Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 37 דקות, farkash7 כתב:

הייתי אומר שהציפיות שלך כנראה לא יפגשו את המציאות.
בהרבה מקרים יש קורלציה הפוכה בין שני אלה.
אם אמינות היא פאקטור חשוב מאוד אצלך אולי שווה לך להישאר עם לקסוס.
זה לא שלהחזיק לקסוס זה זול, אבל הרכב אמין, מאוד אמין.

זו הבעיה. 

אחרי שנהגתי ב מרצדס הבנתי שאחרות שונות 

ואני מתייחס רק לאיכות הנסיעה. ( לא גימיקים ומסכים ) 

ואני לא נוסע הרבה. אולי יתרון מבחינת אמינות 

 

לפני 37 דקות, farkash7 כתב:

 

לפני 22 דקות, טרט כתב:

לגבי מרצדס החדשות צריך לשים לב לחיישנים שהם מאוד רגישים ויש להם בלאי שגורם עוגמת נפש

מה הכוונה בלאי לאלקטרוניקה ?

עריכה אחרונה על ידי new here
פורסם

את הפרמטרים בבחירת הרכב הבא אתה הגדרת לא אני.
אמינות היה גבוה ברשימה.
אם אתה מוכן להתפשר על זה ונסעת במרצדס ולקסוס מקבילה והתרשמת יותר מהראשונה בתור חובב רכב צופה מהצד כל שאני יכול להגיד הוא תתחדש ותהנה.

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
לפני 2 דקות, farkash7 כתב:

את הפרמטרים בבחירת הרכב הבא אתה הגדרת לא אני.
אמינות היה גבוה ברשימה.
אם אתה מוכן להתפשר על זה ונסעת במרצדס ולקסוס מקבילה והתרשמת יותר מהראשונה בתור חובב רכב צופה מהצד כל שאני יכול להגיד הוא תתחדש ותהנה.

תודה. 

פורסם
לפני 7 שעות, new here כתב:

זו הבעיה. 

אחרי שנהגתי ב מרצדס הבנתי שאחרות שונות 

ואני מתייחס רק לאיכות הנסיעה. ( לא גימיקים ומסכים ) 

ואני לא נוסע הרבה. אולי יתרון מבחינת אמינות 

 

מה הכוונה בלאי לאלקטרוניקה ?

הכוונה איזה בלאי יש לחיישנים ? 

זו אחקטרוניקה יחסית פשוטה. 

פורסם
לפני 17 שעות, new here כתב:

מה הכוונה בלאי לאלקטרוניקה ?

יש חיישן שתפקידו לבדוק האם משהו מסוים עובד כמו שצריך ובגלל הכיול הרגיש הוא חושב שהמוצר לא עובד ולכן החיישן משבית לך טורבו או מצפצף או כל דבר אחר ואתה הולך למוסך לגלות שלא קרה משהו מיוחד או שהחיישן עצמו לא עובד, וצריך להחליף והעלות לא זולה 

לדעתי לקסוס בנושא הזה הרבה יותר אמינה ממרצדס 

  • אהבתי 1

"בלי סיכון אין סיכוי"

פורסם
לפני 23 דקות, טרט כתב:

יש חיישן שתפקידו לבדוק האם משהו מסוים עובד כמו שצריך ובגלל הכיול הרגיש הוא חושב שהמוצר לא עובד ולכן החיישן משבית לך טורבו או מצפצף או כל דבר אחר ואתה הולך למוסך לגלות שלא קרה משהו מיוחד או שהחיישן עצמו לא עובד, וצריך להחליף והעלות לא זולה 

לדעתי לקסוס בנושא הזה הרבה יותר אמינה ממרצדס 

תודה. נכון שהאמינות ( והמחיר) של לקסוס עדיפה. פה השאלה הגדולה כמה צריך ״לשלם״ עבור איכות נהיגה

פורסם (נערך)
לפני 9 שעות, new here כתב:

תודה. נכון שהאמינות ( והמחיר) של לקסוס עדיפה. פה השאלה הגדולה כמה צריך ״לשלם״ עבור איכות נהיגה

זה נכון שיש ברכבים חדשים ומודרנים הרבה מערכות אלקטרוניות שיכולות להתקלקל ולעלות הרבה במקרה של מרצדס, אבל לפי מה שאני מבין מדובר פה על אחזקה של שנים בודדות ולא 20 שנה - לכן כל עוד הרכב באחריות ומטופל בזמן אין סיבה לדאגה מזה שיתחילו להיהרס סתם חיישנים

עריכה אחרונה על ידי nissan1211
  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 23.2.2025 בשעה 14:32, new here כתב:

רק חדש.

בתאריך 23.2.2025 בשעה 14:31, razi_pazi כתב:

אתה רוצה רק חדש, אתה פוחד מתקלות שלדעתך קיימות ברכב גרמני (ולא ביפני) - אז אתה יודע הכל, המלצתי לך למכור את הרכב לפני גמר האחריות ועכשיו אתה מתלונן שככה מפסידים הכי הרבה. זה ברור לכל אחד שרכב חדש מפסידים עליו הכי הרבה. ובכל זאת אתה רוצה רק חדש. 

 

שיהיה לך בהצלחה עם מה שתבחר.

  • אהבתי 1

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...