Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1573 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מניח שהנושא לא חדש וקצת נטחן פה אבל בכל זאת משהו נראה לי נורא דפוק

לפני שהתחדשתי ברכב חשבתי לקנות ראב 4. משהו בצורה שלו היה נראה לי יפה וסמכותי כזה והגובה שלו עניין אותי כי יש לי קצת בעיות גב

קצת נסעתי וישבתי בו והאוטו פשוט לא מיוחד בשום צורה (אוקיי אולי מרווח)

לא חזק ובטח לא בעליות, מנוע רועש בהאצות בעיר אחרי כל באמפר אתה מתפרק ושום דבר ברכב לא מרגיש איכותי במיוחד. פלסטיקים פשוטים ומושבים לא נוחים (מאחור זה פשוט מיטת סוכנות)

אין מערכות בטיחות ובכללי אבזור מינימלי מאוד אולי חוץ ממולטימדיה סבבה

עכשיו נכנסתי ליד 2 לראות מחירים והייתי בהלם. אנשים רוצים עליו 100 אלף ועד 130 ואפילו 140 אלף (!!!)

עכשיו למה שבנאדם יהיה חמור לשלם על אוטו כזה 50 אלף יותר מסופרב או s60 שהוא נחות מהם בהרבהה בכל פרמטר אפשרי והוא גם לא מציע 7 מקומות או שימושיות מיוחדת (אוקיי הנעה כפולה)

במלים אחרות כולם מטומטמים?

 

לוזרים קונים אוקטביה חדשה

ווינרים קונים ראב 4 בת 6!! מהרו המלאי מוגבל

Screenshot_20220302-120200_Yad2.jpg

Screenshot_20220302-120507_Chrome.jpg

פורסם

1. אוקטביה לא רכב מנהלים

2. אנשים אוהבים רכבים גבוהים (גם לי לא ברור למה), אולי כי זה "יותר בטוח" ומקנה תחושה של ביטחון (ישיבה גבוהה כמו שציינת בעצמך, שדה ראיה וכו')

3. למה דווקא RAV4? יש ג'יפונים אחרים שאולי יהיו לך נוחים יותר.

4. סביר להניח שבגלל שהוא היברידי לעומת המתחרים שציינת שזוללים דלק מה שהופך אותו למבוקש יותר.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 5 דקות, BeBest כתב:

1. אוקטביה לא רכב מנהלים

2. אנשים אוהבים רכבים גבוהים (גם לי לא ברור למה), אולי כי זה "יותר בטוח" ומקנה תחושה של ביטחון (ישיבה גבוהה כמו שציינת בעצמך, שדה ראיה וכו')

3. למה דווקא RAV4? יש ג'יפונים אחרים שאולי יהיו לך נוחים יותר.

4. סביר להניח שבגלל שהוא היברידי לעומת המתחרים שציינת שזוללים דלק מה שהופך אותו למבוקש יותר.

אני נסעתי לא בהיברידי והמחיר שלו לא רחוק (עם 152 כ"ס לגיפון בלי טורבו כן?)

כן אני יודע שאוקטביה זה לא מנהלים אבל שמתי לפרופורציה שמדובר ברכב חדש מהניילונים ולא בן 6

אני את הבחירה שלי כבר עשיתי אני רק מתפלא מהמצב

 

Screenshot_20220302-124412_Yad2.jpg

פורסם

קבל שוק יותר גדול.

תסע בניסאן מקסימה ואז תבדוק כמה עולה כזו חדשה לעומת אחת בת 3-5

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 8 דקות, EliC25 כתב:

קבל שוק יותר גדול.

תסע בניסאן מקסימה ואז תבדוק כמה עולה כזו חדשה לעומת אחת בת 3-5

כן הסופרב והוולוו זה רק משלים ברור שיש עוד

אין כל כך הרבה ביד 2 אבל נראה כמו ירידת ערך דומה לוולוו לא?

מה שכן חשבתי פעם על המקסימה אבל היא ממש ענקית ועם מרחב פנים ובגאז מספיקים בקושי וזה קצת מבאס

גם בוולוו אין שטחים עצומים אבל לפחות היא לא כל כך ארוכה

×
×
  • תוכן חדש...