Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1033 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
לפני 18 דקות, פריג'י כתב:

כרטיס מסך - אני בניגוד אליך חושב שמאוד רצוי. לרמת הסטודנט כרטיס סביר ייתן מענה טוב בהרבה ממובנה. התוכנה תרוץ הרבה הרבה יותר טוב וחלק

זה פשוט לא נכון. אני גם עם מחשב נייח עם כרטיס מסך די רציני, וגם עם נייד עם כרטיס מובנה.

סוליד רץ אותו דבר, כל עוד זה הדבר היחיד שפתוח (פלוס זום נניח).

להרכבות יחסית קטנות אין הבדל, באמת.

ו ssd זה סופר חשוב. רק מחשב עם חצי טרה ssd לפחות, לא לגעת בשום דבר אחר.

ו 16gb ראם כמובן.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 10 שעות, Potato כתב:

אתה עובד עם מה שאומרים לך לעבוד ולא עם מה שבא לך.

 

לפני 18 שעות, ברווז כתב:

(ושהמכללה עברה להשתמש בה אחרי שעשיתי היכרות בינה לבין המרצה שלי לשרטוט :rofl:)

its something Meme Generator - Imgflip

 

 

אציין עוד דבר מה: כשהלכתי להירשם ולשלם לקראת תחילת לימודיי, שאלתי בעצמי את השאלה הזו- האם צריך מחשב חזק לתוכנת עיבוד גרפי. 

לאחר בירור קצר, אמרו לי שלא. יש מעבדת מחשבים במכללה.

 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

ברווז - אין קשר בין לימודי ההנדסאותבמכללה בה אתה לומד לבין לימודי ההנדסה שפות"ש מתכנן. יותר מזה - יש הבדלים אפילו אם יבחר בטכניון או באת"א. כל מוסד ודרישותיו, כל מוסד והתנאים שהוא מספק לסטודנטים. לכן ההמלצה שאני חוזר עליה בשלישית: כאשר יחליט על המסלול ויתקבל לימודים יברר בפקולטה הרלוונטית.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

יש קשר בהחלט. זה לא משנה אם זה הנדסאי, מהנדס או לימודי תעודה כלשהם.

אני הייתי מוודא דווקא עם סטודנטים מהשנתונים האחרונים.

 

בדרך כלל יש מעבדות גם באוניברסיטאות, אבל לא תמיד אפשר להיות תלוי בהן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
לפני 9 שעות, Liviur כתב:

תשמע - אפשר לדבר על זה עד מחר :) אבל בסופו של יום יש בדיוק 2 קומפיילרים סטנדרטים בתעשיה בהקשר המצומצם הזה:

1. gcc

2. clang/llvm

זה היה gcc :)

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

לגבי SSD, אין מחשב ברמה סבירה שלא בא עם SSD,אבל יש הבדלים בביצועים. לא משהו שאני מבין בו אבל גם לסוג החיבור וה-SSD עצמו יכולה להיות משמעות. 

 

לגבי טאבלט כמחברת, לפי מה שאמרו לי מנוסים, זה מאוד מאוד עוזר בייחוד ברישום נוסחאות. 

אישית, גם בגילי המתקדם לא הייתי נכנס ללימודים בלי אחד, אבל הרשימות שלי בלימודים תמיד נראות יותר כמו תרשים זרימה ופחות כמו הכתבה בפסקאות. 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

טאבלט זה מאוד נוח אם אתה מהמסכמים או מרושמי ההערות.

 

לדעתי 80% קוראים סיכומים של אחרים ובאים להקשיב.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

גם אם כותבים בכל ההרצאות, זה עדיין פחות שעות מאשר שעות התרגול העצמי בבית. פותרים, ושוב, ומוחקים, ושוב, ומהתחלה.... במקום לשרוף 2000 מחברות ולאבד את עצמך, כותבים בטאבלט וגם אפשר בקלות לייצא ולהגיש, וגם למצוא את זה בעתיד אם תצטרך.

וזה בלי לדבר על יישור אוטומטי של קווים, להדביק את השאלה ישירות מהpdf בראש הדף, ועוד.

 

יש סיבה של99% מהסטודנטים להנדסה / מדעים מדויקים יש טאבלט, זה באמת יותר נוח.

פורסם
לפני 4 שעות, Ooga כתב:

זה פשוט לא נכון. אני גם עם מחשב נייח עם כרטיס מסך די רציני, וגם עם נייד עם כרטיס מובנה.

סוליד רץ אותו דבר

 

אז אפשר לסגור את nVidia? 

 

לא רוצה לעשות מזה ויכוח, דעתי הושמעה, שהסטודנט יחליט לאיזה מסלול הוא נרשם ושיהיה בהצלחה, זה מה שחשוב.

פורסם

לשימושים בסיסים יחסית בסולידוורקס (הרוב הגדול של מה שעושים בתואר ראשון) לא צריך כרטיס מסך חזק במיוחד. זה לא אומר שלכרטיסי מסך חזקים אין את המקום שלהם (להרכבות גדולות או שימושים שונים לגמרי כמו אינטיליגנציה מלאכותית).

 

אגב, גם אונשייפ, למרות שהוא כביכול בענן, משתמש בכרטיס המסך של המחשב, והוא לא ממש שונה מסוליד בקטע הזה.

"ai motoare capul doare"

פורסם (נערך)
לפני 17 דקות, פריג'י כתב:

אז אפשר לסגור את nVidia?

לקחת רק חלק מהציטוט שלי, והגעת למסקנה אחרת, יפה. 

מעבר לעובדה שהכרטיסים של אנוידיה ממש לא מתוכננים רק לתוכנות קאד - דיברתי על דרישות של סטודנט.

למה שסטודנט עושה ב 4 שנות לימודים, הוא לא יראה הבדל בין מחשב עם כרטיס חיצוני לבין מחשב בלי.

ואני רושם את זה כמישהו שבדיוק עובד על הרכבה בזמן הנסיעה ברכבת.

 

מצד שני, אם זה היה מחשב גיימינג כלשהו - כנראה שלא היה לי את הכח לסחוב אותו בנסיעות כל פעם, אז לא הייתי עובד על כלום.

עריכה אחרונה על ידי Ooga
פורסם
לפני שעתיים, DubelBoom כתב:

גם אם כותבים בכל ההרצאות, זה עדיין פחות שעות מאשר שעות התרגול העצמי בבית. פותרים, ושוב, ומוחקים, ושוב, ומהתחלה.... במקום לשרוף 2000 מחברות ולאבד את עצמך, כותבים בטאבלט וגם אפשר בקלות לייצא ולהגיש, וגם למצוא את זה בעתיד אם תצטרך.

וזה בלי לדבר על יישור אוטומטי של קווים, להדביק את השאלה ישירות מהpdf בראש הדף, ועוד.

 

יש סיבה של99% מהסטודנטים להנדסה / מדעים מדויקים יש טאבלט, זה באמת יותר נוח.

הפתרון הוא להעתיק שיעורי בית, ואז אתה מצליח מהנסיון הראשון .

  • מצחיק 1

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

כל הדיונים פה מאד מעניינים אבל המלצה לדגם עוד לא ראיתי ☹️

לקחתם את ה"הנדסה" רחוק מדי. הכוונה הייתה שזה לא סטודנט למשפטים שרק קורא PDFים וכותב מסמכי וורד.

מה שאומר שאולי צריך מעבד קצת חזק על חשבון HD, או אם יש 32GB בתקציב (לא ראיתי).

אני מניח שאם יהיו תרגילים או פרוייקטים תובעניים ישתמש בנייחים שבבית או בחווה שבמוסד הלימודים. זה עוד קצת רחוק, אבל את המחשב צריכים עכשיו.

 

אודה למי שיכול להציץ במה שנמכר היום ויתן תובנות, רצוי דגמים, מועד הנסיעה לאילת מתקרב.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

אני העברתי את הלימודים עם Hp28S
יש לי אותו עד היום עם הספרות המקורית... וגם הוא היה אובר קיל
HP - HP-28s - - HP HP28s - hp.ledudu.com - Hp pocket computer & calculator  gallery of ledudu. - RETRO CALCULATOR FX PB SF LC SL HP FA

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
×
×
  • תוכן חדש...