Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

לאאא אחי זה לא אמיתי...

רק מישהו יוכל להסביר לי למה בסרטון הראשון המטומטמים האלה לא בורחים עם הרכבים? ההוא נשאר וואלה וכאילו אומר לפיל בוא תהרוס לי את הרכב...

  • רעיון גרוע 1

סקודה פאביה סטיישן 2013 1.2 T 

 "להפסיק לעשן זה הדבר הכי קל בעולם. מי כמוני יודע. עשיתי את זה אלף פעם." מארק טווין

 

פורסם

במשתלה אחת שהייתי מבקר באופן קבוע, הייתה כלבת רוטוויילר של הבעלים.

חמודה וידידותית אפילו לחתולים, אבל הייתה נכנסת לאטרף מרעש מנוע של אופנוע או מגרגור של מנוע דיזל.

ברגע שהמנוע היה מדומם היא שוב הייתה הופכת לנופת צופים חביבה.

כשהייתי מגיע עם האופנוע ידעתי כבר לכבות מנוע בכביש הגישה.

גנן אחד שפגשתי שם סיפר שהיא נטרפה מהטנדר דיזל שלו, ועד שהוא הבין שצריך לדומם מנוע לידה,

היא פשוט קרעה לו לגזרים את אחד הצמיגים הקדמיים...

 

פורסם

למי שזוכר, בשנות ה- 80 במתחם של האריות בספארי לא היתה גדר חשמלית כמו היום והאריות היו מסתובבים בין המכוניות. באחד הביקורים ראינו לביאה קופצת על רכב ויושבת עליו. אני צריך לחפש את התמונה הזו באחד האלבומים הישנים אצל ההורים שלי.

פורסם
לפני 13 שעות, BoazB11 כתב:

במשתלה אחת שהייתי מבקר באופן קבוע, הייתה כלבת רוטוויילר של הבעלים.

חמודה וידידותית אפילו לחתולים, אבל הייתה נכנסת לאטרף מרעש מנוע של אופנוע או מגרגור של מנוע דיזל.

ברגע שהמנוע היה מדומם היא שוב הייתה הופכת לנופת צופים חביבה.

כשהייתי מגיע עם האופנוע ידעתי כבר לכבות מנוע בכביש הגישה.

גנן אחד שפגשתי שם סיפר שהיא נטרפה מהטנדר דיזל שלו, ועד שהוא הבין שצריך לדומם מנוע לידה,

היא פשוט קרעה לו לגזרים את אחד הצמיגים הקדמיים...

 

image.jpeg.487d2b82dcf572fff8528d05cdd9cd5f.jpeg

אתה סגור על זה שזו היתה רוטווילרית? 

  • מצחיק 3

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

לפני המון שנים, לשכן שלי (כמה בתים במורד הרחוב) היה כלב שמסתובב חופשי. אני חושב הוא היה בולדוג. כלב סה"כ מקסים ולא מזיק לבני אדם ולכלבים אבל היה לו תחביב מוזר .

הכביש מול הבית שלי היה כביש מעוקל ונהגים היו נוסעים במהירות הגבוהה מתנאי הדרך.

כל פעם שהיה עובר רכב מול הבית שלי הוא היה מפנצ'ר להם אם הצמיגים - במהלך שהרכב נוסע.

הוא לא עשה זאת לרכבי השכנים, רק לרכב שהוא לא זיהה.

הוא היה מתחיל לרוץ במקביל לרכב נועץ את השיניים בחלק העליון של הצמיג והוא היה מצליח להשתחרר מהצמיג ממש לפני שהראש שלו היה פוגש באספלט.

הוא היה מפנצ'ר רכב אחד, חוזר לעמדה הקודמת שלו ומחכה לרכב הבא.

זה קטע של הכביש שפעם דרסו לי כלב, וזו כנראה הייתה הנקמה שלו.

 

 

  • מצחיק 3

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

פורסם
לפני 16 שעות, ברונקו כתב:

לאאא אחי זה לא אמיתי...

רק מישהו יוכל להסביר לי למה בסרטון הראשון המטומטמים האלה לא בורחים עם הרכבים?

רכב לא הניע אולי. השני היה רחוק כנראה ונהנה מההצגה.

  • מצחיק 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...