלמדים כיום,ולפקח על כך שאכן המורה מעביר את התכנים האלה.

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

לא ענישה קולקטיבית, ענישה "נקודתית", נהג שנתפס מתפרע ומסכן את עצמו ואת הציבור רצוי שיקבל שלילה של הרישיון במקום והחרמה של הרכב לתקופת זמן קצרה.

מאסר בפועל ולא רק על תנאי היו מרתיעים הרבה יותר ויעילים.

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

אני חושב שממשלה פשוט מנסה למצוא פתרון יחודי לבעיית נהיגה בישראל ולכן היא מנסה אלינו כל מני אופציות שיש בידיה. כמו כן ניראה לי שהצעה הנ"ל תתקבל ותבורח על ידי הרבה הורים:)

Zoom-Zoom...

פורסם
טסט כפול,אחד ביום ואחד בלילה:

http://www.nrg.co.il/online/1/ART/951/008.html

(קרא בסוף,כתוב שם שזה עבר בקריאה שנייה ושלישית.)

 

דעתי בנושא:

אני חושב ש 2 טסטים זה לא מה שיעלה את רמת הנהגים החדשים. :?

כל שיטת לימוד הנהיגה בארץ היא דפוקה מהיסוד,צריך רפורמה כוללת ולא תוספות מינימליות.

אני חושב שצריך להעלות את מינימום שיעורי הנהיגה,להוסיף תכנים שלא נלמדים כיום,ולפקח על כך שאכן המורה מעביר את התכנים האלה.

מצד אחד אני מסכים איתך,אבל מצד שני אתה לא חושב שלעלות את רמת השיעורים ואת מספרם יעזור..??אני לא ניראה לי..אני חושב שכל מי שיודע לנהוג מספיקים לו 28 שיעורים ואפילו פחות וכל מי שלא...לא יעזור אם הוא יקח 50 שיעורים.

×
×
  • תוכן חדש...