Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7680 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כידוע לכל אזרחי מדינת-ישראל, בשעה טובה ומוצלחת נרגע הקטע של הפיגועים (והתחילו בעיות חדשות...).

הפועל היוצא מכך הוא שאחרי תקופת יובש רצינית שבה רק אמנים שכבר לא היה להם שום דבר להפסיד באו לארץ,

עכשיו מתחילים להגיע בהמוניהם שאר האמנים היותר מעניינים. הנה רשימה של הופעות מעניינות בקיץ הקרוב:

 

Megadeth - האנגר נמל ת"א 22/6/05 (150 ש"ח בנתיים)

Rolling stones (ככה לפחות מספרים ב-YNET)

Uriah Heep - היה אמור להיות במאי ונדחה ליוני/יולי. (מישהו יודע תאריך?)

Scorpions - בלומפילד 7/7/05

Keith Emerson (הקלידן של ELP) - פסטיבל אורנג' בנמל חיפה 29/6/05

Blackfield (חצי מהם כבר כאן :wink: ) - כנ"ל, רק יום לפני ב-28/6/05

Phil Collins

 

לפסטיבל אורנג' בחיפה מגיעים גם Earth Wind And fire, Faithless, Stereo MC's והזמרת של Moloko.

למי שמנוי אורנג' הכניסה לכל יום של הפסטיבל עולה 99 ש"ח, ויש שלושה ימים.

 

אני אשמח לשמוע אם יש חברים בפורום שמתכננים גם להגיע לחלק מההופעות האלו.

בנוסף, אם מישהו יודע על עוד אמנים שמגיעים, ועל הנחות למופעים (אחרי הכל זה מתכון לחור רציני בכיס...),

אז שישרשר כאן.

 

קיץ שמח,

צחי

No worries 8)

פורסם

עזוב אותך..

אין כמו עופר לוי ואיציק קלה לא צריך ללכת רחוק בשביל לשמוע מוזיקה טובה.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם
בתור משווק חיתולים למבוגרים, אני תמיד שמח שלהקות גריאטריות מגיעות לארץ. :|

 

מסכים - מה זה מקבץ הזקנים הזה שמגיע לכאן? לא שיש לי משהו נגד הרולינג סטונס, אבל אמנים מתחת לגיל 50 מפחדים להגיע לארץ?

 

ד"א - ראיתי כרטיס ביקור שלך בתחנת סונול ליד הגשר שממערב למחלף אלוף שדה :lol:

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

מישהו יודע אולי איפה אפשר להזמין כרטיסים ל-SCORPIONS ומה מחירם?

התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
פורסם
מסכים - מה זה מקבץ הזקנים הזה שמגיע לכאן? לא שיש לי משהו נגד הרולינג סטונס, אבל אמנים מתחת לגיל 50 מפחדים להגיע לארץ?
הלוואי ויהיו לי את האנרגיות של מיק ג'אגר כשאהיה בגילו (ואני לא רחוק :wink: )

סוף סוף מישהו הצליח לשכנע את אלילי תקופת התיכון שלי להגיע לכאן!

פורסם
מישהו יודע אולי איפה אפשר להזמין כרטיסים ל-SCORPIONS ומה מחירם?
הוציא לי את המילים מהפה.... (עזרה לפני שיגמרו הכרטיסים...)

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

Uriah Heep היו לפני שנה קצת, אבל באופן כללי כל הרשימה הזאת יכולה ליפול כמו דומינו.

 

במטאליסט - הפסטיבל שאמור לארח את מגדת' היו אמורים להופיע Evergrey בשנה שעברה, שביטלו ברגע האחרון, ובואו לא נשכח את Red hot chili peppers, שכרטיס להופעה שלהם כבר היה לי ביד.

 

אז אפשר להוריד את ההתלהבות. עד שהם לא כאן - שום דבר לא באמת סגור.

 

אם רוצים באמת לראות הופעות - טסים לאירופה. הגשמתי הרבה חלומות ילדות (וגם לא ילדות) בקיץ שעבר באנלגיה.

פורסם
Uriah Heep היו לפני שנה קצת, אבל באופן כללי כל הרשימה הזאת יכולה ליפול כמו דומינו.

 

במטאליסט - הפסטיבל שאמור לארח את מגדת' היו אמורים להופיע Evergrey בשנה שעברה, שביטלו ברגע האחרון, ובואו לא נשכח את Red hot chili peppers, שכרטיס להופעה שלהם כבר היה לי ביד.

 

אז אפשר להוריד את ההתלהבות. עד שהם לא כאן - שום דבר לא באמת סגור.

 

אם רוצים באמת לראות הופעות - טסים לאירופה. הגשמתי הרבה חלומות ילדות (וגם לא ילדות) בקיץ שעבר באנלגיה.

למה הזכרת לי את זה!!!

גם לי היה כרטיס, ועד שסוף סוף שכחתי מזה...

טוב אם אתם לא שומעים ממני בזמן הקרוב זה בגלל שאני בוכה בפינה חשוכה בחדרי על הכרטיס שהיה לי ועל ההופעה שהתבטלה ברגע האחרון...

 

 

בכבוד רב

לאון חבקין

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

עבר חודש קשה מאוד לתעשיית החיתולים למבוגרים הישראלית,

לאחר שקית' אמרסון הודיע שבסוף הוא לא מגיע (חולה מסכן),

ואוריה-היפ שכחו שהם היו אמורים לקפוץ לישראל (אלצהיימר).

 

אה, מגאדת' בסוף מופיעים בפלמחים ולא בהאנגר - 170 ש"ח כרטיס.

 

אבל... וזה האבל הגדול... פינק פלויד מתאחדים להופעה בשני ביולי בהייד-פארק.

יש כאן מישהו שטס לראות אותם? http://www.pinkfloyd.co.uk/

http://mitkadem.homestead.com/files/Events/FloydLive8/

No worries 8)

×
×
  • תוכן חדש...