Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

צריך את חוכמת ההמונים.

צריך מחשב נייד שיתחבר בנוסף למסך 27-32 אינץ- מסך מחשב או טלוויזיה לעיתים רחוקות

צריך מערכת הפעלה יציבה, מחשב מהיר- שעל כל לחיצה תהיה תגובה ללא תקיעות, מסך יחסית איכותי עם צבעים חיים כמה שאפשר , סוללה לפחות 5 שעות שימוש.

השימושים הם הרבה אינטרנט, יוטיוב. שימושים סטנדרטים.

תקציב עד אזור 4000  באילת. 16 ראם , 512 gb

ושלא יתחמם יותר מדי

 

יש מקבוק אייר m4 שהוא קצת מעל התקציב

מעולם לא היה לי מקבוק ולא יודע אם בהמשך אסתדר עם זה - שיחקתי קצת בחנות והמחשב היה מאוד מהיר ומסך איכותי. ופתחתי כמה אפליקציות במקביל והמחשב טס

 

יש לפטופ של דל ווסטרו ב ksp אילת אזור המחיר 2500 שח במחיר אילת. על פניו זה הווינדוס הוותיק והמוכר. מגיע עם מעבד u דור 13 אבל המהירות ssd סטנדרטי , מהירות ראם נמוכה (3200 הרץ)  . 3 שנים אחריות בבית הלקוח.

לא יודע עד כמה המחשב הזה חזק לצרכים שלי וכמה הוא יחזיק מעמד בהתחשב במעבד. 

חשוב שהמחשב לא יתקע ויפעל מהר ללא שהיות.

 

יש אפשרות גם ללפטופ גיימיניג עם כרטיס מסך מובנה asus tuf מעבד מהיר וחזק עם סיומת H דור 13 ומסך 144 הרץ. נחמד שיהיה לפטופ חזק שאפשר קצת לשחק בו. כרטיס מסך rtx4050

פורסם (נערך)

יש לך מקבק אייר 13" עם 256GB SSD, ב 3600 באילת:
https://ksp.co.il/web/item/371142

 

13 אינץ' זה קצת קטן לעבודה, אבל לאינטרנט ויוטיוב נראה לי סבבה לגמרי. 

בדרישות של המהירות תגובה זה עומד בהחלט. 

 

ווסטרו זה מחשב נחמד מאוד, סדרת ביניים של דל, יש לילדים שלי. 

יש שם בעיה בתכנון של המכסה העליון, אם פותחים אותו מהר מדי הפלסטיק נפתח.

השירות של דל מצויין ומגיע עד הבית, זה מתוקן במסגרת האחריות. 

 

לפטופ גיימינג זאת חיה שאף פעם לא הבנתי. 

 

במקומך הייתי הולך על המק. 

 

נב

יש לנו בעבודה מקבוק אייר עם M1, הוא מריץ דברים כבדים קצת יותר מאינטרנט ווידאו, הוא מהיר מאוד. 

עריכה אחרונה על ידי SurfHigh

להשכרה: חתימה בפורום הרכב המוביל בישראל!

פורסם

לא ציינת איזה מעבד יש ב-dell וב-asus

 

כמה שנים אתה נוהג להחזיק מחשב?

 

אישית אני נרתע מאסוס אחרי 2-3 נסיויות לא טובים. כרגע משתמש ב-dell vostro 5640 עם מעבד core 7 150u ו-16 ג״ב זכרון, עלה לי בנובמבר קצת מעל 4500 ש״ח בחיפה. נרכש במחשבה על שימוש לטווח ארוך - המחשב הקודם שימש אותי כ-7 שנים.

 

ואגב, את רוב הגלישה העברתי לאייפד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 7 דקות, sperial כתב:

איזה מעבד יש ב-dell וב-asus

 

דל i5 מעבד דור 13 U

אסוס i5 דור 13 H

לפני 11 דקות, SurfHigh כתב:

ווסטרו זה מחשב נחמד מאוד

עובד חלק ?

המחשב כמו בנתונים שציינתי ?

פורסם

יותר מהם - כאמור Core 7 (השם החדש של i7) דור 15. המחיר אצל חבר הפורום שמחזיק חנות מחשבים בחיפה (כלומר חיר כולל מע"מ). עברו מאז כ-10 חודשים, בינתיים יש דור חדש של מעבדים. במקור התכוונתי לקנות את ה-Thinkpad המקביל אבל היה לדל איזה יתרון קטן שאיני זוכר מהו.

 

תביא בחשבון שגם כשמציינים דור וסדרה יש לעתים מספר דגמי מעבדים בתוך הסדרה. לא יודע לומר לך כמה זה משמעותי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לפני 3 שנים עברתי מ dell latitude  למקבוק פרו 2017 משומש, יוצא סטארטאפ, ששודרג לגרסה האחרונה של מערכת ההפעלה תואמת תמיכה במעבדי אינטל. 

היום כבר  אין דרך חזרה.

הגרסאות עם מעבדי אפל m3 m4 מייתרות את כל הלפטופים מבוססי אינטל, בשימוש כבד עם וידאו , מהירות ויציבות. המעבדים החדשים תומכים בכל תוכנות מיקרוסופט למי שחייב ולא עבר לכלי ai מתקדמים.

לטעמי, רק ה word נותר חזק בתחום כתיבה  ועיבוד/עיצוב מסמכים (במקרה שלי תיעוד טכני) אבל למי שבאמת עוסק בתחום, גם לזה יש כלים חדשים עתירי תכונות.

אנקדוטה נחמדה , לכלל היישומים שלי כיום, אין אפילו צורך בהחלפת המכשיר. 

 

המלצתי, לטווח 3-5 שנים אין משהו טוב מאפל. 

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אחד הבנים שלי עבר לפני מספר שנים מחלונות ללינוקס ולאחרונה למקבוק פרו - העבודה היא פיתוח תוכנה אבל משתמש גם לשאר הצרכים - והבעיה העיקרית שהוא מציין בהתרגלות היא המקלדת. האמת היא שכאשר קניתי את הדל הנוכחי התלבטתי האם לקנות מקבוק אייר אבל באותו זמן היו מבצעים יפים על ה-M1 אבל המחשבים עם המעבדים היותר חדשים היו יקרים באופן משמעותי וויתרתי.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

למקלדת מתרגלים מהר מאוד. 

מערכת ההפעלה הרבה יותר אינטואיטיבית מאשר חלונות.

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

ולכן ציינתי זאת. אז נכון שמדובר בבחור שחי מחשבים מגיל 4 וקל לו מאוד להסתגל, אבל בכל זאת ציין את השינוי (אני מניח שהתרגל תוך שעה)

 

מוצר האפל היחיד שבו אני משתמש הוא אייפד ומערכת ההפעלה שלו מאוד לא נוחה, אבל עד כמה שהבנתי היא שונה מהותית מזו של מחשב מק.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

נקודה נוספת, אפרופו שימוש באייפד, כל מה שנעשה באייפד משוקף למחשב. 

לפני 3 דקות, sperial כתב:

אייפד ומערכת ההפעלה שלו מאוד לא נוחה, אבל עד כמה שהבנתי היא שונה מהותית מזו של מחשב מק.

לא, אבל קרובה יותר לטלפון.

 

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

גם הפרסומות מכוונות אייפון

  • לא הבנתי... 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 3 שעות, sperial כתב:

מוצר האפל היחיד שבו אני משתמש הוא אייפד ומערכת ההפעלה שלו מאוד לא נוחה, אבל עד כמה שהבנתי היא שונה מהותית מזו של מחשב מק.

אין קשר בין המערכות הפעלה כמעט חוץ מהקרנל המשותף

(ואגב - חכה לעדכון של 26 -> הוא יקרב את האייפד מאוד למק אגב - אבל עדיין שנות אור הבדל)

 

לעניין השרשור - המקבוקים החדשים מעולים ויחזיקו המון זמן , יתנו לך מעל 10 שעות עבודה אמיתיות וכנראה גם משמעותית יהיו מהירים מהווסטרו המדובר.

האם זה שווה לך או לא ? רק אתה יכול להגיד - אבל לטווח ארוך כנראה תוכל לסחוב מקבוק מודרני (m4) ליותר זמן ולהיות מרוצה מווסטרו בסיסי.

בדרישות שלך שכוללות מסך איכותי (שלרוב לא המצב בווסטרו) - ההפרשים בין הלפטופים יהיו משמעותיים (אפילו מול מקבוק אייר יותר וותיק כמו m2 כנראה)

לפטופ גיימינג זו שיחה אחרת לגמרי.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

רוב הלפטופים לגיימינג עושים סט בחירות שונה לחלוטין מהמקבוק אייר:

1. מהירות עדכון מסך גבוהה יותר לרוב על חשבון איכות הצבעים בפאנל

2. חיי סוללה , משקל וחום הרבה יותר גרועים מאשר האייר

בצד השני של הסקאלה ביתרונות - כרטיס מסך הרבה יותר חזק מהמובנה באייר (שסביר אבל לא יותר מזה למשחקים. הוא יותר מותאם לעריכה גרפית וקידוד וידאו ממשחקים ברזולוציה גבוהה וframerate טוב) וכמובן מערכת הפעלה עם פי כמה וכמה יותר תמיכה במשחקים מהמק.

המק היא לא פלטפורמה אידאלית למשחקים חדשים וגדולים.

  • אהבתי 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני 12 שעות, sperial כתב:

גם הפרסומות מכוונות אייפון

@zaf אני מקבל הרבה פרסומות לאפליקציות של אייפון.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

×
×
  • תוכן חדש...