Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 802 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברה' מה קורה.

ברשותי יונדאי i10 2016 קטנטנה וחמודה, אנחנו זוג + מתוקי קטן, הרכב משרת אותנו נאמנה,

אבל ממש צפוף ובקושי מכיל את פק'לאותינו, ולעיתים קרובות אני מוצא את עצמי קושר על הגג מזוודה ועגלה,

וכל פעם מחדש לא נוח לי עם החבל שצריך להשחיל אותו לפנים הרכב וכו'.

אז לאחר זמן מה של מחשבה הגעתי למסקנה שאני בונה לבד גגון מסודר נורמלי ויפה לבימבה הזו.

כעיקרון יש לי כבר כיוון לגגון שאני נעול לבנות, אבל הבעיה שביונדאי הנ"ל אין חורים/מגרעות/חריצים לתפוס את הגגון בצורה חזקה ובטוחה,

ואני לא רוצה להרכיב את זוג המוטות רוחב הנפוצים ומעל זה עריסה.

אני רוצה עריסה/גגון קומפלט על הרכב.(כמו בתמונה)

אז יש למישהו רעיון איך להרכיב אותו לגג הרכב בלי להרוס משהו? אני יכול להבריג ברגים בחריץ ההוא  שבצדדי הגג?(בתמונה יש סימון עם חצים אדומים לאותו מקום)

2.thumb.png.a8b1ff394af186c32744c20489396d5d.png

 

ועכשיו לגבי צריכת הדלק, בכמה אחוז יש עליה בדלק בגלל כזה גגון? 

האם זה שהחלק הקדמי שלו באלכסון בשביל ההתנגדות של הרוח משפיע לטובה יחסית בדלק וברעשי רוח?

כעיקרון אני רוצה לבנות אותו בצורה קלה לפירוק מהיר, ומקסימום להישאר רק עם הפינים שתופסים אותו בצדדי הגג.

אני אשמח לתשובות ברורות מחכימות ומעמיקות.

בתודה מראש כמובן ולילה מבורך לכולם!🥰

 

נ.ב בתמונה זה i10 החדשה אני יודע, אבל זה רק בשביל ההדגמה.

פורסם

החזרת אותי לימי הפיאט 600…

תריץ בגוגל Hyundai i10 roof rack, תקבל הרבה תוצאות, אפילו מעליאקספרס. כמובן שאין לי מושג מה איכותם.

ואל תשכח גם אמצעים תקניים לקיבוע המטען, משהו שעף מהגג בכביש בינעירוני יכול להיות מסוכן מאוד.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני לא מחפש את המוטות רוחב הקלאסיות ומעל זה לחבר את העריסה כמו בתמונה

עריסות חפצים לרכב

 

אני רוצה אותו יותר אינטגרלי, כביכול צמוד אפס לגג הרכב ואתה החיבורים מבפנים כמו בתמונה הזו👇

3eb7e4a70b171ca305077c7e41f5864d.jpg

 

את העריסה/גגון אני אבנה בעצמי עם כל מה שצריך ובצורה שמתאימה לגג הרכב.

השאלה שלי היא איך אני מחבר אותו לרכב אם אין לי את המגרעות/חורים המיוחדים לכך כמו בשאר הרכבים?

האם אני יכול להבריג ברגים בצדדי הגג איפה שהמסילות כמו ברכבים מסחריים?

כי ראיתי הרבה שהרכיבו גגון ודפקו ברגים לפח הרכב, זה יכול לדפוק/להזיק את הרכב?

 

במסחריות האלו למשל הבריגו ברגים ישירות לגג כמו שאני מתכוון, האם אני יכול לעשות כך?

בתודה מראש וסליחה על החפירה.

גגונים לרכבים מסחריים | גגונים לרכב | הצב790220-redrock-220-135-roof-rack.seapro.co.il-550x550w.jpgimage.thumb.jpeg.e929208e561af9534016e2a6bd871b76.jpeg

פורסם

בתמונות של הרכבים המסחריים שהעלת הברגים הם לא ברגים קודחים שהתקינו לגג אלא ברגים שנכנסים לאומים יעודיים שמוכנים בדיוק בשביל זה (בחלק מהתמונות אפשר לראות את החיזוק שיש שם).

לרכב כמו שלך אין הכנה כזו וקדיחה של חורים בגג קרוב לוודאי יגרמו לבעית נזילות וחלודה ולבעיה במכירה בהמשך.

תוכל לקנות קורות רוחב כמו שהציעו לך ולבנות סביבן את הגגון שתרצה.

באופן כללי התקנה של גגון ברכב צר ויחסית גבוה כמו שלך תפגע ביציבות ובצריכת הדלק בערך 10-15%.

בהצלחה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם

נשמע כמו התחלה של פרויקט יפה. בהצלחה!

בפורום ג'יפולוג יש לא מעט אנשים שבנו גגונים וכו' לבד, אבל ברכבי שטח קשוחים קצת פחות רגישים לאסתטיקה ולנזילה פה ושם. אתה יכול לנסות לקבל עצה שם. 

על הרכב שלי יש גגון בניה עצמית ואפילו שהפרופיל שלו עגול לדעתי יש גרר משמעותי ואני מוריד אותו כשלא בשימוש. זה די ניג'וס ואני חושב שאאכ תמצא דרך לניתוק מהיר, הגגון ישאר קבוע. 

  • רעיון טוב! 1

כשאתם עוקפים גולף 1995 ידנית בצבע בורדו תנפנפו לי לשלום

פורסם

שלחתי אותך לעלי - יש שם גגונים עם תופסנים שנכנסים מעל הדלתות. יש רכבים בהם הדלתות מעט שקועות יחסית לשולי הגג, מה שמאפשר אחיזה. עליך לבדוק ברכב שלך.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

באופן כללי, גגון הוא פתרון כאשר מידי פעם אתה נזקק להוביל משהו יותר גדול מיכולות הרכב שלך.

אם מדובר על דרך קבע, יותר נכון להחליף את הרכב לקטגוריה גדולה יותר. בסופו של דבר זה לא ייקח לך יותר דלק וגם נוחות הנסיעה וההעמסה יהיו הרבה יותר טובות.

משפחה עם תינוק, צריכה לפחות רכב קומפקטי בגודל של גולף/i30. לתינוק יש הרבה ציוד, וגם סלקל תופס מקום כמו של מבוגר.

 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

עמוס

וַיִּשְׁמַע אַבְרָם, כִּי נִשְׁבָּה אָחִיו; וַיָּרֶק אֶת-חֲנִיכָיו יְלִידֵי בֵיתוֹ, שְׁמֹנָה עָשָׂר וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת, וַיִּרְדֹּף, עַד-דָּן.

פורסם

סופרמיני (עם תא מטען סביר, לא תא כפפות אחורי) יספק לגמרי.

מעבר לכך אתה צודק. הגכון יהיה מסורבל, יםגע בביצועי הרכב, ובקשירה לא נכונה של המטען יהווה סכנה לנהגים בסביבה.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אסור לקדוח  ברכב חורים ולהבריג ברגים סתם ככה, כי זה עלול לגרום ליציאת הברגים מהמקום והתפרקות הגגון באמצע הנסיעה.  הפתרון שאתה לא רוצה- עריסה מעל 2 מוטות רוחב- דווקא נראה פתרון טוב. אם משום מה חשוב לך שהעריסה תהיה נמוכה, תחבר אותה למוטות הרוחב בצורה אחרת, מתחת למוטות הרוחב, ע"י חיבורים מיוחדים אותם תתכנן ותיצר לבד.
לגבי השפעת הגגון על צריכת הדלק- בנסיעה בעיר כמעט ואין השפעה. אבל כשתיסע מעבר למהירות המותרת בכביש בין עירוני, צריכת הדלק תגדל מהותית.

  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 22 שעות, Jack457 כתב:

נשמע כמו התחלה של פרויקט יפה. בהצלחה!

תודה רבה.

לפני 17 שעות, sperial כתב:

שלחתי אותך לעלי - יש שם גגונים עם תופסנים שנכנסים מעל הדלתות. יש רכבים בהם הדלתות מעט שקועות יחסית לשולי הגג, מה שמאפשר אחיזה. עליך לבדוק ברכב שלך.

אני יותר תפסתי משם רעיון אחר שכנראה הוא היחיד שיהיה בר ביצוע.

לחבר את עריסה ההיא שאני רוצה אם התופסנים  למשקוף הדלת

משהו כזה....

651390057_.png.68256850c52da9daa6fa4fe12447e6e2.png

 

לפני 13 שעות, amosbmw כתב:

באופן כללי, גגון הוא פתרון כאשר מידי פעם אתה נזקק להוביל משהו יותר גדול מיכולות הרכב שלך.

אם מדובר על דרך קבע, יותר נכון להחליף את הרכב לקטגוריה גדולה יותר. בסופו של דבר זה לא ייקח לך יותר דלק וגם נוחות הנסיעה וההעמסה יהיו הרבה יותר טובות.

משפחה עם תינוק, צריכה לפחות רכב קומפקטי בגודל של גולף/i30. לתינוק יש הרבה ציוד, וגם סלקל תופס מקום כמו של מבוגר.

 

 

אתה צודק מאד האופציה הזו נכללה במחשבותינו אבל כרגע היא נדחתה לזמן מה.

 

לפני 11 שעות, yehuda-k כתב:

אסור לקדוח  ברכב חורים ולהבריג ברגים סתם ככה, כי זה עלול לגרום ליציאת הברגים מהמקום והתפרקות הגגון באמצע הנסיעה.  הפתרון שאתה לא רוצה- עריסה מעל 2 מוטות רוחב- דווקא נראה פתרון טוב. אם משום מה חשוב לך שהעריסה תהיה נמוכה, תחבר אותה למוטות הרוחב בצורה אחרת, מתחת למוטות הרוחב, ע"י חיבורים מיוחדים אותם תתכנן ותיצר לבד.
לגבי השפעת הגגון על צריכת הדלק- בנסיעה בעיר כמעט ואין השפעה. אבל כשתיסע מעבר למהירות המותרת בכביש בין עירוני, צריכת הדלק תגדל מהותית.

בעזרת ה' נמצא פתרון לעניין הזה.

 

תודה רבה לכולם על הרעיונות והעצות החכמתי והפנמתי מתשובותיכם.

בעזרת ה' אני אתחיל בקרוב את העבודה ונעדכן.

פורסם (נערך)

עוד אפשרות - הוספת תפוח (במידה ואין הגבלה בדגם הרכב הזה), עם תא מטען אחורי פריק, מתחבר לתושבות שבדרך כלל מובילים בהן מתלי אופניים אחוריים על התפוח

עריכה אחרונה על ידי yb

 

×
×
  • תוכן חדש...