Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1185 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני צריך לבחור רכב ליסינג מהעבודה, הבחירה היא בין טויוטה קורולה היברידית סאן, יונדאי אלנטרה פרמיום הבסיסית וקיה סלטוס אורבן גם הבסיסית.

הבנתי שיצא קיה סלטוס חדשה שאמורה להגיע לארץ בחודשים הקרובים ורציתי לדעת האם זה נכון ובמה היא השתנתה

אשמח לקבל ייעוץ לגבי הבחירה, תודה רבה

פורסם

שלום,

לא נתת שום נתונים לגבי מספר וגיל הנוסעים, כמות וסוג נסיעות, מחיר העסקאות, הגבלות ( דלק/ קילומטרים בשנה).

וכמובן העדפה אישית לרכב גבוה/ נמוך.  כי הישיבה בטויוטה נמוכה,  באלנטרה עוד יותר נמוכה. אם יש ילדים קטנים, בג'יפון הרבה יותר נוח להושיב ילדים בכסאות בטיחות.

 

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

 2 נוסעים בגיל 45 ועוד 2 בגילאי 18 ו20 ללא ילדים קטנים, מדי פעם יוצא להסיע זוג מבוגרים אבל לא באופן קבוע.

משתמשים הרבה ברכב ומדי פעם יוצא לעשות נסיעות ארוכות יחסית אז גם מחפש נוחות בנסיעות ארוכות.

יש דלקן מהחברה ולכן אין הגבלות.

העדפה לישיבה גבוהה ולרכב מרווח

בסוף מה שאני מחפש זה רכב שהכי נוח מבין השלושה ושיש לו כוח נחמד

פורסם
לפני 33 דקות, Amit63 כתב:

 

יש דלקן מהחברה ולכן אין הגבלות.

העדפה לישיבה גבוהה ולרכב מרווח

בסוף מה שאני מחפש זה רכב שהכי נוח מבין השלושה ושיש לו כוח נחמד

 קיה סלטוס או ג'יפון מקביל אחר יתאים יותר לדרישות ולהעדפות מאשר רכב פרטי נמוך .

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

במידה והרכב לא מגולם כדאי להתייחס גם להטבה בשווי שימוש שמקבלים בקורולה ואלנטרה- יתרון מובהק על הסלטוס.

אגב עד כמה שידוע לי אצלנו אין צפי בכלל לקבל אלנטרה או קורולה, כל מי שהמתין לרכבים מהסוג הזה הוצעה לו סקודה אוקטביה במקום. 

 

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם (נערך)
לפני כשעה, daniel204 כתב:

במידה והרכב לא מגולם כדאי להתייחס גם להטבה בשווי שימוש שמקבלים בקורולה ואלנטרה- יתרון מובהק על הסלטוס.

אגב עד כמה שידוע לי אצלנו אין צפי בכלל לקבל אלנטרה או קורולה, כל מי שהמתין לרכבים מהסוג הזה הוצעה לו סקודה אוקטביה במקום. 

 

ומבלי להסתכל על הנתונים שרשמת, על מה הכי היית ממליץ מבין השלושה?

עריכה אחרונה על ידי Amit63
פורסם

גם אצלינו אין אלנטרה (מי שהזמין הודיעו לו שיחפש משהו אחר.
אוקטביה וג'ילי מחליפות ברשימה
אוקטביה או סלטוס?
מבחינתי קל אוקטביה, מנוע מרווח, איכות נסיעה הרבה יותר טובים בסקודה.

פורסם
לפני 10 דקות, llaavvii כתב:

גם אצלינו אין אלנטרה (מי שהזמין הודיעו לו שיחפש משהו אחר.
אוקטביה וג'ילי מחליפות ברשימה
אוקטביה או סלטוס?
מבחינתי קל אוקטביה, מנוע מרווח, איכות נסיעה הרבה יותר טובים בסקודה.

אוקטביה ללא ספק, מרווחת, איכותית ועם יחידת הנעה נהדרת.

 

משמח לשמוע שהאוקטביה זמינה בליסינג

פורסם
לפני 8 שעות, Amit63 כתב:

ומבלי להסתכל על הנתונים שרשמת, על מה הכי היית ממליץ מבין השלושה?

אם חשוב לך גובה ונוחות אז כנראה שסלטוס תהיה הכי מתאימה.

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

×
×
  • תוכן חדש...