Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1317 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

למדתי את זה אחרי שראיתי כמה מטענים של מחשבים נשרפים באותו חודש (ואצלי הוא לא נשרף, אבל פעם פשוט לא היה מגע טוב לשקע אז המחשב לא נטען, בדיוק שעה לפני שהייתי צריך לעשות מצגת במקום ללא חשמל...)
אני גם לא קונה מטענים עלומי שם בתור ספארים -- רק מקוריים. גם זה אחרי שנשרפו לי סינים חסרי שם. לפטופ טוב יקר מדי בשביל זה.
(וגם הממותגים הם כמובן סינים, אבל מחברות סיניות מכובדות שכותבות את השם על המוצר ושאפשר לסמוך עליהם שהם עומדים בתקנים).

פורסם

יש לזה רק נקודה קטנה אחת - מטעני USB C מחברות סבירות בימינו ללפטופים שנטענים בUSB C זה כבר הפך להיות ממש בסדר (לדוגמא - יש לAnker מטענים שיחזיקו גם את הפרו 16״ שלי ב140w ולא הייתי מהסס להשתמש)

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
לפני שעה, Liviur כתב:

יש לזה רק נקודה קטנה אחת - מטעני USB C מחברות סבירות בימינו ללפטופים שנטענים בUSB C זה כבר הפך להיות ממש בסדר (לדוגמא - יש לAnker מטענים שיחזיקו גם את הפרו 16״ שלי ב140w ולא הייתי מהסס להשתמש)

😃 Anker זו ממש, ממש לא חברה סינית עלומה -- לא מזמן חיפשתי מטען רזרבי לתפלצת לנובו שיש לי(*), והמטענים של Anker (שבד״כ ממילא אף אחד לא מוכן לשלוח ארצה) היו בכלל יותר יקרים מ-Lenovo מקביל באירופה... יש להם 3500 עובדים, וחצי מהם עובדים במו״פ.

(בסוף הסתבר שהתפלצת מתעקשת על מטען ה-slim tip המקורי של 300W  ולא תומכת בטעינת USB-C או אפילו מטעני slim tip בעלי הספק נמוך יותר, גם אם היא בכלל סגורה ולא צורכת כלום, למרות שדגמים אחים עם אותו לוח אם כן תומכים. רק שמטען ה- 300W  הזה שוקל יותר מקילו.

פורסם
בתאריך 11.11.2022 בשעה 14:19, PinkDolphin כתב:

אל תסתפק במתאם אמריקאי לישראלי לתקע של כבל החשמל: רוב לא יוצרים מגע רציף טוב (במיוחד כשהם תלויים משקע), אז עדיף פשוט להחליף את הכבל בכבל אירופי יצוק שעולה בארץ 10 ש״ח (ודל נוהגים לכלול מטענים עם כבלים מודולרים).

 

אתה מתכוון לחלק הראשון של המטען?

השקע/חוט שמתחבר ל'קופסא' (טרנספורמטור?)?

Life is a journey,

Enjoy the ride...

 

פורסם
לפני 19 דקות, Froyne כתב:

 

אתה מתכוון לחלק הראשון של המטען?

השקע/חוט שמתחבר ל'קופסא' (טרנספורמטור?)?

כן, לכבל ה-220V המודולרי שמתחבר לקופסה. החיבור בד״כ תקע קומקום  IEC320 C13,    או IEC 60320 C7 ללא הארקה (״תקע שמיניה״),   או IEC 60320 C5 עם הארקה (מת על הכינוי בארץ ״מיקי מאוס״😀).
כבר שנים שלא ראיתי מטען למחשב של יצרן  מכובד ללא כבל מודולרי; אני חושב שזה גם יותר זול להם, כי אז הם צריכים להעביר תקינה רק למטען אחד, ורק לספק את הכבל המתאים לכל מדינה/אזור.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)

בלנבו שלי זה מגיע ככה.

20221113_103653.thumb.jpg.d91a2ead67c5d3d48a4bd679cbaf3293.jpg

 

לאומת זאת. ב HP. מגיע שנאי אם כבל קומקום. אם ארקה.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי yor2

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

×
×
  • תוכן חדש...