Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7685 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רוצה אוברוליים איכותיים שגם יעבדו מעולה עם HU עד שתביא מגבר בעתיד

אז

מדובר ברמקול איכותי בעל צליל נעים רך ועוטף טויטרים מהממים באס עמוק וברור והכל נישמר גם בעוצמה גבוהה אז לך על לייטנינג אודיו 225W מסדרת הBOLT עולה כ400 שקלים[חורג ב50 שקל אבל תאמין לי שווה את הטירחה] והוא שווה כל שקל שקל שאתה משלם עליו פשוט היה לי העונג והתענוג להיתנסות ולשמוע את הרמקול הזה ולדעתי אין לו מתחרים בסכום הזה

כמו כן על סאב אין לך מה לחשוב כני כמו שנאמר פה אין לך מגבר.

לדעתי שלב הבא שלך זה להביא מגבר חיצוני לרכב שינצל את האלמנטים שלך בצורה יעילה יותר וטובה יותר וכך תפיק את המירב מהם .

בהצלחה

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

זה יוצא 424 כולל משלוח וזה יותר מדי כרגע (כי לא ממש בניתי על רמקולים אחוריים מלכתחילה).

 

אני בעיקרון מתלבט עכשיו בין שני דגמים של פיוניר:

TSA6960E - הרבה המליצו לי על הדגם הזה. 240W.

TSA6961E - את הדגם הזה מצאתי רק בחנות אחת. כתוב שזה הדגמים החדשים של 2005. העניין הוא שאין ביקורות עליו, ואפילו באתר הרשמי של פיוניר לא מצאתי אותו. מה שמושך אותי אליו זה שהוא יותר זול ויותר חזק (260W) מהדגם הקודם.

 

תוכלו לעזור לי שוב?

 

עריכה: נתתי לאבא שלי כסף לקנות את הדגם השני מחר בת"א. אבל עכשיו יש לי ספקות כי אני לא מוצא עליו שום מידע.

פורסם

אין לך מה לדאוג כי אין עליו ביקורות, פיוניר זה פיוניר אתה יודע מה אתה מקבל

 

 

(שזה לאו דוקא טוב,לחלק מאיתנו)ואני בטוח שתהיה מרוצה תתחדש

פורסם

מה רע בזה שהוא פרסם e net אם הוא לא היה מרוצה

והוא אמר לך שתוכל גם לא לקנות. . . .

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

זה מה שיש לי להגיד לך על זה שאתה רוצה לקנות פיוניר.

 

יש כמה דברים שאנשים חדשיים שנכנסים לתחום הזה צריכים לדעת.

 

הם צריכים לדעת מושגים כמו wallt ,rms והם צריכים לדעת שפיוניר זה רק פרסומת טובה!!!.

פורסם
זה מה שיש לי להגיד לך על זה שאתה רוצה לקנות פיוניר.

 

יש כמה דברים שאנשים חדשיים שנכנסים לתחום הזה צריכים לדעת.

 

הם צריכים לדעת מושגים כמו wallt ,rms והם צריכים לדעת שפיוניר זה רק פרסומת טובה!!!.

מה זה wallt בדיוק?

ופיוניר זה רק פרסומת טובה? למה?

ומה הקשר בין RMS לאיכות הרמקול?

פורסם
זה מה שיש לי להגיד לך על זה שאתה רוצה לקנות פיוניר.

 

יש כמה דברים שאנשים חדשיים שנכנסים לתחום הזה צריכים לדעת.

 

הם צריכים לדעת מושגים כמו wallt ,rms והם צריכים לדעת שפיוניר זה רק פרסומת טובה!!!.

יש לך משהו יותר טוב להציע לי בסכום עד 350 שח?

פורסם

אם הייתה לי אפשרות לשמוע כל מה שאני רוצה לא הייתי פה מלכתחילה.

ועוד דבר, זה שאני אכנס לחנות (או כל מקום אחר) והוא ישים לי את הרמקול שאני רוצה בפול ווליום עם הגברה

רצינית ועם רדיו דיסק איכותי, לא אומר בהרכח שאצלי זה ישמע אותו דבר.

וכן, אני מודע שלקחת עצות מפה זה פחות או יותר אותו דבר, כי מה שיש לעמית כנראה לי אין...

אבל פה זה הרבה פחות כאבי ראש. וכל מה שאני מחפש זה המלצה שתתאים לי הכי טוב מבחינת הציוד שכבר יש לי.

אני בא מעולם הגיטרות. אצלנו, אם תיקח עשרה אנשים, תקבל עשר דעות שונות. (אני בטוח שפה זה לא שונה בהרבה).

×
×
  • תוכן חדש...