Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

ממה שראיתי בסרטונים באינטרנט, המרצדס פחות אמינה מלקסוס. 

יש לי כרגע לקסוס , מאד מרוצה אבל אין תחליף בנסיעה לרכב אירופאי. 

המרצדס מהממת ביופיה , יקרה ואם פחות אמינה אזי זהו פקטור חשוב בעיני. 

הלקסוס מאד אמינה אבל פחות יפה לדעתי. 

אשמח לדעתכם. 

פורסם (נערך)
לפני 7 דקות, new here כתב:

אין תחליף בנסיעה לרכב אירופאי

 

יש הסבר קצת יותר מגובש למשפט הזה? נסעת בלקסוס ES בעבר?

יופי זה עניין סובייקטיבי, בעניין האמינות, עובדתית קשה למצוא כלי רכב אמין יותר מלקסוס ES.

 

מה סדר העדיפויות שלך בכלי רכב, מעבר ל"יופי" ו"אמינות"? גם כאן לא ברור מה חשוב לך יותר.

 

עריכה אחרונה על ידי X9500

The older you get, the better you used to be

פורסם
לפני כשעה, X9500 כתב:

 

יש הסבר קצת יותר מגובש למשפט הזה? נסעת בלקסוס ES בעבר?

יופי זה עניין סובייקטיבי, בעניין האמינות, עובדתית קשה למצוא כלי רכב אמין יותר מלקסוס ES.

 

מה סדר העדיפויות שלך בכלי רכב, מעבר ל"יופי" ו"אמינות"? גם כאן לא ברור מה חשוב לך יותר.

 

נסעתי בלקסוס ES. 

נסעתי נסיעת מבחן במרצדס C300 ( קטן יותר מ E Class)

המרצדס הרשימה אותי מאד מהתנהגות כביש שאני אוהב. 

אני לא צעיר , לא מחפש רכב מרוצים וגם לא רכב חשמלי שבעצם זה אייפד עם גלגלים. 

אוהב את המאסיביות וההרגשה שהרכב יושב טוב על הכביש , הרגשה מוצקה של רכב שבנוי טוב ולא קליל על הכביש. 

פורסם (נערך)

אתה תאלץ להחליט בעצמך, כמובן. לא נראה שאתה סגור על סדר העדיפויות. לקסוס ES לא נותנת תחושה של רכב בנוי לא טוב - אם כבר, יש סיכוי לא רע שהיא בנויה לא פחות טוב ממרצדס, ובסבירות גבוהה גם תישאר ככה לזמן ארוך יותר.

 

אף אחת מהן לא ממש תגרום לך לחשוב שקנית "מוצר גרוע", יש יתרונות וחסרונות של כל אחת מול השנייה, ובסופו של יום זו החלטה אינדיבידואלית תוך שקלול פרמטרים שחשובים לך - מחיר, טכנולוגיה סופר עדכנית, עיצוב, עלויות תפעול וביטוח, תדמית, ביצועים, חוויית נהיגה שמועדפת עליך, נוחות ישיבה ונסיעה, שמירת ערך... אין לזה סוף, וזה לא מדע מדוייק.

עריכה אחרונה על ידי X9500

The older you get, the better you used to be

פורסם

מה באמת ההתייעצות או ההתלבטות?

אתה רוצה מרצדס E. נקודה.

תתחדש. 

הייתי ממליץ מאוד לתאם נסיעת מבחן על זיקר 001 אבל אתה לא רוצה אייפד עם גלגלים. גם אקספנג P7 נפסלת מהסיבה הזו.

מה אנחנו יכולים לומר לך? לעשות נסיעת מבחן בסופרב חדשה? אתה הרי רוצה מרצדס. 

בקיצור, תתחדש.

ה E קלאס היא מכונית משובחת. מבחן.

 

  • רעיון טוב! 1

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
לפני 26 דקות, discoTD5 כתב:

מה באמת ההתייעצות או ההתלבטות?

אתה רוצה מרצדס E. נקודה.

תתחדש. 

הייתי ממליץ מאוד לתאם נסיעת מבחן על זיקר 001 אבל אתה לא רוצה אייפד עם גלגלים. גם אקספנג P7 נפסלת מהסיבה הזו.

מה אנחנו יכולים לומר לך? לעשות נסיעת מבחן בסופרב חדשה? אתה הרי רוצה מרצדס. 

בקיצור, תתחדש.

ה E קלאס היא מכונית משובחת. מבחן.

 

תודה. 

ברור שברמת מחיר כזו כל רכב ייחשב לאיכותי. 

השאלה שלי מתייחסת בעיקר לרמת האמינות ,

ככל שמשקיעים יותר , אני מצפה לרמת אמינות גבוהה יותר. 

במכוניות אירופאיות הסיכוי לבקר במוסך גבוה יותר. 

וכאן הדילמה. 

פורסם

נראה שאתה מאוד רוצה את המרצדס. כל שנותר הוא להמליץ לך להתחדש באחת ולהנות

 

מוזרה קצת בעיני התהיה לגבי הלקסוס משיקולי אמינות בלבד.

הייתי יכל להתחבר להתלבטות אם הן היו במחיר דומה. אבל אני רואה שהמרצדס זה 550,000-750,000 והלקסוס 320,000-375,000 כך שאלו קטגוריות מחיר שונות לגמרי.

 

הגיוני כמובן לתת משקל לאמינות אבל נראה לי מלאכותי להפריד בין האמינות למחיר הקניה. אם מחפשים עניינים פרקטיים כמו אמינות אז המחיר גם שיקול, לא?

פורסם (נערך)

שמע,

 

יש פה הרבה אנשים שמתלבטים לגבי רכבים, ואם הם בוחרים מהראש, יפרגנו להם.

אבל, יש פה גם הרבה שבוחרים רכב מהלב, וגם להם יפרגנו פה - וככל הנראה אפילו יותר (כי זה אתר של חובבי רכב, ויש הרבה דברים שעושים פה לא מסיבות כלכליות, אלא בשביל הכיף).

 

אז לא משנה מה תבחר פה, ימליצו לך ללכת על זה. 

אתה יכול לשאול שאלות ספציפיות מראש - כמו מוסך טוב למרצדס, עלויות וכו'.

עריכה אחרונה על ידי ntd
פורסם
לפני 9 דקות, ntd כתב:

שמע,

 

יש פה הרבה אנשים שמתלבטים לגבי רכבים, ואם הם בוחרים מהראש, יפרגנו להם.

אבל, יש פה גם הרבה שבוחרים רכב מהלב, וגם להם יפרגנו פה - וככל הנראה אפילו יותר (כי זה אתר של חובבי רכב, ויש הרבה דברים שעושים פה לא מסיבות כלכליות, אלא בשביל הכיף).

 

אז לא משנה מה תבחר פה, ימליצו לך ללכת על זה. 

אתה יכול לשאול שאלות ספציפיות מראש - כמו מוסך טוב למרצדס, עלויות וכו'.

תודה. 

אז נניח ואלך על המרצדס , אם מישהו עם נסיון יכול לתת חוו״ד על תקלות אופייניות ועלויות - אשמח. כך ניתן להוסיף  פרמטרים להחלטה. ( את העלויות של הלקסוס אני מכיר מנסיון ) 

פורסם (נערך)

עם כל הכבוד ללקסוס , ויש כבוד, המרצדס איכותית מאוד ומעניקה יוקרה קלאסית. באשר לשאלך שלך, המרצדס מגיעה עם מנוע 2.0 טורבו בגרסאות הבנזין של e200 , זה מנוע עם שרשרת טיימינג, יחסית אמין ודורש טיפול בזמן אצל מוסך מקצועי בלבד , משודך לגיר 9 הילוכים פלנטרי גם הוא סביר , אם תהיה בעיה בחיישנים, פנסים וכל האלקטרוניקה שמאוד יקרה ברכב הזה ובכל רכב יוקרה, תהיה יקרה יותר מהלקסוס. וכמובן כל העלויות מסביב הם ברמה של אלפי שקלים (טיפולים, חלפים של בלאי, ביטוחים) 

הלקסוס מגיעה עם מנוע 2.5 היברידי ומוכר אמין ביותר, ויותר שנות אחריות בהתאם כמובן. 

 

במקומך, הייתי גם מסתכל מה יש לסדרה 5 להציע, לפי מה שאני זוכר הן מגיעות עם גיר zf טוב וגם יותר אחריות על הרכב בגרסאות בנזין 

 

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, nissan1211 כתב:

עם כל הכבוד ללקסוס , ויש כבוד, המרצדס איכותית מאוד ומעניקה יוקרה קלאסית. באשר לשאלך שלך, המרצדס מגיעה עם מנוע 2.0 טורבו בגרסאות הבנזין של e200 , זה מנוע עם שרשרת טיימינג, יחסית אמין ודורש טיפול בזמן אצל מוסך מקצועי בלבד , משודך לגיר 9 הילוכים פלנטרי גם הוא סביר , אם תהיה בעיה בחיישנים, פנסים וכל האלקטרוניקה שמאוד יקרה ברכב הזה ובכל רכב יוקרה, תהיה יקרה יותר מהלקסוס. וכמובן כל העלויות מסביב הם ברמה של אלפי שקלים (טיפולים, חלפים של בלאי, ביטוחים) 

הלקסוס מגיעה עם מנוע 2.5 היברידי ומוכר אמין ביותר, ויותר שנות אחריות בהתאם כמובן. 

 

במקומך, הייתי גם מסתכל מה יש לסדרה 5 להציע, לפי מה שאני זוכר הן מגיעות עם גיר zf טוב וגם יותר אחריות על הרכב בגרסאות בנזין 

 

תודה. הבהרת את התמונה שרציתי להבין.

אולי אצליח להשיג יותר שנות אחריות ( מעבר ל 3 שנים ראשונות ) 

מאחל לכולם ולכל עם ישראל שאלו יהיו הבעיות שלנו. 

עריכה אחרונה על ידי new here
  • רעיון טוב! 1
פורסם

אם התקציב לא מהווה בעיה, קנה את המרצדס. אם יש לך אופציה לעמדת טעינה אז תנסה לקנות פלאג אין ותהנה משני העולמות. תתחדש

  • רעיון טוב! 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

נסעתי בנסיעת מבחן במרצדס בנזין ( בלבד )

חסרון ששמתי לב זהו רעש המנוע שברכב כזה לא אמור להיות. 

כ״כ אם ארכוש בכ״ז בנזין בלבד , האם אמצא עצמי עם רכב מיושן עוד כמה שנים שאולי העולם יהיה חשמלי ? 

מעדיף להוסיף כסף על רמת גימור גבוהה יותר על חשבון היברידי. 

עריכה אחרונה על ידי new here

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...