Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב חשמלי עם טווח של 260 - בכמה חברות הטרייד אין מתמחרות אותו ? כאן התשובה


davemustaine87
שימו לב! השרשור הזה בן 400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לא יודע כמה נפוץ רכב חשמלי בן 3 שהולך לטרייד אין, אז סתם מפרסם את מה שעבר על ידידה שעשתה טרייד על הרכב שלה.

הייתה לה MG ZS EV עם טווח של 260 קילומטר. הרכב עבר 70 אלף קילומטר. יד 1 , מטופל במורשה מן הסתם, הרכב עדיין באחריות לעוד שנתיים או 150 אלף קילומטר.  הייתה לה את הגרסא הבכירה שנמכרה בזמנו ב -141 אלף. המחירון של הרכב היה 120 אלף. 

היא עברה כמה מגרשים וסוכניות והציעו לה על הרכב 70-75 אלף שקל. היחידים שהציעו מחיר סביר היו BYD והציעו לה 90 אלף על הרכב. ואיתם היא המשיכה. היא לא רצתה ולא עניין אותה לנסות למכור עצמאית את הרכב. 

 

אמנם מקרה אחד, וקשה להשליך ממנו, אבל ניראה שברגע התחילו להופיע טווחי 400 קילומטר, זה גרם לקטילה של רכבי ה-250. מאוד מקווה שלא יתחילו להופיע רכבים עם טווח של 600 קילומטר, כי כניראה זה יעשה בדיוק את אותו אפקט לרכבי החמשליים כיום 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עניין אותה למכור עצמאית וזה עלה לה 20-30k...

זה המוסר השכל היחיד מהסיפור שלך.

  • רעיון טוב! 6
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו בתקופה שהטכנולוגיה מתפתחת בקצב שיא, היום 400-450 ק"מ נחשב סביר לרכב חשמל ואנשים ככל הנראה לא יקנו פחות טווח מזה כי התשתיות בארץ לא מאפשרות טעינה מהירה בכל מקום, שלא נדבר על עמדה בבית שלא כל אחד יכול להתקין.
בדיוק כמו שציינת אם טסלה לדוג תציג בדגם הבא טווח 600-800 זה יהיה אולי מהלך שובר שוק שיצניח את כל השאר כלפי מטה.
זה הסיכון שקונים טכנולוגיה חדשה בתחילת דרכה,יש סיכונים.

MAZDA 3 SPIRIT 2015

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור קניין טרייד אין,המחיר שנתנו לה הוא הגיוני,אני הייתי מתמחר גם בסביבות המחיר הזה,אם הרכב ממש שמור אולי לכיוון ה80.

צריך להתחשב בלא מעט דברים,נתחיל מזה שהדגם החדש עולה 148 אלף ש"ח,וזה רכב לאחר מתיחת פנים,וגם עם סוללה גדולה יותר,אז כבר מחירון של רכב בן 3 שעומד על 120 אלף ועם 70 אלף ק"מ הוא לא הגיוני בעליל.

הרכב שלה עם ק"מ מעל הממוצע,ואנחנו לא יודעים מה צריך לעשות ברכב מבחינת השבחה(פחחות/מכנית/צמיגים וכו')

וגם אז מחיר ריאלי של רכב כזה תקין הוא סביבות ה100 אלף ש"ח -+ למכירה בשוק הפרטי,אם היא תנסה למכור במחירון שום סיכוי סביר שהיא תצליח.
 

Bayerische Motoren Werke

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • ספונסר פורום
לפני 53 דקות, סולל הדרך כתב:

לא עניין אותה למכור עצמאית וזה עלה לה 20-30k...

זה המוסר השכל היחיד מהסיפור שלך.

יש עוד מוסר השכל מהמחירים שהוצעו לגברת -

 

שוק הרכבים החשמליים נמצא עדיין בתחילת דרכו.

המחירים הנמוכים שאנשים מקבלים בהצעות טרייד אין (ואני בהחלט יודע על מקרים נוספים) משקפים את

הסיכון הגדול שחברות הטרייד אין חשות שהן נוטלות בקניית רכב שכבר איננו נמצא בחזית הטכנולוגיה החשמלית,

שזזה קדימה כל הזמן, כפי שציין @Tom777.

בנוסף - יש לקחת בחשבון שבתוך בליל החשמליות הסיניות שמציף אותנו, יש לא מעט חברות קטנות, שלא לומר קיקיוניות, שהמכירות בישראל מהוות אצלן אחוז גבוה מהיצוא, או חברות חדשות בכלל (כגון WEY, ORA, סרס, איוויז, VOYAH, סקייוול) שלא יכול להיות לגביהן כל מידע רלוונטי לקביעת ערך עקב חוסר ניסיון מוחלט עם המותגים השונים.

 

ולכן, יחד עם העובדה שאין מדובר לעולם במחירי מציאה,  זו עוד סיבה מבחינתי לייעץ ללקוחות בעת הזאת - נסו לחכות קצת עם הקנייה של חשמלית סינית עד שיהיה בשוק יותר מידע לגבי איכויות, אמינות ושמירת ערך.

במקרה של צ'רי - זה אפילו זועק עוד יותר לשמיים - מדוע בכלל להשקיע סכומים גבוהים בקניית רכב בנזין סיני בזבזן במוצהר, כשברור לכל שהיבואן בסה"כ מנצל את חלון הזמנים הנוכחי, בו עדיין יש בעיות באספקה של רכבים "נורמליים", ופשוט זורק פה על השוק אלפי רכבים מיושנים בכל קנה מידה.

 

בשורה התחתונה - MG משומשת במחיר טרייד אין מגוחך בהחלט איננה סיפור יוצא דופן. ותחשבו על זה.

 

 

  • אהבתי 6

 

933126724_WhatsAppImage2021-07-03at20_39_08.thumb.jpeg.64edf5191b8e50ab7f237a75a4828929.jpeg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, סולל הדרך כתב:

לא עניין אותה למכור עצמאית וזה עלה לה 20-30k...

זה המוסר השכל היחיד מהסיפור שלך.

אני הכי לא בעד השירות של טרייד אין ולדעתי תמיד עדיף למכור/לקנות באופן עצמאי.

עם זאת-צריך לזכור שמדובר בדגם שלמשך תקופה ארוכה נמכר במבצע של 128k ש״ח ועמדת טעינה מתנה, אז כנראה שיש פער מסוים אבל לא 20-30k (שכן אתה כבר מגיע לרמת מחיר של 110-120k).

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, davemustaine87 כתב:

הייתה לה את הגרסא הבכירה שנמכרה בזמנו ב -141 אלף. המחירון של הרכב היה 120 אלף. 

 

המחירון לא רלוונטי, תמורת 18 אלף ₪ יותר יש ORA חדשה עם טווח 300 ובלי בלאי של 70 אלף קילומטר.

 

כפי שזה מרגיש (לי) כרגע, טווח זה הפרמטר הכי חשוב ברכב חשמלי, אחרי זה בטיחות ואבזור 

לצורך העניין, מי יקנה SERES עם טווח מוצהר של 331 (וריאלי 220-250) במחיר של 150 אלף היום? כשיש ג'ילי, BYD, ORA באותו מחיר+/-, עם טווח ריאלי הרבה יותר גדול

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, סולל הדרך כתב:

לא עניין אותה למכור עצמאית וזה עלה לה 20-30k...

זה המוסר השכל היחיד מהסיפור שלך.

 

אז אתה אומר היה לה סיכוי למכור עצמאית ב-110-120 אלף שקל? מעניין. 

כי אמנם טרייד זה לא מוסד צדקה, והוא רוצה להרוויח אבל אתה יכול לקבל דרכו מושג כלשהו כמה הרכב שלך שווה, הרי בכול זאת, הם מוכרים הרבה יותר רכבים ממך. 

אני מבטיח לך שמאזדה או טויוטה לא היו מקבלות הצעות של 60-75 אחוז מהמחירון בטרייד אין. להגיד לך יותר מזה, אני חושב שגם פיזו עם מנוע פיורטק הייתה מקבלת יותר מזה. 

 

לפני שעתיים, NINJMNKY כתב:

המחירון לא רלוונטי, תמורת 18 אלף ₪ יותר יש ORA חדשה עם טווח 300 ובלי בלאי של 70 אלף קילומטר.

 

המחירון דווקא יחסית הגיוני לרכבים שאמורים להיות מבוקשים(כול החשמליות למינהם) 

היחידה ברמת השוואה היא הגילי בגרסת ה-350 והיא עולה 32 אלף יותר מהמחירון הפורמלי. 

ה-ORA עם תא מטען של פיקנטו פשוט לא רלוונטית לקהל היעד של הרכבים הללו. 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מתיימר להיות לוי יצחק אבל הפחתה של 10k מהמחירון (נגיד מכרה ב 110) היא עיסקה די אטרקטיבית בטח לרכב שמור ופרטי.

ל 99 אחוז מהמקרים 250 ק"מ זה די והותר ואם החלטת לנסוע פעם בשנתים לאילת אז תעצור לקפה וחשמל אצל כושי.

אני לא חושב שטווח של 400 ק"מ הוא משמעותי בשימוש של רוב האנשים. זה נייס טו האב אבל בתכלס... עושים גג 100-150 ק"מ ביום רע.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי הטווח בלבד (לא מדבר על המותג ומחירונים), רכב חשמלי של 250 ק"מ יכול להיות אחלה רכב שני במשפחה. מי שכבר קנה חשמלית חדשה עם טווח של 400, התקין עמדת טעינה, מבין את היתרונות הגדולים של חשמל והתמכר לנהיגה בהם - הגיוני שיקנה רכב חשמלי שני, קטן וזול יותר, ויסתפק בטווח שבמילא מספיק ל-99% מהנוסעים במסלול יומי קבוע. לכן לדעתי מוקדם להספיד את החשמליות הקטנות עם הטווחים הקצרים, דווקא חדירת ה"מתקדמות" לשוק יכולה לעורר ביקוש לקטנות.

  • אהבתי 1

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני כשעה, davemustaine87 כתב:

אז אתה אומר היה לה סיכוי למכור עצמאית ב-110-120 אלף שקל? מעניין.

 

לדעתי לא, אולי אם הרכב מצופה זהב.

יש בלוחות רכב כזה עם 22000 ק"מ ב- 78000 ש"ח, ויש עוד דוגמאות, חלק חיים את המציאות וחלק חיים בסרט.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, davemustaine87 כתב:

המחירון דווקא יחסית הגיוני לרכבים שאמורים להיות מבוקשים(כול החשמליות למינהם) 

היחידה ברמת השוואה היא הגילי בגרסת ה-350 והיא עולה 32 אלף יותר מהמחירון הפורמלי. 

ה-ORA עם תא מטען של פיקנטו פשוט לא רלוונטית לקהל היעד של הרכבים הללו. 

 

הרבה מאוד מנהגי רכב חשמלי קנו כזה בגלל שהוא חשמלי, לא בגלל תא המטען שלו, זה בגדר בונוס

ה ORA בעוד שלוש שנים תהיה עדיין באחריות ויש לזה השפעה גם על המחיר וגם על הסחירות, ה MG מנגד כבר תהיה שנה מחוץ לאחריות.

על חדש אפשר לקבל מימון נוח מהיבואן, כנראה בריבית יותר נמוכה ממה שאפשר להשיג הלוואה בבנק כנגד רכב יד 2

בהבדל של 18 אלף בין חדש למשומש, אני אישית הייתי מתפשר על תא המטען ולוקח חדש בלי לחשוב פעמיים

 

לפני שעתיים, סולל הדרך כתב:

ל 99 אחוז מהמקרים 250 ק"מ זה די והותר ואם החלטת לנסוע פעם בשנתים לאילת אז תעצור לקפה וחשמל אצל כושי.

אני לא חושב שטווח של 400 ק"מ הוא משמעותי בשימוש של רוב האנשים. זה נייס טו האב אבל בתכלס... עושים גג 100-150 ק"מ ביום רע.

 

אם יש עמדה ביתית אז הטווח פחות משמעותי, לי אין ואני ממש לא רואה את עצמי חי עם רכב של 250 ק"מ, כשרק הנסיעות להורים הן 200קמ בסופש.

חרדת טווח זה דבר מאוד אמיתי ברכבים מהדור הקודם.

 

לפני שעה, Cadillac58 כתב:

לגבי הטווח בלבד (לא מדבר על המותג ומחירונים), רכב חשמלי של 250 ק"מ יכול להיות אחלה רכב שני במשפחה. מי שכבר קנה חשמלית חדשה עם טווח של 400, התקין עמדת טעינה, מבין את היתרונות הגדולים של חשמל והתמכר לנהיגה בהם - הגיוני שיקנה רכב חשמלי שני, קטן וזול יותר, ויסתפק בטווח שבמילא מספיק ל-99% מהנוסעים במסלול יומי קבוע. לכן לדעתי מוקדם להספיד את החשמליות הקטנות עם הטווחים הקצרים, דווקא חדירת ה"מתקדמות" לשוק יכולה לעורר ביקוש לקטנות.

 

מסכים, אבל לא ב 120 אלף לרכב בן 3.

ב 90-100 אלף זה אחלה רכב שני, בכיף הייתי מחליף את המיקרה של אשתי בכזה.

היום: ג'ילי גיאומטרי C

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, NINJMNKY כתב:

הרבה מאוד מנהגי רכב חשמלי קנו כזה בגלל שהוא חשמלי, לא בגלל תא המטען שלו, זה בגדר בונוס

 

אני חושב דווקא הפוך. 

גם בפועל רואים את זה שרכבים חשמליים "פרקטים" נמכרים בכמויות וכאלה שלא, כמעט ולא- כולל את ה-אורה. 

ניראה בהמשך אם זו באמת הסיבה למכירות הנמוכות של האורה, או אולי ענייני מלאי ודברים כאלה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 55 דקות, davemustaine87 כתב:

 

אני חושב דווקא הפוך. 

גם בפועל רואים את זה שרכבים חשמליים "פרקטים" נמכרים בכמויות וכאלה שלא, כמעט ולא- כולל את ה-אורה. 

ניראה בהמשך אם זו באמת הסיבה למכירות הנמוכות של האורה, או אולי ענייני מלאי ודברים כאלה. 

בוא תראה דיווח מעניין ממש מעיר הנמל לגבי ora :

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid02CHJwYMCnSsf7GBrv48xuHdqkmnwP8rGzaxhENSZqnaETWNpdhWt3dhX2kdW9fChzl&id=100003433045359&mibextid=Nif5oz

עריכה אחרונה על ידי harhanegev
  • אהבתי 3

יונדאי i-20 ,  שמח שלא הקשבתי לשונאי הגיר הרובוטי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לובינסקי מפרסמים מספר רכבים כאלו שנת 2020 באזור 100,000 ש"ח לפני מיקוח

מצ"ב קישור מסונן מחיר עד 100 וקילומטר עד 80 אק"מ, מתוך 10 מודעות 8 של לובינסקי

עריכה אחרונה על ידי GREEN.

עבר: מציבושי כריזמה אייר 2002

הווה: ניסן אלמרה 2002

עתיד: רכב יפני עתיק ואמין מודל 2023

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 400 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...