Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1318 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב,

המחשב בבית מתחיל להזדקן, מבצעי בלק פריידי מתחילים לצוץ ואני התחלתי לשוטט.

דיסקליימר, ההבנה שלי במחשבים די בסיסית. אשמח אם תעמידו אותי על טעויותיי.

 

המחשב משמש את אישתי לעבודה (חיבור מרחוק) ושלל שימושי בית קלאסיים: סרטים, שיטוטי רשת, קבצים, מסמכים, תוכנות אקראיות ומדי פעם עריכות תמונות/וידאו קלות (לא בקיא בפרטים או בתוכנות, אבל זה ממש בקטנה).

נקודת המוצא שלי הייתה שאני מחפש מחשב נייד, לפחות 16GB של ראם (הבנתי שזה אמור לספק לשימושים האלו), מסך בגודל של לא פחות מ- 15" ('אני לא אוהבת מסכים קטנים', למרות שמחובר לזה עוד מסך) וסדרה גבוהה של חברה טובה כדי לקבל איכות ואמינות לאורך זמן. אהה... והיא לא רוצה אפל. אני מחפש גם בחו"ל (יש מי שיביא) וחשבתי על תקציב באזור 1000-1300$ (לא בטוח שזה יספיק).

 

ניתקלתי בטעות בדיל הזה:

https://www.bestbuy.com/site/dell-xps-15-15-6-fhd-laptop-12th-gen-intel-core-i7-16gb-memory-nvidia-geforce-rtx-3050-ti-512gb-ssd-silver/6504384.p?skuId=6504384

באריזה פתוחה (open-box) זה יוצא 1385$.

אם אני מבין נכון, זו אמורה להיות מכונה נפלאה.

אפילו בור כמוני מכיר את סדרת XPS, המעבד נראה לי חזק ויעיל (הדור האחרון?), הראם 16 הוא סבבה וממה שכתוב שם אפשר להרחיב עד 32GB (כמה בערך זה עולה?), הכרטיס מסך חזק מאוד למרות שאני לא באמת צריך את זה (אפשר למכור או משהו?), זכרון של חצי טרה זה נחמד וגם אותו אפשר להרחיב.

בקיצור, בעיני מישהו שלא מבין זו נראית עסקה מעולה.

 

האם יש משהו שאני מפספס?

האם כדאי לחטוף בשתי ידיים?

 

אשמח לכל עזרה.

תודה רבה והמשך ערב נפלא.

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

אם המחשב מיועד רק לשימוש ביתי תקח נייח, מחשבים ניידים חלשים ומוגבלים בכל תחום בהשוואה

פורסם

תודה.

 

לפני 39 דקות, Mikelt89 כתב:

אם המחשב מיועד רק לשימוש ביתי תקח נייח, מחשבים ניידים חלשים ומוגבלים בכל תחום בהשוואה

 

אתה אכן צודק אבל: 1. צריך נייד כי אשתי יוצאת עם זה לא פעם ועובדת, 2. נייח אקנה פה בארץ. קשה לי להאמין שאקבל מפרט טוב יותר במחיר זול יותר מזה.

 

לפני 17 דקות, פריג'י כתב:

היו פה מלא שרשורי מחשב נייד לאחרונה, עם קישורים והסברים מעולים של @falou, @Liviur ועוד.

 

אכן דפדפתי בהם והם עמוסים בתוכן מעולה.

זו גם הסיבה שהדבר הראשון שבדקתי זה אם יש אפשרות למק. אבל אין...

 

לפני 18 דקות, פריג'י כתב:

בכללי, דל xps נשמע לי אוברקיל ממש לצרכים האלו.

 

נכון, רק שההצעה הספציפית היא במחיר דומה למשהו עממי יותר. ואם אפשר לקבל יותר, למה לא?

Today is a great day!

Just like every day...

פורסם

נראה שפה בארץ המחשב הזה עולה קרוב ל- 10K, אא"כ פספסתי משהו.

אני בדר"כ מעדיף לקנות מוצר איכותי במבצע מאשר מוצר רגיל במחיר רגיל.

  • רעיון טוב! 1

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

1300 דולר לצרכים שציינת נשמעים לי סכום די גבוה.

אני לא מכיר את המשמעות של OPEN BOX.

מלבד זה, ברור שהמחשב במפרט סופר מרשים  וכמו שצוין למחשב חדש בארץ מפרט כזה ממותג וסדרה כאלו יעלה הרבה יותר.

כדאי להתמקצע יותר בסקירות וביקורות כדי להבין אם הביצוע של דל הוא טוב בדגם הזה ואין פאולים.

פורסם

במחיר כזה, קח אותו ללא היסוס

Xps מחשבים מעולים עם שרידות גבוהה

ובמפרט כזה לא תצטרך לחשוב על שדרוג לפחות 4-5 שנים.

אין פה עניין של אוברקיל בכלל

פורסם
לפני 10 שעות, GR8Day כתב:

באריזה פתוחה (open-box) זה יוצא 1385$.

 

 

 

בסכום הזה - קח אותו.

אין בעיה בד"כ לקנות Open Box ממוכר מבוסס.

האם אפשר להסתפק במשהו זול יותר?

כן.

אבל יש כאן מסך 16:10 ברזולוציה יותר מבסיסית, שזה טוב כשהוא גדול והוא מחשב חזק להרבה זמן.

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
בתאריך 9.11.2022 בשעה 20:52, Mikelt89 כתב:

אם המחשב מיועד רק לשימוש ביתי תקח נייח, מחשבים ניידים חלשים ומוגבלים בכל תחום בהשוואה

תלוי מה הדרישות.

 

אם זה מחשב גיימינג שכל הזמן יושב על השולחן ומחובר למסכים ואמצעי קלט חיצוניים - אז כן, חד משמעית מחשב נייח ייתן לך VFM גבוה יותר.

 

אם זה מחשב לשימוש ביתי בסיסי של אופיס/אינטרנט/סרטים - כבר פחות עקרוני. הביצועים פחות חשובים, ב~2000 ש"ח אתה מקבל היום מחשב נייד סבבה ועם בונוס של אפשרות לקחת אותו ממקום למקום.

לפני שעתיים, GR8Day כתב:

המחשב הוזמן.

תודה רבה לכולם. עזרתם לי מאוד! כמו תמיד. טוב, כמעט תמיד...

איך הזמנת אותו לארץ אם אפשר לדעת?

בתאריך 9.11.2022 בשעה 22:06, Froyne כתב:

אני בדר"כ מעדיף לקנות מוצר איכותי במבצע מאשר מוצר רגיל במחיר רגיל.

אני מעדיף להיות עשיר ובריא ומאשר עני וחולה.

 

אבל (לא קשור למחשב שהזמין פות"ש), אני מעדיף לקנות מוצר איכותי במחיר רגיל מאשר דרעק במבצע

(שוב, לא קשור למחשב של פות"ש, מדובר במחשב מעולה).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
לפני 19 דקות, vadim6385 כתב:

איך הזמנת אותו לארץ אם אפשר לדעת?

בתאריך 9.11.2022 בשעה 22:06, Froyne כתב:

 

הזמנתי לקרוב משפחה בארה"ב.

יש אנשים שבאים והולכים שיכולים להביא.

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם

בהצלחה! זו סידרה מצויינת .
רק קח בחשבון שבד״כ לא תהיה אחריות בארץ למחשב שנקנה בארה״ב (פעם זה היה יותר נפוץ לסדרות העסקיות, היום כמעט שלא קיים, פרט לסידרת ה-Thinkpad, ושם מעבדות היבואנים גובות $40 לכל פניית שירות ממי שקנה בחו״ל). אם כבר יש לך את המס׳ הסידורי של המחשב, אתה יכול לבדוק את המצב הרשמי של האחריות.
-- ממליץ שתעשה חריטה של לוח המקשים בעברית (עולה כ-200 ש״ח אא״ט), ולא המדבקות שנראות נורא אחרי כמה חודשים.
אל תסתפק במתאם אמריקאי לישראלי לתקע של כבל החשמל: רוב לא יוצרים מגע רציף טוב (במיוחד כשהם תלויים משקע), אז עדיף פשוט להחליף את הכבל בכבל אירופי יצוק שעולה בארץ 10 ש״ח (ודל נוהגים לכלול מטענים עם כבלים מודולרים).

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 3 שעות, PinkDolphin כתב:

אם כבר יש לך את המס׳ הסידורי של המחשב, אתה יכול לבדוק את המצב הרשמי של האחריות.

אם הוא נמכר כopen box - האחריות הרשמית שלו כבר התחילה כשהוא נמכר לראשונה. אולי בסט באי בעצמם יכבדו מעבר.

לפני 3 שעות, PinkDolphin כתב:

ממליץ שתעשה חריטה של לוח המקשים בעברית (עולה כ-200 ש״ח אא״ט), ולא המדבקות שנראות נורא אחרי כמה חודשים.

ואם אפשר להקליד עיוור אפילו יותר טוב. בימינו המנגנוני מקשים מתוחכמים בהרבה מפעם - פייר ? הייתי נמנע מלגעת.

 

לפני 3 שעות, PinkDolphin כתב:

אל תסתפק במתאם אמריקאי לישראלי לתקע של כבל החשמל: רוב לא יוצרים מגע רציף טוב (במיוחד כשהם תלויים משקע), אז עדיף פשוט להחליף את הכבל בכבל אירופי יצוק שעולה בארץ 10 ש״ח (ודל נוהגים לכלול מטענים עם כבלים מודולרים).

נקודה מעולה. המטענים של דל שנתקלתי בהם הם כמעט כולם מודולרים והספקים אוניברסלים ללפטופים (לבדוק ליתר ביטחון) - אם כן - להחליף את החלק של הכבל קומפלט.

  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...