Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אנשים נהרגו פה

זה מה שנקרא צרות של עשירים

התגובה הכי אידיוטית שקראתי לאחרונה.

אלה ממש לא צרות של עשירים, בגלל שהוא נהרג בתוך קררה GT ייקנה לו מקום חסד בגן העדן?

 

חיי אדם קודמים להכל, גם אם המכונית אקזוטית בצורה שגורמת לך לגמור.

חיי אדם אבדו כאן, וזה העיקר- לא הרכב.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סתם אנקדוטה, הבחור היה חבר מוכר בRennlist, פורום מאוד גדול של בעלי פורשה.

הוא זה שהוטס משם במסוק ומת מאוחר יותר.

הנוסע, שנהרג במקום, התעניין ברכישת קאררה GT.

 

לפי עדויות התאונה הייתה במהירות של למעלה מ150MPH (יותר מ250 קמ"ש).

המכונית נראית שלמה יחסית - כנראה שמה שהרג אותם הייתה המכה (כמו אצל איירטון סנה בזמנו).

למכירה פנסים קדמיים מקוריים חדשים לGTI MKV

 

My grandfather rode a camel, my father rode a camel, I drive a Mercedes, my son drives a Land Rover, his son will drive a Land Rover, but his son will ride a camel -

Rashid bin Saeed Al Maktoum

פורסם

יש אתר למי שרוצה לראות עוד תמונות מסוג זה----->

http://wreckedexotics.com/

 

תמונות של תאונות--> קשות, מוזרות, מצחיקות ועוד.. יש גם משהו שנקרא אמנות ההתנגשות (נשמע מגניב) שבו אנשים לוקחים את הדגמים של המכוניות שלהם- 1/18 1/24 ומרסקים אותם בכוונה, תוך כדי הקפדה על נוף נאות..

פורסם
לפי איך שהאוטו נראה הוא ככל הנראה התגלגל כמה פעמים.. אני מתאר לעצמי שבמהירות מספיקה הרול-באר לא עוזר בגרוש.
לא הייתי אומר את זה במקרה הנ"ל, תסתכל טוב על התמונות, האוטו ללא ספק התגלגל קצת וגם הקשת ואפילו הקשת הקידמית של החלון לא קרסו, הרכב ללא ספק מתוכנן לספוג את המכה גם במהירות אדירה שכזו.

 

נקודה למחשבה - ה-CGT מבוססת על קונספט של Le-Mans Prototype racer והמכוניות הללו נוסעות גם יותר מהר מה-CGT והן גם פתוחות כמוה ואפילו בלי מסגרת מקדימה.

 

יש לשער שהפגיעה הפטאלית היא תוצאה של חוסר בציוד מיגון אישי.

 

מוטי.

פורסם

רק עכשיו קלטתי - זה היה בקליפורניה ספידוויי! והמסלול הושכר ע"י מועדון הפרארי!

 

גולן, יש לי משום מה את ההרגשה שזאת אותה אחת שהייתה אמורה להגיע ליום מסלול עם מועדון הפרארי שאני רשום אליו ב-19 ליוני... בקליפורניה ספידוויי... :|

 

מוטי.

פורסם
סתם אנקדוטה, הבחור היה חבר מוכר בRennlist, פורום מאוד גדול של בעלי פורשה.

הוא זה שהוטס משם במסוק ומת מאוחר יותר.

הנוסע, שנהרג במקום, התעניין ברכישת קאררה GT.

התקשרתי לגיסי בעל פורשה בוקסטר אס, החי בסאן דיאגו ארה"ב הוא גם חבר פעיל ב-Rennlist אותו פורום של בעלי הפורשה.

הוא שמע על הסיפור ואמר שייצא לו לראות גם את אותו נהג שנהרג ואת אותה CGT בכמה מן המפגשים-מרוצים ברחבי ארה"ב.

כמו כן, הוא אמר גם שאותו נהג לא היה סתם נהג, והוא היה מאומן בעל ידע רב בכל הנוגע לנהיגה מירוצית.

"מתחילים בשיא המהירות ומגבירים לאט לאט.."

 

(קרמבו - מבצע סבתא).

פורסם

לפי מה שקראתי ב-Rennlist התאונה לא הייתה באשמתו כלל.

רכב התפרץ למסלול והוא סטה כדי למנוע התנגשות ונכנס בחומת הבטון.

 

בזבוז שכזה של חיים וכל העבודה שהושקעה ביצירת אותה CGT אחת מרגיז אותי.

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.

פורסם

כואב באמת לראות שאנשים מקפחים את חייהם סתם.

יש תאונות שזה גורל,אבל יש תאונות כאלה שאנשים נהרגים על שטויות ,ממש כואב לשמוע על דברים כאלה.

פורסם
כואב הלב על 2 הבחורים שנהגרו, אבל במיוחד על המכונית!

במיוחד על המכונית? מה אתה דפוק?

מכונית אפשר לקנות חדשה - איפה תקנה את הבני אדם שחלפו מהעולם ?

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

באמת מצער לשמוע, ובכלל בלי שום קשר למכונית, שני אנשים מתו פה ולאחד (אם לא שניהם..) יש אישה וילדים. אני בטוח שהם שהם היו אנשים במעמד של בעלי כל מה שרצו ויכולת לעשות (אם הם מרשים לעצמם אוטו כזה) וזה רק מראה כמה החיים יכולים להיות בוגדניים- בשניה אחת יש לך הכל ושניה אחרי זה ממש כלום, וזה גם מתבטא בכל יום בכבישים בארץ ולא רק על מסלולים, אז באמת כדאי לסוע בזהירות.

 

ועוד דבר- מוטי, אתה טוען שהפגיעה הפטאלית היא עקב חוסר באמצעי מיגון, אבל עם או בלי כאלה, אתה חושב שגוף אנושי יכול לסבול תאוצה אדירה כ"כ בהתנגשות בקיר בטון כאשר המהירות יורדת מ200 קמ"ש ל0? וזה עוד בלי להתחשב בחלק מהאוטו שמתקמט לתוך הגוף שלך... שזה בערך מה שקרה לנוסע ליד הנהג אם אני לא טועה.

פורסם

מי שלא יודע הנוסע שהיה ברכב הוא קורי רודל, איש עסקים שגלגל מליוני דולרים לכיסו מדי שנה.

הוא פתח אתר שעוזר לאנשים לפתוח עסקים באינטרנט.(אמא שלי אחת מהנרשמות לאתרו)

 

הוא היה בתחילת דרכו כאשר היו בכיסו מעל 40 מליון דולר, אשה טריה וילדים בדרך.

הכל הלך... כנראה בגלל חבר שרצה להשוויץ קצת.

There's not much you could do or say to phase me

People think I'm a little bit crazy

I get it from all angles, even occasionally Doc Dre-zie'll

Have to step in every once in a while to save me

פורסם

הכל הלך... כנראה בגלל חבר שרצה להשוויץ קצת.

רכב התפרץ למסלול והוא סטה כדי למנוע התנגשות ונכנס בחומת הבטון.

טרחת לקרוא את הט'רד בכלל?

די... מספיק. נגמרה התקופה הזאת.


×
×
  • תוכן חדש...