Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7671 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

 

אתמול בשעה 9 בבוקר בצמות הגודלה של הקניון בבאר שבע

 

פניתי שמאלה ונהג בדווי שבא מאחור והמשיך ישר נכנס בי ( דפק לי את כל הדלת מהשמאלית אחורית)

 

שוטר שהגיע למקום אמר שנחליף פרטים בנינו ונסע.

 

איך שהשוטר הלך הנהג לריב איתי לא רצה לערב ביטוח, רצה שאני יבוא איתו למסוך לתקן את

 

האוטו שלו שגם נפגע :) ובסוף עוד רצה שאני יחתום לו על מסמך שאני אשם.

 

לאחר מכן הוא התחיל לזיין לי את השכל על הכבוד שלו ושהוא רוצה שנשכח מהסיפור....

 

איך שאמרתי לו שאני מזמין משטרה הוא אמר שאין לי רשיון ונסע משם.

 

היגשתי תלונה במשטרה בעזרת המס' רכב שלו.

 

יש סיכוי שיצא מזה משהו????

 

או שכדאי לתבוע את הביטוח שלי?

m3forever

פורסם

אני לא רוצה לעורר פה סערה אבל אתה מרגיש טוב? זתומרת, אולי נפגעת בתאונה? כדאי שתלך לבית חולים לבדוק את זה... ועל הדרך, תדאג שזה יופיע בדו"ח המשטרתי... הופ, בשניה זה הפך לתאונת פגע וברח. וזה כבר הרבה יותר חמור מבחינתו מאשר סתם דלת צד קצת עקומה... סתם המלצה תמימה... :mmangel::wink:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם הרכב באמת שלו אז אין בעיה, תתקשר לחברת הביטוח והם יגידו לך מה בדיוק צריך לעשות. אם הרכב גנוב ואין לך את הפרטים שלו מעבר למספר רכב אז זה בעיה.

 

בכל מקרה, כל הכבוד לשוטר, תפעול נהדר של האירוע (לא).

SAY MY NAME | www.alonadler.com

פורסם

א. יש מצב שהרכב לא שלו.

 

ב. אין לא רשיון, אז זה מחזק את א'.

 

ג. לבדואים בנגב יש המון מכוניות מפורקות ושלמות (רובן גנובות), באיזה אוטו הוא נכנס בך, סובארו? סוברית? טנדר טויוטה? יש מצב טוב שהן גנובות - לא תוכל להשיג את הנהג. גם ככה תלונות במשטרה על תאונות וגניבות רכבים לא זזות, שוכחים אותם במגירות.

 

ד. גם אני לא הייתי הולך איתו לתקן, אבל משום מה זה נשמע מעט יותר נורמלי מאשר להגיד לו "אני אזמין לך משטרה", אצלם החוקים שונים, מרגע שהוא נעלם ואתה לא יודע מי הוא, הוא נעלם.

 

באיזה רכב מדובר? כמה כבר יעלה לך לתקן את הדלת? כמה מאות שקלים אני מניח.

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם

רוני תודה אבל אין לי כח לעבור את כל הבדיקות האלה אני מרגיש טוב אני מודע לזה שהייתי יכול ללכת להתלונן על כאבים אבל זה סתם סיפור ארוך ולא בא לי לראות מרפאות ובתי חולים הספיק לי מהתאונה הקודמת שלי .

m3forever

פורסם

אין לי מושג עוד לא הלכתי לברר מדובר בב.מ.וו זה בטח יקר..... חוץ מזה נראה לי שגם הג'נט נפגע.

 

הוא היה בטיוטה היילקס מהדגם הישן, כל הצד שמאלי קדמי שלו מרוסק, וגם נהייתה לו שלולית של שמן

 

מתחת לאוטו.

m3forever

פורסם
אין לי מושג עוד לא הלכתי לברר מדובר בב.מ.וו זה בטח יקר..... חוץ מזה נראה לי שגם הג'נט נפגע.

 

הוא היה בטיוטה היילקס מהדגם הישן, כל הצד שמאלי קדמי שלו מרוסק, וגם נהייתה לו שלולית של שמן

 

מתחת לאוטו.

אם הוא המשיך לנסוע ללא שמן, זה רומז לכך שהבעלות על הרכב לא ממש שלו.

 

סתם שאלה, באיזה בימר מדובר?

פורסם

אם לא נפגעת אז משך הבדיקות זה 10 דק'- אבל עם המיון הכירורגי זה יכול לקחת הרבה יותר- אני מאמין עד שעתיים...

בודק אותך רופא כותב חוות דעת- בודק אותך אורטופד כותב חוות דעת... משם משחררים אותך עם טופס שחרור ביד.

עם טופס השחרור אתה ניגש למשטרה (שכונה ט'), ליד תחנת דלק "סדש" אם אתה מגיעה ממצפה רמון- מהכביש הזה, אתה ממשיך ישר עוד איזה 5 רמזורים אחרי שעברת את הקניון- מצד שמאל תראה את התחנה...

 

אם לא עברו 24 שעות מזמן התאונת אתה עדין יכול לגשת למיון ולהבדק...

פורסם

אין צורך לצטט, די ברור למי אתה עונה.

 

 

ראשית כדאי שתיגש למשטרה ותגיש תביעה... כמובן שתיידע את סוכן הביטוח כמו שנאמר...

 

אבל, יש מספר בעיות...

 

ראשית כמו שנאמר ייתכן כי הרכב גנוב, שנית גם אם הרכב שלו, יכול להיות שהמשטרה לא תעשה כלום... שמעתי על מקרים פה בדרום ששוטרים פחדו להיכנס לכפרים בדואיים... כלומר, גם אם האוטו שלו, יכול להיות שיהיה קשה למצוא אותו או לעשות לו משהו...

 

חבל שהשוטר נסה... היית מנסה להתעקש שהוא ישאר...

פורסם

אם הית נוסע איתו למוסך סביר להניח שהית נעלם יחד עם האוטו שלך...

עם מחירי הדלק של היום צריך להיות יצירתיים...

"...торможу редко, но метко"

פורסם

ששי - אני מציעה לך ללכת לבית חולים. למקרה שיש לך פגיעה בצוואר או בגב הכאבים מתחילים בשלב הרבה יותר מאוחר, יכול להיות שגם יש לך זעזוע מח. בעיות נוירולוגיות גם עלולות להווצר.

 

לך תיבדק - זה לא יזיק לך, אלא רק יעזור.

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

הכי חשוב שיש לך את מספר הרכב שלו.הם ימצאו אותו מהר ויגישו נגדו תלונה לבית המשפט.

רק מה שחבל עד שהמשפט הזה יגיע,ועד שבאמת תזוכה יעבור לפחות איזה חצי שנה כך שלעכשיו ניראה לי שתצטרך להתקן את הרכב מכספך האישיים.

לא מציע בנתיים לערב ביטוח,אלא מה שכן תלך למוסך ותיראה קודם כל מה היא עלות המכה,כי יש מצב שעלות הנזק יהיה מופחת מהסכום שתצטרך לשלם כהשתתפות עצמית.

פורסם
אני לא רוצה לעורר פה סערה אבל אתה מרגיש טוב? זתומרת, אולי נפגעת בתאונה? כדאי שתלך לבית חולים לבדוק את זה... ועל הדרך, תדאג שזה יופיע בדו"ח המשטרתי... הופ, בשניה זה הפך לתאונת פגע וברח. וזה כבר הרבה יותר חמור מבחינתו מאשר סתם דלת צד קצת עקומה... סתם המלצה תמימה... :mmangel::wink:

 

רוני

אני הייתי בהחלט ממליץ ללכת לבי"ח לבדוק!

זאת גם תאונת פגע וברח וגם ביטוח החובה "אבנר" לרוב , יחזיר לך ביטוח שנתי+ בשקלים ...

צור קשר בה"פ.

Not the sound of silence -ABARTH

×
×
  • תוכן חדש...