Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם כדאי לקנות רכב חשמלי?


roy007
שימו לב! השרשור הזה בן 856 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לדעתי זה מכניס סיבוכיות מיותרת לכל התהליך של חיפוש עבודה שהוא מורכב ממילא.

 

יותר הגיוני להמשיך לנסוע על בנזין עוד עשור עד שכל חבלי הלידה האלה יסתדרו ויהיו עמדות טעינה ב100% מהחניות.

  • רעיון גרוע 3
  • מצחיק 1

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 217
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

למי שאין אפשרות להטעין בבית כדאי להתרחק מרכב חשמלי. לבנות על טעינה בעבודה נשמע לי כמו מתכון לצרות. להטעין בעמדות ציבוריות באופן קבוע זה בזבוז זמן מטורף בלי קשר לפגיעה בסוללה.

עריכה אחרונה על ידי galbh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, edward כתב:

מה התוכנית אם מחר בבוקר מפטרים אותך?

ואם הוא בעל הבית?

 

שים לב שאתה מדבר בתיאוריה.

המשתמש @ldti נוהג ברכב חשמלי כבר שנתיים וחצי אם לא למעלה מכך.

 

 

 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, discoTD5 כתב:

ואם הוא בעל הבית?

 

שים לב שאתה מדבר בתיאוריה.

המשתמש @ldti נוהג ברכב חשמלי כבר שנתיים וחצי אם לא למעלה מכך.

 

 

 

מן הסתם אם אתה בעל הבית תעשה מה שאתה רוצה כי אין בעיה. אבל רוב האנשים הם שכירים.

 

לגבי כמה זמן מישהו מחזיק את הרכב, אפשר בתיאוריה להחזיק גם עשר שנים ומחר בבוקר מפטרים אותך ואין יותר איפה לטעון את הרכב כל יום בצורה נוחה.

 

אני כמובן לא מדבר על אף אחד באופן אישי אלא באופן כללי, שפתרון תחבורה צריך להיות באופן אידאלי משהו בלתי תלוי במעסיק שלך או בבעל הבית שלך. 

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, galbh כתב:

למי שאין אפשרות להטעין בבית כדאי להתרחק מרכב חשמלי. לבנות על טעינה בעבודה נשמע לי כמו מתכון לצרות. להטעין בעמדות ציבוריות באופן קבוע זה בזבוז זמן מטורף בלי קשר לפגיעה בסוללה.

 

לא מסכים איתך. מכיר באופן אישי כמה נהגים שמטעינים בעמדות ציבוריות ומסתדרים מצוין. כמות העמדות הציבוריות גדלה כל הזמן ובסופו של דבר הרבה נהגים שאין להם אפשרות להתקין עמדה פרטית ישתמשו בעמדות ציבוריות. יש לך פריסה רחבה בכל הארץ של עמדות ציבוריות במרכזי קניות, חניונים, מלונות, מקומות עבודה, תחנות דלק ואף בשכונות מגורים.

 

לפני 10 שעות, Boltik כתב:

ובכיס. מחיר החשמל בעמדות ציבוריות פי 2-3 ממחיר החשמל הביתי, שזה די מביא לעלויות "תדלוק" קרובות לעלויות רכב בנזין היברידי.

 

עבור עמדות הטעינה האיטיות והמהירות של ג'ינרג'י ברחבי הארץ המחיר רק של 75 אגורות לקוט"ש, יקר רק במעט ממחיר קוט"ש לצרכן הפרטי.

 

לפני 9 שעות, edward כתב:

יש מעט מאוד מקומות עבודה שיסגרו לך מקום חניה לשימושך הפרטי כדי שתוכל לטעון שם במהלך היום. 

 

 

יש כבר הרבה מקומות עבודה שהתקינו עמדות טעינה במקומות שמורים לרכבים חשמליים, למשל אינטל, HP, אמדוקס, אלביט, מיקרוסופט, חברת חשמל, יפאורה תבורי, ICL וזה רק חלק קטן מהחברות.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, Gopher כתב:

 

יש כבר הרבה מקומות עבודה שהתקינו עמדות טעינה במקומות שמורים לרכבים חשמליים, למשל אינטל, HP, אמדוקס, אלביט, מיקרוסופט, חברת חשמל, יפאורה תבורי, ICL וזה רק חלק קטן מהחברות.

 

זה לא סותר את מה שאמרתי.

 

תדמיין שאתה עובד באינטל ויש לך רכב חשמלי, כל יום אתה מטעין בכיף בעבודה.

 

מחר קיצוצים ואתה בלי עבודה ובלי נקודת טעינה. ועכשיו אתה מתראיין למקום עבודה, מתקבל והכל מדהים חוץ מזה שאין להם חניה עם טעינה לרכב חשמלי ואין להם כוונה להתקין נקודה בשבילך. מה עכשיו? יש פה בעיה וחבל שאנשים מתעלמים מזה.

האתר שלי: long.co.il

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 דקות, edward כתב:

זה לא סותר את מה שאמרתי.

 

תדמיין שאתה עובד באינטל ויש לך רכב חשמלי, כל יום אתה מטעין בכיף בעבודה.

 

מחר קיצוצים ואתה בלי עבודה ובלי נקודת טעינה. ועכשיו אתה מתראיין למקום עבודה, מתקבל והכל מדהים חוץ מזה שאין להם חניה עם טעינה לרכב חשמלי ואין להם כוונה להתקין נקודה בשבילך. מה עכשיו? יש פה בעיה וחבל שאנשים מתעלמים מזה.

 

המצב בהייטק כיום בדיוק הפוך, מקומות עבודה רודפים אחריך. הסיכוי לקיצוצים כמעט לא קיים כיום. אין לך מה לדאוג למי שעובד בחברות שהזכרתי.

 

עריכה אחרונה על ידי Gopher
  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, edward כתב:

ועכשיו אתה מתראיין למקום עבודה, מתקבל והכל מדהים חוץ מזה שאין להם חניה עם טעינה לרכב חשמלי ואין להם כוונה להתקין נקודה בשבילך. מה עכשיו?

מחליף רכב.

זה לא שונה אם אתה מחליף עבודה ובמקום חמש דקות הליכה יש לך שעה נסיעה בפקק. או אם נולד לך עוד ילד ועכשיו צריך טויוטה ורסו עם שלושה בוסטרים?

החיים דינמיים...

 

  • אהבתי 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, stx כתב:

מחליף רכב.

זה לא שונה אם אתה מחליף עבודה ובמקום חמש דקות הליכה יש לך שעה נסיעה בפקק. או אם נולד לך עוד ילד ועכשיו צריך טויוטה ורסו עם שלושה בוסטרים?

החיים דינמיים...

 

"פיקח הוא מי שנחלץ מצרה שחכם נמנע ממנה מלכתחילה"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 דקות, Boltik כתב:

"פיקח הוא מי שנחלץ מצרה שחכם נמנע ממנה מלכתחילה"

"מי שלא מעיז - לא מתיז"...

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Gopher כתב:

 

לא מסכים איתך. מכיר באופן אישי כמה נהגים שמטעינים בעמדות ציבוריות ומסתדרים מצוין. כמות העמדות הציבוריות גדלה כל הזמן ובסופו של דבר הרבה נהגים שאין להם אפשרות להתקין עמדה פרטית ישתמשו בעמדות ציבוריות. יש לך פריסה רחבה בכל הארץ של עמדות ציבוריות במרכזי קניות, חניונים, מלונות, מקומות עבודה, תחנות דלק ואף בשכונות מגורים.

התקנתי עמדת טעינה קצת אחרי קבלת הרכב ויצא לי להטעין מספר פעמים בחוץ. פעם אחת בכביש 6 העמדה התקלקלה אחרי כ 20דק טעינה, פעם אחת בסונול בחיפה בעמדה בקצה התחנה בחושך שתפסתי במזל לפני שנהיה תור ושאר הפעמים בסופרצארג'רים של טסלה. העמדות הציבוריות היו תענוג מפוקפק ובוזבז הרבה זמן באפליקציות רק בלגרום לטעינה להתחיל בנוסף לתקלות ולזה שיש עמדה בודדת. העמדות של טסלה עבדו מצויין ומהר. לקחתי את הבן 7 שלי לטעינות והיה נחמד לשבת 40דק לשחק באפליקציית פלוצים ולראות יוטיוב. באופן קבוע זה בזבוז זמן היסטרי לטעמי.

עריכה אחרונה על ידי galbh
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כולם צודקים כל אחד מנקודת מבט שלו. אבל בוא נקח דברים בפרופורציה ולא נהיה קיצונים מדי :) 

ברוב המקרים למי שאין היום אפשרות להטעין בבית או בעבודה בצורה מסודרת ולהסתמך רק על נקודות טעינה ציבוריות מהירות/איטיות/יקרות/זולות החזקת רכב חשמלי נכון להיום ובהתייחס לפריסה הארץ כולל תחזוקה של אותן עמדות טעינה (שיהיו תקינות ברוב המקרים ולא כמו מתקלקלות או אינן פעילות כלל) זה מאוד בעייתי והרבה פחות פרקטי לעומת מי שיש לי אפשרות כזאת. מצד שני זה גם מאוד תלוי אם זה רכב ראשון (יחיד) במשפחה או כמות ואורך נסיעות שעושים ביום יום ואם זה לא כמות גדולה או יש עוד רכב כגיבוי גם היום ניתן לרכוש רכב חשמלי גם למי שאין לו עמדת טעינה מסודרת (בית/עבודה/משפחה). 

בנוסף כמו שנאמר כאן המון חברות מתחילות עם הצעות של ליסינג לרכב חשמלי כולל אפשרות טעינה בעבודה או בבית למי שיכול להתקין עמדה. זה יהיה יותר ויותר פופולרי כי לפי דעתי ככה שאם מחר מחליפים מקום עבודה זה יהיה תהליך דומה כמו שיש היום עם רכבי ליסינג הקיימים. פשוט עושים חוזה חדש במקום העבודה החדש.

וכמובן פריסה של עמדות טעינה ציבוריות כל הזמן גודלת בצורה מרשימה.

אגב: כנסו לאתר של חברת חשמל בישראל הם בעצמם מציאים התקנות של עמדות טעינה מה שזה אומר שזה מאוד כלכלי עבורם (מי היה חושב אחרת) וכמו שכולם יודעים אין מוטיבציה יותר גדולה מאשר כלכלית :)

שיהיה לכולם סופ"ש רגועה ונעים 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסיכוי שמספר עמדות הטעינה הציבוריות ידביק את מספר כלי הרכב הנזקקים להן דומה לסיכוי שמספר הקילומטרים הנסללים ידביק את מספר המכוניות שנוסעות עליהם וכך נפתור את בעיית הפקקים. בקיצור מי שאין לו עמדה ביתית או כזו בעבודה עבורו, כדאי שישקול אם כדאי לו הענין הזה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 856 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...