Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קראתי לפני כמה ימים, שעשו סקר-מדינות באירופה, ושם מעדיפים רכבי- בנזין על רכבים חשמליים.

אין לי את הלינק - אם יש למישהו, אשמח שיצרף. 

אז לפי זה, כנראה ידחו שוב את איסור המכירה של רכבים חדשים מונעים מנועי-בנזין באירופה,  מ-2035 לכמה שנים מעבר לכך.

 

אפשר לתת רק הערכה -

בהנחה שלא תהיה איזה פריצת-דרך משמעותית בנושא הרכב החשמלי (טווך , וכמובן קיצוץ משמעותי בזמני טעינה ביום-יום) ,אז במהלך השנים הבאות, רכבי הבנזין ימשיכו להיות פופולריים - מה שאומר שיהיה להם שוק.

עריכה אחרונה על ידי ntd
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

זה עניין של רגולציה וצרכים.

 

בישראל המס המופחת ועוד הטבות מוזילות יחסית את הרכבים החשמליים.

בארץ יש חשמליות שעולות כמו גולף שבאירופה יעלו 20-30 אחוז יותר.

 

אחותי גרה בספרד ודי ברור שבארץ היתה קונה רכב חשמלי ושם קנתה גולף דיזל. הנתונים שונים.

1. המחיר היחסי זול יותר לגולף

2. המרחקים. לרוב הישראלים יש מעט מאוד ימים של 400+ ק"מ. וימים של 600 זה כמעט לא קיים. לא ככה באירופה.

3. עמדת טעינה ביתית בארץ זה עניין נגיש וזמין. בספרד זה עניין חריג. בארץ במידה מסויימת העלות היא השבחת הנכס לעתיד.  

4. אחותי שקלה חשמלי אם היו מאשרים לה עמדת טעינה באוניברסיטה בה עובדת (נוסעת לשם 2-3 פעמים בשבוע. 230 ק"מ כל כיוון). לא רק שלא אישרו אלא שאין בכלל מי שיאשר דבר כזה. פשוט לא קיים שם באוניברסיטה.

5. החשמל הביתי בארץ זול יחסית לספרד. לא יודע לגבי טעינה בתחנות אחרות. מניח שהפער שם גדול עוד יותר אבל זו רק השערה.

 

השורה התחתונה היא שחוסר הפופולאריות באירופה לא אומר הרבה על המצב בארץ. כמו כן חוסר הפופולאריות של החשמליות באירופה ב 2025 לא אומר הרבה על מה יחשבו עליהן עוד 10 שנים. 

  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 4 דקות, razi_pazi כתב:

זה עניין של רגולציה וצרכים.

 

בישראל המס המופחת ועוד הטבות מוזילות יחסית את הרכבים החשמליים.

בארץ יש חשמליות שעולות כמו גולף שבאירופה יעלו 20-30 אחוז יותר.

 

אחותי גרה בספרד ודי ברור שבארץ היתה קונה רכב חשמלי ושם קנתה גולף דיזל. הנתונים שונים.

1. המחיר היחסי זול יותר לגולף

2. המרחקים. לרוב הישראלים יש מעט מאוד ימים של 400+ ק"מ. וימים של 600 זה כמעט לא קיים. לא ככה באירופה.

3. עמדת טעינה ביתית בארץ זה עניין נגיש וזמין. בספרד זה עניין חריג. בארץ במידה מסויימת העלות היא השבחת הנכס לעתיד.  

4. אחותי שקלה חשמלי אם היו מאשרים לה עמדת טעינה באוניברסיטה בה עובדת (נוסעת לשם 2-3 פעמים בשבוע. 230 ק"מ כל כיוון). לא רק שלא אישרו אלא שאין בכלל מי שיאשר דבר כזה. פשוט לא קיים שם באוניברסיטה.

5. החשמל הביתי בארץ זול יחסית לספרד. לא יודע לגבי טעינה בתחנות אחרות. מניח שהפער שם גדול עוד יותר אבל זו רק השערה.

 

השורה התחתונה היא שחוסר הפופולאריות באירופה לא אומר הרבה על המצב בארץ. כמו כן חוסר הפופולאריות של החשמליות באירופה ב 2025 לא אומר הרבה על מה יחשבו עליהן עוד 10 שנים. 

גם ברכבים היברידיים יש מנוע בעירה שדורש דלק רגיל. אז זה קצת מרגיע. 

לגבי מרצדס , להלן כתבה שאני לא מבין מה המשמעות האמיתית ? 

ארכוש מרצדס במאות אלפי שקלים בחברה במצב כפי שמתואר. ? 🤔

 

https://www.icar.co.il/news/sjskat491g/

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 27 דקות, Michazzz כתב:

מה התקציב שלך? האם רק חדש מענין אותך?

רק חדש.

לפני 27 דקות, razi_pazi כתב:

לא הבנתי

מרצדס כפי הכתבה - ראה מה כתוב.  ( לא ממידע אישי שלי ) 

עריכה אחרונה על ידי new here
פורסם

כתבה ישנה, שווה לבדוק אם עדיין מקבלים מחיר טוב יותר בירכא מאשר בהרצליה

 

זו לא שמועה: ב- AML CAR מוכרים רכבי יוקרה במחירים הכי זולים בארץ | רשת 13

 

 

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 4 שעות, new here כתב:

 

מרצדס כפי הכתבה - ראה מה כתוב.  ( לא ממידע אישי שלי ) 

 

כתבתי "לא הבנתי" ביחס למשפט הבא (נראה לי שההודעה שהגבתי עליה נערכה בו"ז): 

"גם ברכבים היברידיים יש מנוע בעירה שדורש דלק רגיל. אז זה קצת מרגיע." 

 

שלא הבנתי את ההקשר שלו לשרשור

לפני 4 שעות, new here כתב:

 

ארכוש מרצדס במאות אלפי שקלים בחברה במצב כפי שמתואר. ? 🤔

 

https://www.icar.co.il/news/sjskat491g/

 

נגזר עליך לרכוש מרצדס?

 

יש חלופות בשפע.

אני לא מכיר את מצבם ואת מצב המתחרים שלהם. אם הייתי צריך להמר הייתי מאמין שעוד 10 שנים מרצדס יהיו במקום טוב יותר מלא מעט מהמתחרות שקיימות בשוק. בעיקר מותגים חדשים.

פורסם
לפני 7 דקות, razi_pazi כתב:

 

כתבתי "לא הבנתי" ביחס למשפט הבא (נראה לי שההודעה שהגבתי עליה נערכה בו"ז): 

"גם ברכבים היברידיים יש מנוע בעירה שדורש דלק רגיל. אז זה קצת מרגיע." 

 

שלא הבנתי את ההקשר שלו לשרשור

 

נגזר עליך לרכוש מרצדס?

 

יש חלופות בשפע.

אני לא מכיר את מצבם ואת מצב המתחרים שלהם. אם הייתי צריך להמר הייתי מאמין שעוד 10 שנים מרצדס יהיו במקום טוב יותר מלא מעט מהמתחרות שקיימות בשוק. בעיקר מותגים חדשים.

משום מה באתר איחדו את ההודעות שלי לאחת. 

על מה ההתבססות של עתיד מרצדס לעומת המתחרות ?

פורסם

גרמניה מדינה יציבה.

תעשיית הרכב שם זה עניין לאומי

זו בכל זאת חברה עם ותק ודי אן איי מרשים.

 

חברה מובילה ורווחית עשרות שנים

 

הסיכוי שהיא תלך בדרכן של סאאב, MG, לנצ׳יה ואחרות נראה לי נמוך מאשר שזה יקרה לחלק מהיצרניות האחרות. 

לפני 19 שעות, new here כתב:

משום מה באתר איחדו את ההודעות שלי לאחת. 

 

 

שמתי לב שמשהו שם התחרבש 

 

עדיין לא הבנתי את העניין של מנוע הבעירה והקשר לשרשור

  • אהבתי 1
פורסם (נערך)
לפני 9 דקות, razi_pazi כתב:

גרמניה מדינה יציבה.

תעשיית הרכב שם זה עניין לאומי

זו בכל זאת חברה עם ותק ודי אן איי מרשים.

 

חברה מובילה ורווחית עשרות שנים

 

הסיכוי שהיא תלך בדרכן של סאאב, MG, לנצ׳יה ואחרות נראה לי נמוך מאשר שזה יקרה לחלק מהיצרניות האחרות. 

 

שמתי לב שמשהו שם התחרבש 

 

עדיין לא הבנתי את העניין של מנוע הבעירה והקשר לשרשור

 

״עדיין לא הבנתי את העניין של מנוע הבעירה והקשר לשרשור״

 

אז…

חלק מההתלבטות זה איזו הנעה לרכב ?

בנזין רגיל 

היברידי 

חשמלי מלא 

 

אני לא נוסע הרבה. יעצו לי לוותר על היברידי לטובת בנזין רגיל אבל עם רמת גימור ותוספות שוות ערך להיברידי. 

כיום עם היברידי ו ״חי בפחד״ לאחר 7 שנים שאוטוטו הסוללה תשבוק חיים ובזו הוצאה גדולה. 

חשמלי מלא לא בא בחשבון. 

עריכה אחרונה על ידי new here
פורסם

חלק מהיצרנים והיבואנים מאפשרים הארכת אחריות לסוללה ההיברידית. לא יודע לגבי מרצדס, אבל בוודאי שיש את זה בלקסוס.

  • אהבתי 1

The older you get, the better you used to be

פורסם
בתאריך 4.2.2025 בשעה 06:59, new here כתב:

ככל שמשקיעים יותר , אני מצפה לרמת אמינות גבוהה יותר. 

הייתי אומר שהציפיות שלך כנראה לא יפגשו את המציאות.
בהרבה מקרים יש קורלציה הפוכה בין שני אלה.
אם אמינות היא פאקטור חשוב מאוד אצלך אולי שווה לך להישאר עם לקסוס.
זה לא שלהחזיק לקסוס זה זול, אבל הרכב אמין, מאוד אמין.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...