Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1066 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הונדה ג׳אז 2017 , מטופלת בקביעות במוסך מורשה של הונדה  עם היסטוריה מתועדת היטב. נטען שלא בוצעה אף פרוצדורה מחוץ למוסך זה. 

 

מטריד בעיקר החלק של הגיר. אשמח להמלצות כיצד לפעול ומה לבדוק עם מוסך החברה

20230721_165639.jpg

פורסם

בהיסטוריה של המוסך לא רשום שום דבר על פירוק גיר?
תכלס הדברים שמצריכים פה טיפול הם תושבת מנוע וצמיגים קדמיים,לבדוק האם קיימת באמת נזילת שמן מהמנוע.
הגיוני שתותבים בני 6 סדוקים זה בלאי סביר,במידה והם לא קרועים ואין בהם חופשים אז לא הייתי מטפל בזה כרגע.
אמרו לך איפה הם ראו נזילת שמן במערכת הנעה? ציריות? גיר עצמו? איפה בדיוק? לא הייתי מסתמך יותר מידי על הבדיקה הזו מהפן של פירוק הגיר,קשה לראות דברים כאלו בבירור.

סך הכול בדיקה טובה.

 

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
לפני 15 דקות, ArikC כתב:

בהיסטוריה של המוסך לא רשום שום דבר על פירוק גיר?
תכלס הדברים שמצריכים פה טיפול הם תושבת מנוע וצמיגים קדמיים,לבדוק האם קיימת באמת נזילת שמן מהמנוע.
הגיוני שתותבים בני 6 סדוקים זה בלאי סביר,במידה והם לא קרועים ואין בהם חופשים אז לא הייתי מטפל בזה כרגע.
אמרו לך איפה הם ראו נזילת שמן במערכת הנעה? ציריות? גיר עצמו? איפה בדיוק? לא הייתי מסתמך יותר מידי על הבדיקה הזו מהפן של פירוק הגיר,קשה לראות דברים כאלו בבירור.

סך הכול בדיקה טובה.

 

 

לא פורק הגיר במוסך. רק החלפת שמן. 

נזילת שמן - להבנתי בגיר עצמו, יכול לנסות לתחקר ביום ראשון. 

תושבת המנוע החלשה כנראה בגלל גומיות

לטענתו גם הגיר קצת "מתאמץ"

 

פורסם

מה הכוונה מתאמץ?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

לדעתי מאוד לא סביר שבאמת הרכב עבר פירוק גיר במוסך שהוא לא המוסך המורשה. 

 

מה שכן, יש הנחיות מאוד ברורות לגבי תדירות החלפות שמן גיר ברכב הזה, ( שנתיים או 30 אלף קילומטר), האם זה בוצע לפי ההנחיות?

פורסם
לפני 21 דקות, davemustaine87 כתב:

לדעתי מאוד לא סביר שבאמת הרכב עבר פירוק גיר במוסך שהוא לא המוסך המורשה. 

 

מה שכן, יש הנחיות מאוד ברורות לגבי תדירות החלפות שמן גיר ברכב הזה, ( שנתיים או 30 אלף קילומטר), האם זה בוצע לפי ההנחיות?

 

אכן כן

פורסם
לפני 13 שעות, davemustaine87 כתב:

אז הדבר היחיד שהייתי מוודא זה שהנזילה הזאת זה לא משהו רציני(כניראה לא) וזהו. מלבד זה ניראת בדיקה טובה

 

תודה.

אוכל לסמוך על המוסך שטיפל ברכב שיגיד אם יש תקלה רצינית?

×
×
  • תוכן חדש...